یک پاسخ به کمبود مسکن سانتا باربارا

هزینه بسیار بالا از مسکن در ساحل جنوبی سانتا باربارا شهرستان تا به حال در حال انجام، اثر دومینو منفی بر اقتصا

توسط NEWSWORLDS در 1 شهریور 1399

هزینه بسیار بالا از مسکن در ساحل جنوبی سانتا باربارا شهرستان تا به حال در حال انجام، اثر دومینو منفی بر اقتصاد ما، با مجبور کردن کارکنان به یا نقل مکان به مناطق دیگر، مقرون به صرفه تر، و یا ترک منطقه به طور کامل. این امر پر کردن شغل کارگران ضروری مانند پرسنل آتش نشانی، پلیس، پزشکی و مهمان نوازی را برای کارفرمایان دشوارتر کرده است که در طول اسلاید گلی اخیر مشهود شد زیرا بسیاری خارج از منطقه زندگی می کنند.

ساخت سهام مسکن نیروی کار کافی برای کاهش عدم مسکن با قیمت متوسط، ساحل جنوبی سانتا باربارا کانتی را به منطقه ای خواهد ساخت که بار دیگر گزینه های مسکن متنوع و مقرون به صرفه خواهد داشت.

سه جزء مهم برای یک منطقه پررونق وجود دارد: مشاغل، حمل و نقل و مسکن. ساحل جنوبی دارای دو نفر از این سه نفر است: مشاغل و حمل و نقل. با توجه به حمل و نقل، SBCAG در حال حاضر در اواسط یک دهه+ پروژه بهبود در بزرگراه 101 است که امیدواریم مدتی پس از سال 2025 انجام شود. بهبود جاده در بخش بزرگی انجام می شود به سهولت ازدحام ترافیک رفت و آمد آمدن به شمال در صبح، و جنوب در بعد از ظهر به جای هزاران نفر از مسافران روزانه به ساحل جنوبی.   علاوه بر این ، رفت و آمد خدمات راه آهن از شهرستان ونتورا یکی دیگر از اجزای حمل و نقل برای کمک به کاهش ازدحام رفت و آمد است.

ما شغل داریم و طرف حمل و نقل را بهبود می بخشیم؛ با این حال، سمت مسکن ناراحت کننده است.  تلاش برای ساخت مسکن اجاره ای با قیمت متوسط تر در سانتا باربارا به دلیل هزینه و در دسترس بودن زمین، و دشواری توسعه دشوار است. این امر منجر به هزینه بالای هر دو خانه و اجاره شده است.

یک گزینه نسبتاً جدید در بازار مسکن ADUs (واحدهای مسکن لوازم جانبی) است. ADUs، یا ننه جان فلت، یک واحد زنده کامل است، که یا متصل است و یا یک ساختار مستقل در اموال صاحب خانه است.  مقرون به صرفه ترین گزینه یک گاراژ متصل، یا اتاق متصل به خانه است، که به عنوان JADU (جونیور ADU) شناخته می شود. گاراژهای جدا شده یا ساختمان های خارج از آن که قبلاً مجاز بودند نیز واجد شرایط ADUs بودن هستند.

در مجموع، ADUs می تواند عرضه بسیار مورد نیاز مسکن با قیمت متوسط را فراهم کند، که هم به کسب و کارهای محلی کمک خواهد کرد که بتوانند کارکنان را جذب کنند، و نیروی کار متنوعی را در ساحل جنوبی بدون ساخت ساختمان های بلندتر نگه دارند که این یک برد-برد برای همه است.

سه بازار برای ADUs وجود دارد: (1) سالمندان و صاحب خانه های دیگر که مایل به به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری اموال خود را برای جریان نقدی اضافی; (2) حرفه ای که مایل به کار از خانه. و (3) صاحبان املاک که نیاز به ارائه فضای زندگی جداگانه اما مجاور برای پدر و مادر مسن / در قوانین / کودکان بالغ.

خبر خوب! تا تاریخ 1 ژانویه 2020 قوانین ADU در کالیفرنیا تغییر کرده اند تا ساخت ADU یا JADU را آسان تر کند، هم در اینجا و هم در جاهای دیگر ایالت.

برای زمینه، این مهم است که توجه داشته باشید که در سال 1969، ایالت کالیفرنیا موظف کرد که شهرها و شهرستان ها برای تعداد مشخصی از واحدهای مسکونی به نام تخصیص نیازهای مسکن منطقه ای (RHNA) برنامه ریزی کنند. به تازگی روشن شده است که سانتا باربارا تنها 0.5 درصد فراهم کرده است، بله، نیمی از یک درصد از تعداد واحدهای مسکونی برای کسانی که درآمد متوسط دارند. اخیراً، دولت به شدت کمبود مسکن در اینجا و جاهای دیگر در کالیفرنیا با ایجاد قوانین اصلی ADU در سال 2017 پاسخ داد، و اخیرا با تصویب قوانین ADU مرتبط در اینجا: (https://www.hcd.ca.gov/policy-research/AccessoryDwellingUnits.shtml)، موثر ژانویه 1، 2020، دولت شهرها را از شارژ فاحش "هزینه" برای توسعه ADU منع کرد، و به شهرها دستور داد تا روند مجوز برای ADUs را ساده کنند، از جمله پروتکل های دیگر برای تحریک ساخت و ساز خود.

به طور خلاصه ADU تعدادی از مشکلات را حل می کند.  پس از سال ها در سانتا باربارا به عنوان یک پیمانکار عمومی زندگی می کردند، من دیده ام (و حذف) بسیاری از واحدهای مسکونی غیر قانونی ساخته شده در گاراژها و حیاط پشت. بدون اینکه مورد بازرسی قرار گیرد و برای سکونت تأیید شود، خطری برای ساکنان ایجاد می کنند و بسیاری از موارد اضطراری ناشی از سیم کشی الکتریکی غیراستاندارد، لوله کشی، ساختار و غیره بوده است.

قوانین جدید ADU همچنین به صاحبان املاک این فرصت را می دهد که قبلا فضاهای زندگی غیر مجاز مطرح شده به کد، و ارائه مسکن امن است. همچنین به جامعه ما می دهد تا سهم قابل توجهی در سهمیه RHNA و افزایش عدم تعادل شغل / مسکن.  با ADU، دولت راهی را برای مناطق فراهم کرده است تا به صاحب خانه ها اجازه دهد تا سهام مسکن جدید بسیار مورد نیاز را ایجاد کنند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن