جین الکساندر: نیویورک شهرستان, اولین زن مجلس دولت بود واقعا یک زن از نفوذ

نظرگوردون Freireich منتشر شده 9:35 AM EDT آوریل 8 سال 2020یادداشت سردبیر: Jane Alexander, نیویورک شهرستان, اول

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

نظر

یادداشت سردبیر: Jane Alexander, نیویورک شهرستان, اولین زن خانه امور خارجه و عضو دوم عضو York County کانون درگذشت, مه 6 سال 2020 است. زیر ستون مورد الکساندر توسط گوردون Freireich اول زد در مارس 2014:

هنگامی که برخی از افراد وارد اتاق آنها فقط پر کردن آن با شخصیت و تجربیات زندگی.

جین الکساندر — پیاده روی تاریخچه کتاب درسی از 50 سال گذشته در پنسیلوانیا سیاست — یکی از این افراد است.

در حال حاضر 84 به Dillsburg وکیل تا به حال یک دست قوی در قالب مدرن نیویورک شهرستان, به ویژه هنگامی که می آید برای شکستن سقف های شیشه ای و پیشگام مسیر جدیدی را برای زنان است. چهار-صفحه رزومه خشک بازگویی دستاوردهای او. اما زمانی که او در مورد دستاوردهای — با برخی از تلنگر — او نور چشم و متحرک داستان شروع به رول.

حتی اگر خانواده اش نقل مکان کرد به Dillsburg زمانی که او 2 سال, یادداشت های او متولد شد و در Wilkes-Barre. که یک حرکت اتفاقی برای جین و شهرستان نیویورک.

با خانواده اش ریشه های عمیق در Dillsburg قدمت آن به منشور پن روز او می گوید: آن را تقریبا اجتناب ناپذیر او را تبدیل به یک وکیل. که آسان بود انتخاب شغلی برای زنان در 1950s. پدر بزرگ او بود عدالت از صلح در Dillsburg و یکی از دوستان او بود سر از سیستم مدرسه. "یک روز" او به یاد می آورد: "وقتی من 5 ساله پدربزرگ من به نام من. سر از سیستم مدرسه قرار دادن دست خود را بر سر من و احساس من جمجمه. 'او برای رفتن به یک وکیل," او گفت:."

که با فرمان او صرف تقریبا تمام وقت آزاد خود را در پدر بزرگ او را شاهد دست اول چگونه قانون کار کرده است. "او به من توضیح دهد که چرا او تصمیم گرفت (موارد) راه او."

فارغ التحصیلی از Dillsburg دبیرستان و حرکت به دیکینسون او وارد دیکینسون دانشکده حقوق یکی از تنها چهار زن در کلاس خود است. او به دست آورده او مدرک حقوق در سال 1954. در طول راه او ازدواج کرده و دو فرزند داشتند.

بیشتر: آنها سندرم داون, نمی تواند خود را ترک گروه خانه و مبارزه برای درک shutdown

بیشتر: ادای احترام به همسایه ها که خوراک ما: Perrydell و قهوه ای هستند 'مواد غذایی واحه' در میان هرج و مرج COVID

او تنها زن دوم بستری در شهرستان نیویورک, بار و برای اولین بار به در واقع عمل به قانون است. آن کمتر-از-استقبال از جو است. او می خندد هنگامی که او به یاد می آورد که چگونه در اوایل او انجام شده بود عنوان جستجوها در طبقه چهارم از York County Courthouse زمانی که او نزدیک شد یک قاضی. "چه کار می کنید ؟" او از او خواست.

"من یک وکیل" او پاسخ داد.

"چرا شما فقط ازدواج ؟" او به چالش کشیده ،

"من متاهل هستم" او پاسخ داد.

"پس شما باید در خانه بمانند و فرزندان" او chided او.

"من فکر کودکان," او گفت: خوش.

که به پایان رسید که گفتگو.

به دلیل روابط خانوادگی در Dillsburg دموکراتیک سیاست بود که در خون او. "من تا به حال هیچ انتخاب" او می گوید. "پدر من یک عضو از قصبه شورا و مادر من یک دموکرات Committeewoman." در سال 1955 او انتخاب شد به Dillsburg Borough Council, برای نخستین بار یک زن عضو و بعد از آن اولین رئیس جمهور زن در یک قصبه شورای اسلامی در پنسیلوانیا است.

پس از روی لئامت دادن در شمال مشترک هیئت مدیره مدرسه او برای انتخاب گرديد و به پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان از 92 منطقه در سال 1965.

"من یک عضو از یک دانشجوی سال اول کلاس" از قانونگذاران که در آن سال. "گیاه Fineman" و سپس قدرتمند مجلس "به نام ما قارچ" به دلیل راه قارچ در حال رشد و برداشت. "او می خواست ما را در تاریکی است." اقدام به عنوان یک گروه آنها قادر به outmaneuver این سخنران با تجربه. او بیشتر قطعه از قانون اساسی درگیر بورس تحصیلی دولت و تمیز جریان قوانین و مقررات. او برگزار شد دولت خانه و موقعیت برای دو دوره زمانی که او اذعان می کند خانواده اش از وضعیت او مانع از "مبارزه به شدت به عنوان من باید" و او از صندلی.

اما او به دور از انجام با سیاست است.

او پیوست پنسیلوانیا اداره مواد غذایی و شیمی به عنوان کارگردان در سال 1972 اما نه بدون مساوی پرداخت. هنگامی که او دریافت فراخوان او پیشنهاد شد در 18 ، 000 دلار در سال است. او می تواند به جای یک مرد که به دست آورده $22,000. الکساندر گفت که او را در این موقعیت در حقوق و دستمزد به او پرداخت می شود. "بعد از ظهر من تلفن کردم که من کار کردم و حقوق و دستمزد."

به دلیل تجربه خود را به عنوان یک کشاورزی وکیل و لابی الکساندر منصوب شد معاون وزیر پنسیلوانیا وزارت کشاورزی بعد از آن در سال 1972 دوباره اولین زن در ایالات متحده به برگزاری آن عنوان شده است. اما پذیرش نمی آمد به راحتی. شبیه به تجربه خود را با قاضی در نیویورک شهرستان, او با حضور او اولین ملی دبیران کشاورزی کنفرانس. او لبخند گسترده یادآوری آنچه اتفاق افتاده است. در نظر گرفتن یک نگاه در او "رئیس این کنفرانس گفت: 'دختر, این کنفرانس برای دبیران با سرمایه S." در هنگام اطلاع از خطای او, او گفت: به دیگران در اتاق: "آقایان ما در حال ورود به یک عصر جدید."

او به ملاقات شوهرش جیم McHale, سپس, پنسیلوانیا, وزیر کشاورزی, هنگامی که هر دو در خدمت بخش.

یادآوری چرا پنسیلوانیا به حال اولیه ضد دستکاری قانون برای بسته بندی مواد غذایی, او, یادداشت ها "به این دلیل که خانم Shapp (همسر پس از آن رژیم صهیونیستی است. میلتون Shapp) باز کردن یک شیشه کره بادام زمینی و دیدم بینی چاپ در آن است. من نمی دانم که چگونه او می دانست این بود که بینی چاپ."

در واقع او زندگی پر است از داستان مانند آن.

"خاطرات فوق العاده هستند," او می گوید.

بیشتر در Jane Alexander

یک نوجوان فعال: در حالی که در دبیرستان در اواسط 1940s جین و برخی از همکلاسی های او تعیین می شود Dillsburg مورد نیاز یک مرکز جامعه برای افراد جوان از قصبه. آنها در زمان خود باعث به آتش نشانی و لابی برای مرکز جامعه. هنگامی که آتش شرکت تصمیم به ساخت یک ایستگاه آتش آن اضافه شده یک مرکز جامعه به برنامه های خود را. چند سال بعد جین عروسی اولین رویداد برگزار شده در امکانات جدید.

یک مربی برای زنان: جین الکساندر می گوید: او مربی بود پنسیلوانیا, زن, بعد, کشورهای مشترک المنافع, قاضی, Genevieve Blatt. الکساندر تبدیل شد مربی آینده فدرال قاضی سیلویا رمبو.

بازنشستگی: الکساندر موی وقتی پرسید که آیا او هیچ برنامه ای برای بازنشستگی. "بازنشستگی" او پشت شاخه. "چرا شما بازنشسته ؟ این احمقانه ترین چیز شما می توانید انجام دهید. در علاوه بر این به قانون عمل او مالک و رئیس جمهور از J&J کشاورزی-محصولات و خدمات است که تولید و توزیع بیولوژیکی محصولات کشاورزی. او همچنین معاون رئیس جمهور از MESCO, Inc., یک سیستم دفع فاضلاب.

در یک مزرعه زندگی: اگر چه قانون دفاتر واقع در یک سال 1910 خانه در 148 S. بالتیمور خیابان در Dillsburg الکساندر و شوهرش جیم McHale سابق پنسیلوانیا وزیر کشاورزی زندگی می کردند در یک مزرعه در حومه قصبه سال 1982 است.

دو حزبی تحسین: الکساندر تا به حال در تماس با بسیاری از دولت ها و رهبران ملی در طول زندگی حرفه ای خود را. یک دموکرات او می گوید: سابق سناتور جمهوری خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری: "(بری) Goldwater شد جالب ترین همکار. من واقعا او را دوست داشتم."

راز موفق بودن قانونگذار: بهترین مشاوره جین الکساندر تا کنون دریافت زمانی که او شروع به خدمت در پنسیلوانیا خانه "یادگیری چیزی در مورد هر کس در قوه مقننه است." او و آن را در خدمت او به خوبی در طول فعالیت های سیاسی و حتی درآمد خود را از یک محل در هفتگی صبحانه و پس از آن رژیم صهیونیستی است. اسکرانتون و دیگر قانونگذاران.

یک زن از نفوذ: "در بسیاری از مواقع من شده اند در بسیاری از شرایط. من هرگز استفاده از موقعیت من به عنوان یک زن برای نفوذ در همه چیز. من آن را به عنوان یک عضو از گروه" الکساندر گفت. "اما اگر شما یک فرصت برای کمک به زنان آن را." و: "زنان علاقه مند به مردم آنها می تواند کمک کند. برای پیشبرد علت آن را به اندازه کافی برای رسیدن به نقطه بالا; شما باید برای رسیدن و کمک به زنان دیگر است."

گوردون Freireich توسط سردبیر سابق نیویورک یکشنبه ، خوانده شده وبلاگ خود را در yorkblog.com/lawn. E-mail: gordon@newtongroup.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب