نه یک حمام توقف

Solvang است خانواده مالکیت و عملکرد کسب و کار است که شامل نانوایی ها و رستوران ها و مغازه ها هدیه ها و آب نبات

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

Solvang است خانواده مالکیت و عملکرد کسب و کار است که شامل نانوایی ها و رستوران ها و مغازه ها هدیه ها و آب نبات فروشگاه های تاریخی trolly سواری, فرهنگی, موزه سانتا اینز ماموریت و شهر کوچک راهپیمایی تعطیلات. آن لذت می برد Theaterfest محصولات ارائه شده توسط PCPA در خود مرحله و جمع آوری کمک مالی برای گروه های محلی توسط شناخته شده ملی استعدادهای. Solvang ترکیه یکنوع بازی شبیه لوتو و Santa Ynez دره اوقات فراغت جوانان حوادث در جانبازان یادبود ساختمان. Solvang دانمارکی است روز در ماه سپتامبر.

Solvang مدرسه شرکت کودکان در ورزش و فعالیت فوق العاده در میان دیگر محلی ابتدایی/مدارس راهنمایی. در آن زمان آنها وارد دبیرستان اگر نه شناخته شده با نام حداقل تشخیص دیگر دانشجوی سال اول. Solvang است سفر به فیگوئروا کوه در بهار به دیدن خشخاش شکوفه و در فصل زمستان و پس از بارش برف برای سورتمه یا دعوا گلوله برفی. به بازدید کنندگان Solvang یک آخر هفته مقصد برای مزه کردن شراب و شیرینی و غذای خوب. برای دیگران آن را یک توقف در راه به یک مقصد.

Solvang نیست سانتا باربارا. Solvang نیست Goleta. Solvang نیست تاوزند اوکس. Solvang نیست کرمل. Solvang است که به عنوان یک پیشنهاد توسعه دهنده اد سنت جورج نام آن را "حمام متوقف شود." Solvang است نه یک اقامت طولانی در محل. Solvang است نه یک نام تجاری.

Solvang جامعه اختصاص داده شده به نگه داشتن سنت زنده است.

Solvang است نه یک نام تجاری.
Solvang نیست 2.0.

Solvang قوی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن