PA شاهراه به کاهش 500 شغل آن را به عنوان حرکت به طور دائم به تمام الکترونیکی عوارض

Crissa کفاش Bucks County پیک بارمنتشر شده 6:06 PM EDT Jun 2, 2020شاهراه پنسیلوانیا کمیسیون گفت: آن را اخراج 50

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

شاهراه پنسیلوانیا کمیسیون گفت: آن را اخراج 500 نفر بیشتر از آنها تلفات جمع و دیگر کرایه-مجموعه پرسنل آن شیفت به طور دائم به تمام الکترونیکی تلفن مجموعه است.

این کمیسیون تا به حال به طور موقت به حالت تعلیق نقدی عوارض در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. از آن زمان به بعد ترافیک کاهش یافته است بیش از 50 درصد و تلفات درآمد پایین بیش از 100 میلیون دلار شاهراه کمیسیون مدیر عامل Mark P. کامپتون گفت: در یک ویدئو اعلام.

"وجود خواهد داشت بدون بازگشت به پول نقد مجموعه" کامپتون گفت.

"من واقعا متاسفم ما رسیده ام که تصمیم اما جهان شده است برای همیشه لطفا برای تغییر این همه گیر جهانی است," او اضافه شده است.

این حرکت شتاب قصد دارد به تمام الکترونیکی tolling سیستم در محل توسط 2022, کامپتون گفت: در حالی که تاکید بر این که نبود قصد این که پول عوارض بودند به حالت تعلیق در شروع این بیماری همه گیر.

"با AET در حال حاضر هدف برای آینده تصمیم برای سرعت بخشیدن به حس در چهره این گسترش همه گیر و همه آن عدم قطعیت" او گفت:.

اخراج شد و تایید شده توسط شاهراه کمیسیون روز سه شنبه.

با تمام الکترونیکی عوارض رانندگان همچنان در حال حرکت از طریق تلفات خطوط بدون توقف. عوارض در حال شارژ خود را به E-ZPass حساب و یا آنها دریافت یک تلفن با صفحه لایحه در پست الکترونیکی.

کامپتون گفت: ایمنی راننده و همچنین نیاز به ادامه اقدامات به معنای آهسته گسترش coronavirus نیز موظف نیاز به صورت الکترونیکی صدا درآمده اند.

"ما نمی توانیم خطر بازگشت به پول نقد مجموعه" او گفت:. "رانندگان عادت کرده است به سفر از طریق تلفن و میدان و بدون توقف و بازگشت به یک سیستم ترکیبی می تواند قرار دادن مشتریان و کارکنان در معرض خطر بالاتر از تصادف است."

بیشتر: بدون پول نقد و کارت های اعتباری در بهبهان. شاهراه; خدمات پلازا دستشویی مواد غذایی بسته coronavirus

بیشتر: Pa. شاهراه: نگاهی به سوار شدن از طریق تاریخچه

کامپتون گفت: در پاسخ به کاهش کرایه مجموعه جاده کمیسیون بود که کاهش هزینه های سرمایه 25 ٪ کاهش می یابد عملیاتی هزینه های نهاد استخدام یخ و داوطلبانه بازنشستگی برنامه برای مدیریت و تاخیر آن ژوئیه حمل و نقل پرداخت $112.5 میلیون دلار به دولت است. همچنین بازسازی برخی از بدهی های خود را و امن 200 میلیون دلار خط اعتباری برای تامین مالی هزینه های عملیاتی در صورت نیاز.

"اما آن را تبدیل به پاک کردن این مراحل فقط کافی نیست" کامپتون گفت.

اولین اخراج اتفاق خواهد افتاد یا بعد از ژوئن 18. نهفته کارکنان ارائه خواهد شد 24 ماه از مزایای بهداشت و درمان است و ممکن است واجد شرایط برای دیگر معاملات باز در کمیسیون و یا دیگر سازمان های دولتی کامپتون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن