نوجوان دست به خودکشی می پیوندد دیگر نیویورک شهرستان, دانش آموزان, دفاع از سلامت روانی

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 15, 2020Neha نور شد یک مدافع برای س

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

Neha نور شد یک مدافع برای سلامت روان پس از از دست دادن یک دوست نزدیک به خودکشی.

دوست خود را به حال فقط به عنوان عجیب و غریب/نما و برخورد با قلدری. وی تنها 14.

برای مدت زمان طولانی او گفت: او خودش را مقصر شناخته و نه در حال وجود دارد برای او ،

"من احساس بسیار گناه به ویژه به دلیل گریه او برای کمک پوشانده شده بود 'می توانید اویختن در حال حاضر ؟" و من تا به حال این فرصت را به وجود داشته باشد برای او و من نمی توانست" نور گفت. "من به خودم فکر می کنم گاهی اوقات ... من می تواند به طور بالقوه او را نجات داد آن شب. من می تواند به طور بالقوه گفت: یکی از چیزهایی است که فقط ساخته شده او احساس آرامش است که او را متوقف و از آن."

نور در نهایت صلح پس از صحبت با مشاور مدرسه راهنمایی و کار از طریق این افکار.

"من متوجه شدم که آن را واقعا نمی هیچ کس منحصر به فرد گسل اما تصور کنید اگر همه کسانی که مردم آنچه را که من می خواستم برای انجام این کار ما می تواند هنوز هم تا به حال یک دوست امروز گفت:" نور از غرب منچستر Township. "پس از یک در حالی که من شروع به از بین بردن برخی از گناه است که من احساس اما من فکر می کنم یک اشاره کوچک از آن میله را با شما برای همیشه لطفا برای."

سلامت روان: چگونه شما مقابله با تنهایی?

در حال حاضر کشور با استفاده از دانش به دست آمده در بهداشت روانی سفر برای کمک به دیگران از طریق سکوت به پایان می رسد در اینجا نیز شناخته شده به عنوان غیر انتفاعی نیویورک شهرستان, جوانان, سلامت روان داد.

"من می دانم که برخی از دوستان در حال حاضر که آنها فقط می دانم که من در این (سازمان) آنها به من به عنوان اولین گام خود را در کمک گرفتن است که از جمله قوی ترین چیزی که به انجام, و من فکر می کنم که (دوست من) می توانست از آن به عنوان به خوبی. و من خیلی خوشحالم که در حال حاضر من قادر به کمک به مردم" 17 ساله گفت.

سکوت به پایان می رسد در اینجا شروع به پنج سال پیش به عنوان یک ابتکار عمل برای کمک به افزایش آگاهی و کاهش انگ سلامت روان با دانش آموزان جوان در شهرستان نیویورک.

نیاز به این سازمان است و حتی برجسته تر امروز در جهان از COVID-19 و زندگی ماده تظاهرات.

این گروه با تمرکز بر حمایت و رهبری برای شرکت کنندگان و تشویق دانش آموزان برای توانمند سازی همسالان برای به اشتراک گذاشتن سلامت روان خود را از مبارزات بیش از حد.

کارا Vojcsik یک مددکار اجتماعی با جنوب شرقی منطقه مدرسه یکی از سازمان دهندگان این گروه است. او گفت که حوادث مانند York County سیستم مراقبت نور راه را برای سلامت روان, سلامت روان, سلامتی در ماه مارس نیز به کمک آگاهی به اهمیت سلامت روانی ،

"من فکر می کنم این واقعا مهم است که ما در تشخیص و تصدیق ننگ است که اطراف آن با سلامت روان. ما این چیز به نام یک معاینه از گردن به بالا که اگر شما شکستن استخوان و یا هر چیزی که اتفاق می افتد را از گردن به پایین همه سراسیمه به ثبت نام خود بازیگران. اما اگر چیزی اتفاق می افتد به مغز شما وجود دارد یک ننگ و شرم از, "اوه خدای من آیا شما از شنیدن آنها DUI" یا "آنها در بیمارستان' و هیچ کس می خواهد به صحبت کردن با شما هنگامی که آن را مغز خود را" Vojcsik گفت.

Vojcsik گفت که وضعیت فعلی جهان است که باعث وحشت و نگرانی, اضطراب و افسردگی در نوجوانان است.

"در دبیرستان سن زمانی است که شما به نوعی شروع به خود را دارند و بنابراین من فکر می کنم آن را واقعا مهم است که نوع چک در با جوانان و صحبت کردن با آنها و تشخیص صدای خود را و فقط نوع کمک به روند آنچه آنها فکر می کنم" Vojcsik گفت.

او گفت: این مهم به اذعان یکی ناراحتی و سعی کنید برای پیدا کردن آنچه که می توان در مورد آن انجام می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این سکوت به پایان می رسد در اینجا: بررسی Facebook, Instagram و توییتر صفحات @YCYMHA. وب سایت خود را راه اندازی خواهد شد در ماه اوت در www.thesilenceendshere.org

COVID-19 تاثیر: چگونه coronavirus اجتماعی فاصله اثرات آن در مبارزه با سلامت روان و اعتیاد

لوکاس Strickland, 17 گفت که قبل از او به این گروه او متوجه نشده بود تاثیر سلامت روان بر سلامت کلی است.

"من واقعا تا به حال یک مبارزه با یک مشکل بهداشت روانی, اما من فکر می کنم من می تواند یک صدا برای افرادی که واقعا مبارزه است که عمیقا با سلامت روان بودن من هنوز هم مشکلات هر یک بار در در حالی که. مانند در طول قرنطینه ... من احساس بسیار تنها و پایین. من فکر می کنم که من می تواند انجام یک کار خوب در vocalizing برخی از مبارزات که دوستان من ممکن است ... " گفت: Strickland ارشد و ورزشکار در نیویورک و حومه دبیرستان.

یکی از Strickland را در مکانیسم های مقابله ای در قرنطینه است و با استفاده از رسانه های اجتماعی و اینترنت برای ارتباط با دوستان.

نور همچنین گفت او شده است با استفاده از اینترنت زمانی که او احساس می کند توسط Facetiming او خواهر و برادر بزرگتر برای خنده.

"این لحظات بود که واقعا ذهن من برخی از چیزهایی که که واقعا گرفتن یک تلفن به من گفت:" نور ارشد در مرکزی نیویورک دبیرستان.

مواد مخدر بحران: coronavirus همه گیر است superheating York شهرستان اپیدمی مواد مخدر: مواد مخدر تا مرگ

COVID-19 نگه داشته است نور را پدر و مادر در بنگلادش برای شش ماه پس از آنها به سمت چپ در ژانویه برای سه ماه سفر به دیدن اقوام. همچنین خواهر او را که او در حال حاضر زندگی کردم ویروس.

"خواهر من را دوست دارد به می گویند ... مهم ترین چیز هنگامی که چیزی را در زندگی خود را این است که چگونه شما واکنش نشان می دهند و برخی از روزها سخت تر از جایی که من از دست دادن بینایی از که و من واکنش نشان می دهند در احساس کردن در مورد خودم و گریه. ... اما بهترین راه برای نوع انتخاب خودم پشت کردن است به معنای واقعی کلمه چیدن خودم انجام چیزهایی که من دوست دارم که به خاطر سپردن آن را خوب نمی شود. من قصد دارم به خوب یک روز و نه میخوام فقط یک شبه اتفاق می افتد اما آن خواهید بود زمانی که آن اتفاق می افتد" نور گفت.

او همچنین کمک به خواهر او Nabela نور را Tik Tok ویدئوها از زندگی در قرنطینه که او گفت: کمک کرده بالابر روح او.

ویکتوریا Zerbe, 16 گفت که به عنوان یک مدافع از سلامت روانی برای او شامل صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در رسانه های اجتماعی.

"این واقعا مهم را به آگاهی چون همه مبارزات با سلامت روان. همه معاملات با آن است. همه شما باید یک مغز همه شما باید افکار درونی خود را و آن را واقعا مهم است به یاد بگیرند که چگونه به مقابله مناسب با این افکار به دلیل ... سلامت روانی خود را بر هر جنبه از زندگی خود گفت:" Zerbe یک تازه وارد در شرق نیویورک دبیرستان.

به عنوان یک جوان ورزشکار Zerbe تلاش با اضطراب بسیار است که این امر او را از لحاظ جسمی بیمار است.

"من رفتم به درمان آن, و من یاد گرفتم برخی واقعا خوب مکانیسم های مقابله ای برخی از مهارت های پایه به نوعی خودم را به عقب بر روی زمین و آن را واقعا کمک کرد. در حال حاضر من انجام می دهند خیلی بهتر است و من هنوز هم با استفاده از این مکانیسم های مقابله ای امروز حتی اگر من رفته به درمان در چند سال" Zerbe گفت.

در گروه نوجوان از مدارس سراسر شهرستان گرد هم می آیند یک بار در سال برای به اشتراک گذاری خاطرات در چه سلامت روحی و روانی مبارزات خود مواجه است.

اعتیاد یک بیماری همه گیر: بازیابی صاحبان خانه را افزایش عود, مشکلات مالی

"من واقعا بر این باورند که مهم ترین داستانهایی که من با شنیدن هستند از همسالان من و هنگامی که آنها را به شهادت خود را در مقابل همه به دلیل آن را نشان می دهد که ما همه قادر به های داستان ما مهم نیست که چگونه شخصی" Strickland گفت. "من احساس می کنم سکوت به پایان می رسد در اینجا این است که واقعا یک فضای امن برای همه ما است."

"ما نمی خواهیم هر کسی که به مبارزه به تنهایی و این که بخشی از انگ و آن را OK نشده باشه و سالم مردم کمک بخواهد و من فکر می کنم که مهم پیام" Vojcsik گفت.

برای کمک به

مکانیسم های مقابله ای نوجوانان ذکر شده:

  • درمان
  • به اشتراک گذاری و اتصال در رسانه های اجتماعی
  • ایجاد آرامش معمول
  • انجام کارهایی که شما را به شادی

منابع:

  • ملی پیشگیری از خودکشی تدریس خصوصی در خانه: 1-800-273-8255
  • بحران خط متن: 741741
  • York County خدمات انسانی' سلامت روان, سلامتی, ماه فیلم های موجود در کانال یوتیوب خود را.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن