جنگل مورد شروع Fan-Less فصل تابستان

سانتا باربارا جنگل اعلام کرد که آنها 30-برنامه بازی تابستان دانشگاهی بیس بال در Pershing پارک از یکشنبه, جولای

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

سانتا باربارا جنگل اعلام کرد که آنها 30-برنامه بازی تابستان دانشگاهی بیس بال در Pershing پارک از یکشنبه, جولای 1, به پنج شنبه مرداد 2.

در رعایت COVID-19 محدودیت های بدون فن اجازه خواهد داشت در ورزشگاه و همه بازیکنان و مربیان و تیم پرسنل نمایش در خواهد آمد با توجه به دستورالعمل های بهداشتی شهرستان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


طرفداران می توانید گوش دادن به بازی بازی صوتی پخش در KCSB.org/sportsو آنها همچنین می توانید ثبت نام برای جریان فیلم. بازدید Foresters.org برای اطلاعات.

به دلیل حرفه ای جزئی لیگ تعطیل شده اند این جنگل را یکی از قوی ترین ترکیب تیم در 30 سال گذشته. مدیر لایحه Pintard گفت: "ده بچه ها top 10 [لیگ برتر] پیش نویس میدارد" از جمله UCLA shortstop متی McLain اول سابق طفیلی.

این فهرست شامل سه سانتا باربارا بالا grads کوزه برایس Warrecker و درک درست (هر دو Cal Poly) و outfielder نیک اوکلی (UCSB).

اینلند امپایر را به صورت جنگل در را بازکن. بازی برگزار خواهد شد در 6 p. m. روز شنبه-پنج شنبه و ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه.

این جنگل را به دست آورد یک رکورد هفت قهرمانی در ملی بیس بال کنگره جهانی سری در Wichita, Kansas. NBC اعلام کرد اهداف خود را برای میزبانی مسابقات جهانی 86 سال متوالی تاریخ مشخص شود. Pintard گفت: جنگل تصمیم می گیرید که آیا برای شرکت هنگامی که زمان می آید.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن