بین المللی برای میزبان رویدادهای بین المللی: یورو 2020

حتی اگر شما نمی مراقبت در مورد ورزش یا ورزش شما احتمالا در مورد عظیم و لازم لغو و تعویق از رویدادهای ورزشی در

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

حتی اگر شما نمی مراقبت در مورد ورزش یا ورزش شما احتمالا در مورد عظیم و لازم لغو و تعویق از رویدادهای ورزشی در سراسر جهان در پرتو COVID-19 بیماری همه گیر.

شاید خانواده خود را در سست به پایان می رسد با هیچ چیز به تماشای چون اکثر اگر نه همه, ایالات متحده ورزشی حرفه ای هستند در وقفه. شاید یکی از دوستان شما است که هنوز هم نا امید که آنها نمی تواند به تماشای بازی های المپیک در این سال است. شاید اگر شما از طرفداران فوتبال هستید تاسف این واقعیت است که آینده لیگ قهرمانی اروپا یا یورو 2020 باید یک سال دیگر صبر کنید.

حتی اگر شما از طرفداران فوتبال, هر چند, شما باید در نظر گرفتن توجه داشته باشید از یورو 2020. این رقابت ها خواهد بود با نام یورو 2020 با وجود آن 2021 تاریخ شروع به منظور جلوگیری از هدر رفتن مواد تبلیغاتی است که در حال حاضر تولید شده اما پایدار طرز فکر است که تنها بخش کوچکی از آنچه باعث می شود این رقابت بالقوه تعویض بازی در دنیای بین المللی مسابقات ورزشی.

جالب ترین و قابل توجه از جنبه های یورو 2020 آن است میزبانی فرمت — به جای انفرادی میزبان و یا یک جفت از میزبان کار در کنسرت عنوان شده است مورد برای هر تکرار قبلی از مسابقات آینده قهرمانی اروپا خواهد بود به میزبانی 12 شهر در سراسر 12 کشور جهان است.

این پان اروپایی راه اندازی یک جشن از رقابت 60 سالگرد آن را به معنای یک فرمت منحصر به فرد و مسابقات را بازگشت به استاندارد تک ملت میزبان نسخه در سال های پس از.

اما این مدل جدید نباید یک تکینگی یا یک. باید یورو 2020 اثبات موفق طراحی آن می تواند طرز عمل برای تمام مقیاس بزرگ بین المللی فوتبال مسابقات آمده است.

فیفا جام جهانی 2014 (برزیل) و 2018 (روسیه) هزینه کشورهای میزبان به سمت بالا از 11 میلیارد دلار به تولید است. در حالی که این سرمایه گذاری می تواند و بهبود سیستم حمل و نقل عمومی ارائه شغل و ایجاد کار و پروژه های آنها نیز می تواند مضر به جوامع است.

استادیوم های برزیل از میزبانی معتبرترین جهان فوتبال رقابت نشستن خالی و تا حد زیادی استفاده نشده پس از هزینه 3 میلیارد دلار برای ساخت. به گزارش ظهور کرده اند که کم درآمد ساکنان در نزدیکی مسابقات سایت رو اخراج اجباری و فعالان استدلال می کنند که میزبانی بین المللی مسابقات ورزشی می تواند منجر به gentrification و جابه جایی در علاقه به حفظ یک تصویر عمومی.

مسابقات بین المللی و مسابقات ممکن است افزایش هزینه های گردشگری به عنوان طرفداران سیل کشور میزبان اما صنعت سفر می کند نه به طور کامل بهره مند شوند. انگلیسی وزارت دیجیتال, فرهنگ رسانه و ورزش تخمین زده می شود که مجموع هزینه های گردشگری افزایش یافته بود پس از بازی های المپیک 2012 اما در مجموع تعداد گردشگران تا به حال در واقع کاهش یافته است به عنوان بسیاری از به طور منظم گردشگران دور رانده شدند با چشم انداز جمعیت و اختلال بزرگ ورزشی رقابت وعده داده است. طرفداران ورزش ممکن است صرف بیشتر, اما آنها همچنین کمتر احتمال دارد به بازدید منظم توریستی محروم کردن کسانی که کسب و کار یک جریان منظم درآمد.

زمانی که یک کشور میزبان بین المللی فوتبال رقابت مواجه است و فشار برای افزایش استادیوم و ظرفیت حمل و نقل و همچنین به عنوان نام تجاری خود را به طرفداران خارجی و رسانه ها. این می تواند علل آسیب به جوامع محلی. بین المللی میزبانی وب با فرمت های مانند یورو 2020 را می تواند منتشر کسانی که مسئولیت.

یورو 2020 استفاده از استادیوم که در حال حاضر ساخته شده در شهرستانها است که باید زیرساخت برای پشتیبانی گرفتن طرفداران به کسانی که در استادیوم. در حالی که بین المللی مجموعه ای از شهرستانها میزبان معنا است که طرفداران و بازیکنان را مجبور به انجام بیشتر سفر که مسافت پیموده شده کاهش خواهد یافت که هر دو گروه در این مسابقات را میزبانی می شود و تنها دو شهر. ملت که واجد شرایط و همچنین یک شهر میزبان بازی خواهد کرد اکثر بازی های خود را در خانه. این سیستم به هیچ وجه کامل — سوئیس تیم پرواز خواهد کرد از آذربایجان به ایتالیا و بازگشت به آذربایجان فقط در هشت روز — اما کارفرمایان آینده از این میزبانی می تواند از مدل برنامه ریزی در راه است که باعث کاهش جغرافیایی تنش های قرار داده شده در تیم و طرفداران.

در نهایت یورو 2020 ممکن است نشان یک راه حل برای مشکلات مطرح شده توسط میزبانی مسابقات بین المللی است که می تواند در واقع افزایش آن همان مسابقات است. جشن فضای از دست رفته خواهد شد در یک ملت واحد است, اما از آن خواهد شد گسترش به شهرستانها و کشورها در سراسر قاره است.

طرفداران قادر خواهد بود به تماشای بازی ها در فرد در استادیوم پایین جاده به جای تلویزیون در رستوران ها و یا اتاق نشیمن. سازمان ملل خواهد بود که قادر به میزبان کل مسابقات می توانید هر حال یک شهر به نمایندگی از آنها و شور و شوق خود را برای ورزش به جهان است. چه راهی بهتر برای میزبانی رقابت های بین المللی از بین المللی است ؟

یورو 2020 ممکن است به جای این تابستان اما شما باید به تماشای با این وجود. فوتبال سرگرم کننده خواهد بود اما تماشاگران خواهد شاهد یک روش جدید میزبانی و می تواند به دنبال راه هایی برای بهبود آن به طوری که در آینده همه طرفداران و میزبان قادر خواهد بود به همان اندازه لذت بردن از ورزش بین المللی.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب