آن را 'U' و من در برابر جهان: '30 به مدت 30', volume 1 قسمت 7 روکش

این هفته قسمت را دقیق نوع گزاف گویی من نیاز پس از افسرده بیوگرافی بود که قسمت ششم. قسمت هفت است که به راحتی مو

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

این هفته قسمت را دقیق نوع گزاف گویی من نیاز پس از افسرده بیوگرافی بود که قسمت ششم. قسمت هفت است که به راحتی مورد علاقه من قسمت از جلد یک و حتی یک تماس.

چه آن سوار شده است ، هفت قسمت پایین و هنوز هم تمام حق در مقابل از ما.

این قسمت خاص تا به حال رفته اند در کتاب های تاریخ در ESPN چون خیلی خوب فیلم برداری و مستند شده است. این احساس عمومی که در این قسمت ایجاد نشاط بخشی و مثبت با وجود منفی راه مردم بازدید از دانشگاه میامی و شهر خود را در '80s در.

چه می توانم بگویم ؟ حدود 12 سال به ارزش.

بیایید پس از آن.

جلد 1 قسمت 7: "U"

من می خواهم نظر در '80s در عصر طلایی فوتبال کالج, اما, که به تیم های دیگر بیش از حد اعتباری برای آنچه در میامی انجام شده در طول این مدت زمان: چهار عناوین بین 1983 تا 1992 و در کل بسیاری از showboating.

قسمت نیست که منحصر به فرد داستان است که به دنبال هر یک فرد خاص است. این مستند دارای یک "عبور مشعل" فرمت در میان سه انقلابی مربیان: Howard Schnellenberger جیمی جانسون و دنیس اریکسون.

هر سه نفر مختلف فلسفه در زمین — همه آنها قهرمانان.

چه بسیار جذاب در مورد "U" است که بازیکنان در جنوب فلوریدا بودند که به استخدام دانشگاه میامی در '80s, نیست, گرفتن نگاه جدی دیگر برنامه های درجه اول به دلیل این محله زندگی می کردند (دیگر برنامه های پرداخت قیمت برای این دهه به دنبال).

چرا که آنها بسیار نادیده گرفته شده توسط دیگر تیم های میامی بازیکنان بزرگ تراشه بر روی شانه های خود و Schnellenberger با حروف بزرگ در این.

بین سال های 1979 تا 1983 زمانی که او سر مربی Schnellenberger آورده میامی اولین قهرمانی ملی trumping شماره 1 نبراسکا. U پیروزی ادامه خواهد داد و تحت جانسون که برنده خود را بسیار خود را به عنوان ملی و دانشگاه دوم در سال 1987.

این نی ها در یک رول ضرب و شتم تیم های پایین با دیدنی و جذاب خود را دفاع و ساخت مطمئن شوید که برای دریافت در چهره خود را پس از آن.

آنچه مهم است به یاد داشته باشید این است که این بازیکنان میامی نیست با توجه به معروفیت آنها معتقد بودند آنها سزاوار از مدارس مانند نوتردام نبراسکا و پن استیت. در پاسخ به این تیم های خاص — در درجه اول مبارزه ایرلندی — این طوفان می خواستم پول ناهار خود را. و آنها می خواستند آن را به عنوان به زودی به عنوان مخالفان شدت در این زمینه است.

این بازیکنان با استفاده از تاکتیک ارعاب بر خلاف هر که من دیده ام از مایکل جردن صادقانه میگویم. شما یا عاشق و یا متنفر آنها وجود نداشت ،

من می توانم به شما بگویم این پس از یک ساعت و 42 دقیقه مشاهده این بچه از بین بردن جرائم زباله-بحث مخالفان و آمد تا با جشن پس از جشن: من یک فن بزرگ از هر میامی بود پخت و پز در '80s در.

متاسفانه همه چیزهای خوب باید به پایان برسد. این دوره در نهایت آمدن به شکوه نتیجه با اریکسون. در شش فصل با طوفان اریکسون موفق به کسب عنوان اول خود را در سال 1989 و 1991.

وجود دارد چند برجستگی در جاده ها در طول و پس از تو ،

Schnellenberger چپ پس از وارد شدن به یک معامله با ایالات متحده در لیگ برتر فوتبال. جانسون اصل, مجبور کردن و به سمت چپ برای دالاس کابوی ها با وجود ظاهر می شود در دو عنوان بازی. اریکسون نمی تواند نگه داشتن تیم در بررسی با مرزهای جدید NCAA قرار داده بود در مسائلی مانند رفتار مناسب در این زمینه است.

سپس گیلاس در بالا: لوتر کمپبل یک رپر در گروه 2 Live Crew متهم شد از فضل رسوایی و بازیکنان جلو آمد و ادعا آنها داده شد یارانه نقدی برای گرفتن مخالفان بازیکنان و به ثمر رساند.

این همه هرج و مرج شد و به طور کامل از بازیکنان کنترل. مطمئن, شما می توانید استدلال می کنند که رفتار مانند آن تعلق ندارد در فوتبال است و آنها را نقض NCAA قوانین و مقررات, اما بسیاری از آنها را این همه به غذا را در دهان خود را و کفش در پای خود را.

U بود صحبت از میامی, شهرستان سرند با خشونت و ظلم و ستم و نا آرامی های مدنی به دلیل خشونت پلیس.

نکته ای که در این قسمت تلاش می کند برای دریافت در سراسر است که تو برنده بازی نسبتا — آیا دوست دارید چگونه آنها آن را انجام داد یا نه و در این مورد دستاوردهای نباید تحت الشعاع قرار اتهامات.

بازیکنانی مانند مایکل Irvin برنی کوثر, Duane Starks و بسیاری دیگر مدافع برای میامی در این قسمت به دلیل آن تبدیل آنها به مردم و بازیکنان آنها رفت. این برنامه رفت و از قتلگاه به قهرمانان در کمتر از یک دهه طلیعه توسط مربیان که به درون شهر بچه ها یک فرصت در آموزش و پرورش و فوتبال کمک هزینه تحصیلی.

این دانشجو-ورزشکاران تا به حال بسیاری از مردم ریشه در برابر آنها خود را تمام مشاغل و خاموش میشه. به آنها اجازه دهید همه چیز را در اطراف آنها سوخت سبک خود را از بازی و این که چرا هر بازیکن سابق می دهد که بینش به این تیم برای تلفن های موبایل بسیار پرشور است.

U یک برادری در فوتبال بر خلاف هر گونه دیگر است که به این روز هنوز هم مدل های خود را پس از '80s در مسابقات قهرمانی فهرست اسامی. آن را نیز یک شیوه زندگی از آمدن به شرایط با تبه کار به جهان خارج اما تبدیل شدن به یک قهرمان برای کسانی که نزدیک به خانه.

آن را به تو و فوق العاده بود.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن