در یخ نازک: پیش نمایش پلی آف NHL، پیش بینی

پس از یک دور مقدماتی هیجان پر از درام، ناراحت و هرج و مرج، دور اول مرحله حذفی NHL رسما سه شنبه آغاز می شود. هش

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

پس از یک دور مقدماتی هیجان پر از درام، ناراحت و هرج و مرج، دور اول مرحله حذفی NHL رسما سه شنبه آغاز می شود. هشت تیم برتر در کنفرانس های شرقی و غربی به ترتیب در تورنتو و ادمونتون بر عرصه های بی همتا ی خود فرود خواهند آمد و با آن برای حق آوردن جام استنلی مبارزه خواهند کرد. چهار تیم برتر در هر کنفرانس به طور خودکار پیشرفت کردند، اما دانه های پنج تا هشت هر کدام به سود خود به مرحله حذفی جام استنلی ۱۶ تیمی راه پیدا کردند به این ترتیب برنده یک سری کوتاه شده در برابر یک بازی حذفی دیگر امیدوار بود. وقت اضافه برای استراحت به نفع تیم های برتر خواهد بود؟ یا تجربه ی این که فقط از وضعیت برنده یا برو به خانه برمی اید، جزر و مد را به نفع زیرسگ ها تبدیل می کند؟

همه این ها و بیشتر خواهد شد نشان داد که تیم های ضربه یخ سه شنبه. خط داستان بالقوه از هشت matchups فراهم می کند بدون کمبود از توطئه، و با زندگی غیر قابل پیش بینی در حباب NHL تا کنون بوده است، طرفداران مطمئن باشید که می تواند انتظار می رود تا به ماخواهد شد بسیار بیشتر. بیایید پیش نمایش 2020 NHL حذفی, شکستن و ساخت میدارد ما برای هر مسابقه دور اول, سپس پیش بینی که در نهایت برنده جام استنلی.

کنفرانس شرقی

شماره 1 فیلادلفیا فلایرز در مقابل شماره 8 مونترال کانادینز

کاناديان از دور مقدماتی ناراحت شدند و سيدنی کرازبی و پنگوئن های پيتزبورگ را پشت بازی تيم جامد و اجرای تاريخی از متصدی دروازه بان کري پريس که راهی برای برگشت نکردن ساعت پيدا کرد، زد. متاسفانه برای آنها، پاداش آنها تاریخ با بالا دانه Flyers، یکی از گرم ترین تیم در NHL است. فیلادلفیا نه تا از 10 بازی آخر خود را قبل از توقف، و سپس برداشت تا درست جایی که آن را با 3-0 رکورد در رابین دور مقدماتی سمت چپ. پروازها یک تیم عمیق و مربی گری شده هستند و باید داستان سیندرلا مونترآل را به پایان ببخشند.

پیش بینی: پرواز در پنج

شماره 2 تامپا خلیج رعد و برق در مقابل شماره 7 کلمبوس آبی ژاکت

لباس آبی خوش شانس خود را و پیدا کردن راه را برای ناراحت ستاره دار تورنتو افرا برگ در دور مقدماتی. رعد و برق از این همه به خوبی می دانم، به عنوان تنها فصل گذشته، آنها بی تشریفات یورش از دور اول بازی های حذفی توسط هشتمین دانه دانه بلو ژاکت پس از قرار دادن بهترین رکورد در NHL. این بار، هر چند، تیم با استعداد خلیج تامپا به دنبال انتقام خواهد بود، و کلمبوس قادر نخواهد بود سحر و جادو ی سال گذشته را بازپس بگیرد.

پیش بینی: رعد و برق در شش

شماره 3 واشنگتن پايتخت در مقابل شماره 6 جزيره اي هاي نيويورك

آلکس اوچکين و پايتخت ها در جزيره اي گريتي، دفاعي فکر، که هيچ جز بري تروتز را مربيگري نمي کرد، يک تست سخت در پيست استنلي کاپيتال ها در سال 2018 به دست مي آوريم. این یک سری است که باید به پایین سیم، اما قدرت آتش حمله در واشنگتن باید به اندازه کافی برای دیدن آن را از طریق به دور بعدی است.

پیش بینی: سرمایه در هفت

شماره 4 بوستون بروينز در مقابل شماره 5 کارولينا هيورايکونر

بوستون در بازی ۷ فینال جام استنلی سال گذشته شکست دلگیر کننده ای را پشت سر می نهد، اما بخش زیادی از همان ترکیب را به ارمغان خواهد آورد و مشتاق است که جبران کند. آن را در رابین دور مبارزه ، هر چند ، و خواهد شد تا تیم کارولینای شروع شده است که حضور خود را با کشیدن کردن تنها رفت و برگشت در دور مقدماتی شناخته شده قرعه کشی. این باید یکی از نزدیک ترین سری از دور مقدماتی، اما طوفان یک تیم در حال افزایش است و می تواند لیگ را در اطلاع قرار داده با پیروزی تعجب بر ووو.

پیش بینی: طوفان در هفت

کنفرانس غربی

شماره 1 وگاس شوالیه طلایی در مقابل شماره 8 شیکاگو بلکهاوکس

اگر کاناديان بزرگترين دور مقدماتی ناراحت در شرق را کنار بکشد، بلک هاوک ها آن را در غرب با عملکرد دلچسبی انجام ميدهند تا کانر مک ديويد و ادمونتون اويلرز را در خانه شان از کار بیفکنند. هاوک ها ترکیب کاملی از تجربه کهنه کار و استعداد جوان برای دادن هر تیم را برای فرار از پول خود را قرار داده و مطمئنا قرار داده تا مبارزه با شوالیه. وگاس، هر چند، در هر موقعیتی بارگذاری می شود و در نهایت شیکاگو را غرق خواهد کرد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن