خود تلقيح

"من نمی مسئولیت در همه." این واژه احتمالا تا پایان عنوان نوشته از ریاست جمهوری خود تنها جمله که مبالغ آن همه.

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

"من نمی مسئولیت در همه."

این واژه احتمالا تا پایان عنوان نوشته از ریاست جمهوری خود تنها جمله که مبالغ آن همه. به کنار رانده می "در زمان جنگ رئیس جمهور" که دست خود را در جنگ برای فقدان رهبری است. "انتخاب یک" که انتخاب خود را به بالاتر از پاسخگویی. کسانی که به "نقاط عطف" نیست و خود را شایسته epitaph. یک صد هزار دلار در مرگ و میر و شمارش به COVID-19 در سازمان دیده بان خود را. همه در حالی که داشتن قبلا وعده داده است که تلفات برگزار می شود نزدیک به صفر مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ادعا می کند او را انجام داده اند "بسیار خوب" اگر تلفات برگزار می شود در زیر 200,000 مرده است.

اعطا شده است که این بیماری همه گیر رخ داده است نه مغلوب ساختن پیشی جستن خطا. مطلق unpreparedness از ایالات متحده آمریکا به یک بیماری همه گیر است که مغلوب ساختن پیشی جستن خطا. این واقعیت است که او ثابت شده است به یک اختلال شخصیت خودشیفتگی همراه با ثابت پاتولوژیک دروغگو نه به ذکر است او موفق به عضویت در فوق العاده نخبگان "استیضاح POTUS" باشگاه در نهایت تعریف نمی ریاست جمهوری خود. اما واقعیت این است که تهمت حاضر به هر گونه مسئولیت را در تمام زمانی که چیز اشتباه در حالی که عبور از بی کفایتی خود را به دیگران مبالغ تا زمان تصدی خود به عنوان #45 به یک توپ را روی گوه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب