Tom Petty خانواده می گوید این ارسال بس-و-دست برداشتن نامه به ناروا پس از تولسا رالی ویژه 'I won't Back Down'

هانا Yasharoff ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:17 AM EDT Jun 21, 2020Tom Petty خانواده می گوید آنها فرست

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

Tom Petty خانواده می گوید آنها فرستاده شده بس-و-دست برداشتن از اطلاع به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین پس از اواخر نوازنده آهنگ "I won't Back Down" استفاده شد و در طول جمهور تولسا رالی.

در بیانیه ای در توییتر خرده خانواده می گوید: این آهنگ استفاده شد بدون اجازه.

"مغلوب ساختن پیشی جستن به هیچ وجه مجاز به استفاده از این آهنگ بیشتر به یک کمپین است که برگ های بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها و حس مشترک پشت" می خواند بیانیه ای در خرده حساب توییتر امضا شده توسط دختران آدریا و Annakim همراه با بیوه دانا خرده و همسر سابق جین Benyo.

"هر دو در اواخر Tom Petty و خانواده خود را بصورتی پایدار و محکم ایستادن در برابر نژادپرستی و تبعیض از هر نوع. Tom Petty هرگز می خواهید آهنگ های خود را با استفاده از یک کمپین نفرت. او دوست داشت به مردم را هم."

در طول جمهور کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما شنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن به 1 ساعت و 41 دقیقه سخنرانی به هواداران خود که در طی آن او افتخار دولت خود در پاسخ به کروناویروس گفت: او می خواست به سرعت پایین تست برای بیماری و سرزنش چین برای گسترش این ویروس.

"تام نوشت: این آهنگ برای آدم های فلک زده به صورت مشترک و برای همه" خرده خانواده بیانیه اضافه شده است. "ما می خواهیم به آن را روشن است که ما معتقدیم هر کس آزاد است به رای دادن به عنوان آنها می خواهم فکر می کنم که آنها دوست دارند اما خرده خانواده ایستادن نیست برای این کار. ما معتقدیم در امریکا و به اعتقاد ما در دموکراسی است. اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به نمایندگی از آرمان های شریف یا. ما از آنها بدم میاید برای طرفداران که در حال به حاشیه رانده شده توسط این دولت به فکر ما همدستی در این استفاده است."

در گذشته خرده نیز نامیده می شود برای جورج دبلیو بوش و جان مک کین به توقف بازی "I won't Back Down" در کمپین بلیزرز.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا مواجه شده واکنش از انتخاب خود را از آهنگ ها.

او آمد و تحت آتش در پاییز گذشته از اواخر خواننده شاهزاده املاک و زمانی که یکی از این خواننده ها بیشتر یاد آهنگ "بنفش باران" پخش شد در طول جمهور کمپین تجمع در مینیاپولیس.

با توجه به شاهزاده حساب رسمی توییتر رئیس جمهور رفت و برگشت در یک وعده به استفاده از موسیقی کار می کنند.

"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بازی Prince 'بنفش' باران امشب در یک مراسم انتخاباتی در مینیاپولیس با وجود تایید یک سال پیش که در مبارزات انتخاباتی استفاده نخواهد شاهزاده موسیقی" صدای جیر جیر گفت. "شاهزاده و مستغلات هرگز اجازه بدهید به رئیس جمهور تهمت به استفاده از پرنس آهنگ ها."

بیشتر: 35 نوازندگان که معروف گفت: سیاستمداران: آیا استفاده از آهنگ من

توییت شامل یک تصویر از یک نامه از اکتبر. 15, 2018 از وکیل مگان نیوتن در مورد املاک و اولین درخواست که مغلوب ساختن پیشی جستن "خودداری از استفاده از پرنس 'Purple Rain' و یا هر دیگر شاهزاده موسیقی در ارتباط با تجمعات انتخاباتی و یا سایر رویدادهای کمپین."

Pharrell Williams ارسال بس-و-دست برداشتن نامه به ناروا پس از رئیس جمهور برگزار ویلیامز 2014 smash hit "مبارک" در یک رویداد سیاسی در این میانه تنها چند ساعت پس از نزدیک به یک دوجین مردم ضرب گلوله کشته شدند در پیتسبورگ کنیسه در اکتبر 2018.

Aerosmith, R. E. M. و ملکه در میان دیگر هنرمندان که در اعتراض به رئیس جمهور استفاده از موسیقی خود را.

کمک: چارلز Trepany, Cydney هندرسون و جان Fritze ایالات متحده آمریکا امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن