Gaucho و سابق اتحادیه عمده رایان Spilborghs را بدست آورده و درجه 18 سال پس از خروج از دانشگاه

رایان Spilborghs فکر نمی کنم از آن خواهد او را 18 سال به پایان لیسانس خود را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه UC

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

رایان Spilborghs فکر نمی کنم از آن خواهد او را 18 سال به پایان لیسانس خود را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه UC Santa Barbara. ستارهای outfielder برای Gauchos که رفت به صرف هفت سال با رشته کوه های راکی کلرادو او از سمت چپ محوطه دانشگاه چند اعتبارات خجالتی از فارغ التحصیلی خود را مورد نیاز است.

آن را مانند او کاهش یافته است توپ. قرارداد خود را با رشته کوه های راکی شامل یک ماده است که پرداخت می شود برای او باقی مانده کالج کار می کنند. او حتی در زمان دوره های آموزشی از دانشگاه کلرادو در بولدر پس از فصل اول خود را.

"من واقعا نزدیک و پس از آن من متوجه شدم گم شده یک پیش نیاز است که دوره های اسپانیایی گفت:" Spilborghs یک سانتا باربارا بومی است.

برای یک مرد که مادر شد از گواتمالا و کسی که صحبت می کند قابل قبول اسپانیایی باید آن بوده است هیچ معامله بزرگ است. بیس بال و زندگی به حال ایده های دیگر. او می تواند کلاس ها در طول فصل و تا به حال یک زمان سخت پیدا کردن دوره های آموزشی است که متناسب با برنامه های خود را.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"بنابراین من نوع بین یک سنگ و یک محل سخت در تلاش برای دریافت آن انجام می شود" Spilborghs گفت. "این واقعا خسته کننده است. و بنابراین من به پایان رسید تا گرفتن یک سال از اسپانیایی آنلاین — I won't give away, مدرسه آنلاین — اما آیا این انتقال به UCSB."

در نهایت دنور مقیم نگاه کرد و در زمان یک سال از کلاس های اسپانیایی آنلاین از طریق شهرستان سانتا باربارا که به معنای واقعی کلمه متخصص در دوره های آموزشی که برآورده اعتبار مورد نیاز در UCSB.

"پس از 21 سال من در نهایت فارغ التحصیل از دانشگاه سانتا باربارا — از زادگاه من," او گفت:.

عبور از خط پایان در UCSB شد تا رضایت او ثبت نام در یک برنامه MBA آنلاین از طریق دانشگاه دنور است. آنچه که او را با آن انجام دهید این است که باز سوال Spilborghs گفت. او در حال حاضر با این نسخهها کار در صدا و سیما برای رشته کوه های راکی و شرکت میزبان با صدای بلند Outs برنامه SiriusXM.

"راستش در این نقطه من مطمئن هستم که آنچه که من آن را برای" او گفت:. "من فکر می کنم این درست نیست که در یک برنامه, شما می دانید مانند من نمی باید به یک مقصد نشده است; من لذت بردن از سفر. بنابراین من به شما کشف کردن آنچه که به معنی پایین جاده. اما در حال حاضر من کاملا راحت فقط با در نظر گرفتن دوره و دیدن جایی که از آن می رود."

آن را کاملا یک ماجراجویی برای Spilborghs پس از ترک UCSB. در علاوه بر این به بازی برای رشته کوه های راکی او چند فصل بازی در کودکان, بازی های برگزار شده در لیگ زمستان به پایان رسید و کار خود را با سایتاما Seibu شیرها از ژاپن در اقیانوس آرام شد.

او 33 زمانی که او راه می رفت دور از بازی. او تا به حال یک زن و دو بچه ها و از آن زمان به آنها را برای اولین بار.

هنگامی که شما تبدیل به یک حرفه ای بازیکن بیس بال او گفت: "کار شما این است که به دور از خانواده خود را. آن را به دست از در جشن های تولد و سالگرد. کسانی که هزینه های انجام این کار است که من دوست دارم اما که طول می کشد تلفات و شما مجبور به پرداخت برای آن را در برخی از نقطه.

"من متوجه شده است که ارتباط من با همسرم و بچه ها نسبت به پایان من بیس بال حرفه ای بود واقعا شروع به رنج می برند" Spilborghs ادامه داد. "از آن ساخته شده خیلی بیشتر حس به گام به دور از بازی و تمرکز بر روی یک شوهر شایسته و مناسب و معقول پدر و مادر است. در برخی از نقطه شما باید بدانید که زمانی که به می گویند که آنچه اهمیت ترین. و بنابراین من برداشت خانواده بیش از بیس بال."


این داستان در اصل منتشر شد در این زمان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب