چهار سال بیشتر از توپ مخرب?

اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دست می دهد در انتخابات ماه نوامبر او تقریبا قطعا نمی خواهد بپذیرد. ناتوان

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دست می دهد در انتخابات ماه نوامبر او تقریبا قطعا نمی خواهد بپذیرد. ناتوان از اعتراف به شکست او هنوز هم نشده است اذعان محبوب خود رای از دست دادن در سال 2016 با وجود آن در قانون اساسی اهمیتی. آن را به ارزش به خاطر سپردن است که تهمت بود پس از زخمی شدن توسط محبوب خود را شکست و پس از جان گذشته به ادعا می کنند که آن را ناشی از میلیون ها غیر قانونی رای که او دستور معاون رئیس جمهور پنس به صندلی یک تقلب انتخابات کمیسیون که طراحی شده توسط روان نژندی به جای شواهد هیچ چیز انجام شده در طول آن ممکن است تا سال 2017 به ژانویه 2018 اجرا اما نشان دادن خود و پوچی.

آن را با این حال به یاد بقیه از ما, دوباره, از دو چیز است. اول که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جنون انجام کارهای بزرگ می راند او را به می گویند و انجام کارهایی که فراتر از صرف دروغ و شرف بر ظاهری جنون.

دوم و بدتر از آن به ما یادآوری کرد که به دلیل تهمت با کمک توطئه-نظریه رسانه ها در سطح شخصیت کاملا enraptured و گول خورده ایران را جناح راست "پایه" بقیه از حزب سقوط کرده است به یک بیماری مزمن cowering تحمل مغلوب ساختن پیشی جستن sociopathic childishness.

و وجود دارد مقدار زیادی از آن بر روی صفحه نمایش در طول مارس ویژه انتخابات در کالیفرنیا 25th کنگره منطقه. تهمت بود گرد کردن صدای موج بداخلاقی در مورد چگونه ناعادلانه تقلب همه چیز بر علیه جمهوری خواهان — به عنوان اینکه هر کسی با اعداد خود را همیشه می تواند برنده در صورتی که درست نبود.

اگر او گریه ناپاک در ماه نوامبر (و اگر او از دست می دهد و او را) و اگر Fox News پشت او وجود خواهد داشت اسلحه در خیابان ها (دوباره). یک شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت می تواند تحت فشار قرار دادند; نظامی نمی کرد از او هذیان و از طریق سیاسی محض محاسبه تسلیت رشد می کنند نوعی ستون فقرات. اما در این سناریو مغلوب ساختن پیشی جستن — از طریق خود دموکراسی-wrecking پارانویا — خواهد به کشور ما قابل توجه فراق فشار در s***سوراخ جهت.

با این وجود یک مغلوب ساختن پیشی جستن برنده خواهد بود به مراتب بدتر بنحوی به عنوان آن که چهار سال بیشتر از توپ مخرب گرفته شده به محیط زیست تفکیک قوا استقلال از وزارت دادگستری و حکومت قانون و فقط در مورد هر چیز دیگری ارزش حفظ.

بنابراین ما در موقعیت unenviable از شدت نیاز ما shambolic حزب دموکرات به نمره یک پیروزی در برابر تعیین می شود بی روح خواهان. و از آنجا که ریاست جمهوری نامزد در غم idiotically انتخاب اولیه سیستم به جای, پارتی, بزرگان, دموکرات ها, خدا, کمک به ما در پاسخ به این لحظه تاریخی با انتخاب یک چیز ساییده جامه فلانل یا پشمی حوله تن پوش — را که کثیف ساییده شده جامه فلانل یا پشمی حوله تن پوش — به سر بلیط های خود را به جای یک پایه نافذ فردی (مانند کلرادو سناتور مایکل بنت اگر شما درخواست). در ضمن این اراذل و اوباش از دستگیری در حال بیرون کشیدن تمام متوقف می شود به نگه داشتن به احتمال زیاد دموکراتیک رای دهندگان از رای گیری.

چه می توانیم بکنیم ؟ بدیهی است که دموکرات ها نیاز به استفاده از هر وسیله ممکن برای افزایش تعداد حوزه های رأی گیری و گسترش آرا توسط ایمیل و در اوایل شخص رای گیری. در انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها نه تنها نیاز به پیروزی در آنها نیاز به پیروزی با اختلاف چند متحده به بلانت تهمت اجتناب ناپذیر تلاش در ابطال. فراتر از آن است که آنها باید — monotonously و روزانه — یادآوری قابل دسترسی 5 یا 10 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد رای دهندگان چرا جان سخت Trumpists هستند diehards و چرا آنها نباید بود.

Diehards حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که آنها احساس ناتوانی می کنند. آنها احساس ناتوان چرا که دولت ما در دست حریص کاریریستها بودجه کم سابقه مات پول از آنجا که اتحادیه های کارگری ضعیف هستند چرا که زیرساخت های ما فاسد شده است چرا که آنها را تماشا ملت ما بدهی موشک وار رفتن و خود درآمد دچار رکود به عنوان کسانی که از ثروتمندترین آمریکایی افزایش یافت و به استراتوسفر در یک اقتصاد پررونق و به دلیل هزینه و فقیر در دسترس بودن مراقبت های بهداشتی است که کشتن آنها. آنها احساس ناتوانی می کنند به عبارت دیگر به دلیل سیاست های این حزب برای آنها که در حال رای دادن.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی به عنوان یک غیر سنتی حزب جمهوری خواه که اصلاح این و ایستادن برای پسر کوچک. او وعده داده شده "بزرگ مراقبت های بهداشتی برای پول کمتر" گفتن 60 دقیقه است که "دولت" را انتخاب کنید تا هزینه برای هر کسی که نمی تواند آن را تقبل کنند. او وحشیانه حمله وال استریت گفت که او می خواهم به شکستن بانک های بزرگ و سخت در "شرکت های بزرگ و نهادهای سیاسی" بود که "بلد ملت ما خشک است." او لعنتی پرچین-مدیران صندوق و گفت: او می خواهم خود را افزایش مالیات ها و کمک به طبقه متوسط است. او لعنتی بزرگ, پول, فوق العاده PAC واشنگتن صحنه و ادعا مالی استقلال بارها و بارها گفت: "من لازم نیست کسی پول!" و البته او که قرار بود برای رفع امریکا زیرساخت ها و ساخت آن دیوار و مکزیک به پرداخت.

همه نهفته است. همه تهمت تا به حال واقعا می خواستم برای انجام شده است به لحاظ اجتماعی فاصله خود را از پسر کوچک در حالی که ensconcing خود را در طلایی لذت قصر. دو سال اول در اتاق او یک جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنا به کار کردم و هیچ چیز انجام می شود اما به سادگی به غنی. هر کسی امید به حمل و ما خندان, حوله تن پوش خاکی به پیروزی در ماه نوامبر — یک پیروزی است که ممکن است فشار به ایران بازگشت یک اینچ یا دو جهت ورود قانونی و مسئولیت — نیاز به چکش این پیام در صفحه اصلی. و همه ما نیاز به آماده شدن برای یک سواری پر از دست انداز.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن