رکورد شکستن سیمان اوت تابستان 2020 به عنوان داغ ترین در تاریخ ققنوس

آدری جنسن آریزوناجمهوری منتشر شده 11:02 PM EDT سپتامبر 5, 2020ژوئیه تاج را برای گرم ترین ماه ثبت شده در فینیچ

توسط NEWSWORLDS در 16 شهریور 1399

ژوئیه تاج را برای گرم ترین ماه ثبت شده در فینیچ در دست داشت، اما سلطنت آن دیرینه نخواست.

اوت به سرعت این عنوان را برای داغ ترین ماه ثبت شده در فینیرز از زمان آغاز ردیابی در سال ۱۸۹۶ به خود گرفت.

اگر این کافی نیست، اوت به طور غیر معمول گرم تحت فشار قرار داد 2020 به عنوان تاسف بار بودن گرم ترین تابستان تا کنون ثبت شده است.

به گزارش سرویس ملی آب و هوا در فینینز، میانگین اوت ۹۹٫۱ درجه از ژوئیه در میانگین رکورد تمام وقت ۹۸٫۹ درجه در سال ۲۰۲۰ پیشی گرفت.

آیزاک اسمیت، هواشناس سرویس آب و هوا می گوید: «به طور معمول ژوئیه یکی از ماه های گرم تر است.» "به طور متوسط، ژوئیه داغ تر از اوت است. برای دیدن که اوت به پایان رسید تا ضرب و شتم ژوئیه بسیار چشمگیر است."

میانگین دمای بالا در ماه اوت ۱۱۰٫۷ درجه بود که مقامات می گویند گرم ترین دمای ثبت شده تا کنون است.

میانگین دما برای ژوئن تا اوت سال جاری ۹۶٫۷ درجه بود که رکورد قبلی سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ میانگین ۹۵٫۱ درجه ای را برای گرم ترین تابستان فینینز شکست داد.

از جمله شنبه، منطقه ققنوس تا به تجربه 52 روز کل درجه حرارت 110 درجه یا بالاتر - به مراتب بیش از رکورد 2011 از 33 روز، با توجه به اسمیت.

اسمیت گفت امسال از زمانی که رطوبت راه خود را به ایالت کار نکرده است، دمای گرم تر را دیده است.

"درجه حرارت اجازه داده شده است که واقعا بسیار قابل توجهی در مقایسه با آنچه که ما در گذشته دیده می شود. و الگوی آب و هوایی کلی ما حمایت کننده بوده است و همچنین برای این درجه حرارت گرم،" از جمله موقعیت باد موسمی بالا ، اسمیت گفت.

درجه حرارت متوسط نیز با تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان در حال افزایش بوده است، و تابستان امسال گرمای رکورد دار را در مکان هایی در سراسر جنوب غربی به ارمغان آورده است.

در فینینز، اثر شهری گرما-جزیره به دماهای گرم تر کمک می کند.

مناطق وسیع بتن و آسفالت در طول روز گرما را از خورشید خیس می کنند و شب ها آن را تابش می کنند و دماها را بالاتر از دیگر مناطق توسعه نیافته سوق می دهند.

داده های خدمات ملی آب و هوا برای فینینز نشان می دهد که در طول ماه های تابستان از ژوئن تا اوت، میانگین دما در طول دهه ۲۰۱۰ ۳٫۱ درجه گرم تر از طول دهه ۱۹۷۰ بوده است.

در حال حرکت به جلو، فینیک می تواند انتظار داشته باشد که برخی از دماهای بالاتر از حد طبیعی را در طول ماه سپتامبر ببیند. تعطیلات آخر هفته روز کارگر ماه را با هشدار گرمای بیش از حد از طریق 8 بعد از ظهر روز دوشنبه لگد زد. ققنوس و بخش هایی از جنوب مرکزی آریزونا می توانستند دما را از ۱۰۶ تا ۱۱۶ درجه و شرایط خطرناک گرم ببینند.

اسمیت گفت پس از دوشنبه، درجه حرارت در فینینز تا اواسط هفته قبل از گرم شدن دوباره تا پایان هفته شروع به کاهش به زیر 100 درجه خواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، داغ ترین آخر هفته روز کارگر در تاریخ ثبت شده نیز ارتش رستگاری را بر آن داشت تا ایستگاه های امداد گرما را در سراسر مترو فینیق برای مبارزه با دماهای بالا باز کند.

به گزارش سرویس ملی آب و هوا، در طول 30 سال گذشته گرما به طور متوسط عامل مرگ و میر بیشتر از هر فاجعه طبیعی دیگری در آمریکا بوده است.

بر اساس داده های اداره بهداشت عمومی شهرستان ماريکوپا، امسال ۵۵ مرگ مرتبط با گرما در شهرستان ماريکوپا رخ داده است و ۲۶۶ مورد در دست بررسی است.

این شهرستان در سال ۲۰۱۹ شاهد ۱۹۷ مرگ و میر مربوط به گرما بود.

به خبرنگار در ساعت Audrey.Jensen@arizonarepublic.com یا در توییتر در ساعت @Audreyj101.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن