قایقرانی در Goleta ساحل با بچه ها

ایده این بود که یک روز دلپذیر در اقیانوس چک کردن پرندگان دریایی و ساحلی انداز در حالی که پارو قایق در اهسته آب

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

ایده این بود که یک روز دلپذیر در اقیانوس چک کردن پرندگان دریایی و ساحلی انداز در حالی که پارو قایق در اهسته آب از Haskell ساحل سبز چمن از Sandpiper گلف و معماری ظرافت Bacara رفت و آمد مکرر اضافه کردن برخی از توسعه ادویه. اما اندکی متورم آخرین صبح جمعه تا زمانی که دوستان من سارا و اوون که 10 آغاز کرده است به عنوان گروه ما اولین کاشفان کسانی از ما در ساحل به تماشای کمی شل-جاوید به عنوان قایق خود را نزدیک به بدبختانه در back-to-back امواج.

"اوه" به من گفت: با خندیدن به آنها ور رفته به سمت آرامش در خارج از آب. "من فکر می کردم ما اولین قایق بود میخوام یک فاجعه است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


البته هیچ چیز بیش از حد فاجعه می تواند واقعا اتفاق می افتد در کمر-بالا آب گذشته از خیس شدن. و چنین است که شادی قایقرانی امن ترین sanest راه برای تجربه دریا در نزدیک و شخصی راه — و با پشت سر هم گزینه قطعا بهترین راه برای معرفی بچه ها به آب است. آن را به خصوص ضد گلوله هنگام گرفتن یک تور با سانتا باربارا ماجراجویی, شرکت, یکی از منطقه قدیمی ترین و تثبیت شده ترین outfitters.

من SBACo صاحب مایکل کوهن به زودی پس از او می خواهم خود را آغاز کرد شرکت تقریبا 20 سال پیش زمانی که من ور رفته با یک گروه از Gaviota به Refugio دولت سواحل است. که راه اندازی هر دو دوستی با کوهن و شخصی و اعتماد به نفس در قایقرانی. من هیچ جا در نزدیکی یک متخصص اما من انجام داده ام متعدد دریا غار تورهای در جزایر کانال حتی یک بار پارو ده مایل و یا پس از سانتا کروز در جزیره Anacapa (یک داستان به من گفته احتمالا 500 بار هر زمان که قایقرانی و یا با یک دید واضح و روشنی از این است که شکاف) شده اند و گاهی اوقات به نام در توسط کوهن برای کمک به هنگامی که در نزدیکی تازه دریافت وری. من نمی boldest waterman — هیچ تمایلی برای غواصی به عنوان مثال — اما قایقرانی آرام بخش است برای من.

صبح آغاز شده عادی البته با گروه ما از نه نفر از جمله سه بزرگسال و سه تا از بچه ها به همراه کوهن پسرش بلیک و راهنمای ما کایل Fischler — همه با پوشیدن ماسک در طول مختصر درس. پسران ما تست شده سرنوشت گفت: آنها می خواستند برای دیدن یک نهنگ قاتل و کوسه. بزرگسالان گیر به کمتر jinx-y چیزهایی مانند ماهی های بزرگ و اشکالات در اشنه دریایی. هنگامی که ما ضربه, آب, ماسک آمد و ما را تماشا سارا و اون زنده ماندن.

بهتر است بهنگام راه اندازی شد آسان تر برای بقیه از ما. پسر من به سرعت کشف یک بادکنک مایلار بنابراین ما آن را ربوده تا قبل از یکی دیگر از دلفین درگذشت. کوهن در مورد چگونه او را نگه داشته و خود را کسب و کار است که شامل جزایر کانال ماجراجویی, شرکت شناور در طول این عجیب و غریب زمان. او شروع به در حال اجرا تورهای دوباره در اوایل ماه ژوئن, اما آخر هفته گذشته جزیره سفر بودند دمیده باد. "ما در نهایت می توانید برای باز کردن" او توضیح داد: با چه-can-you-do پوزخند "و پس از آن ما باید برای مقابله با همه چیز عادی است که این یک کسب و کار دشوار."

به زودی ما صحبت کردن در مورد چگونه سریع کلپ رشد می کند که لکه های روی برگ ها در واقع کمی مجتمع های آپارتمانی برای مینی جانوران و چقدر خوب تازه پیچک طعم که تنها خفیف اغراق. ما ور رفته به "جزیره پرنده" کسانی که تیرهای که در آن cormorants ساخت کود مرغی-گیاه لانه و خال خال جوجه poking از مدفوع. به تازگی برخی از cormorants شده بود و رقص را به قایق و Fischler تعجب که آیا آنها ذخیره شده از Refugio نشت نفت بود و خاطرات انسان یاران. او همچنین به ما نشان داد کاکتوس پچ که متصل به حمله ژاپن به الوود در طول جنگ جهانی دوم است که ممکن است بیشتر از انتقام در برابر خاردار گلابی از استراتژی نظامی.

به عنوان ما ور رفته upcurrent به سمت نفت اسکله کوهن آغاز یک رقابت کمی که در آن ما تا به حال به طور مخفیانه به انبار کوچک "بوی بد دهان" و "بوی بد بدن" توپ — واقعا فقط خود را سگ اسباب بازی — در هر یک از دیگر قایق. بچه ها عاشق این تگ مانند بازی در حالی که بزرگسالان تلاش عمدتا به نگه داشتن قایق از سمت راست ، در اسکله ما ogled در انواع صدف و گوش به قدرتمند تماس از دم grackle در حالی که توطئه بعد از سفر تا ساحل سمت ناپل صخره.

امواج برگزاری شد ثابت زمانی که آن زمان به زمین. پسر من و من موفق به سوار شدن در بسیاری از راه تا ما رو کج و من به او گفتم به جهش در آخرین ثانیه. این یک فلش ماجراجویی هیجان انگیز در غیر این صورت آموزشی تفرج. به عنوان Fischler تعقیب قایق ما, ما ایستاده بود تا در knee-high آب. من کلاه نبود حتی مرطوب.

ببینید sbadventureco.com.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب