من عشق و نفرت نامه ای به ایتالیایی تابستان

هوا گرم و خشک است و در عین حال هنوز هم وجود دارد کمی ملایم که هل مو در گردیده امواج. همه چادری در خنثی کتانی گ

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

هوا گرم و خشک است و در عین حال هنوز هم وجود دارد کمی ملایم که هل مو در گردیده امواج. همه چادری در خنثی کتانی گروه زوج با عینک آفتابی و کیسه پرتاب معمولی بیش از شانه خود را. بسیاری از روز باقی می ماند در یک مه آلود بعد از ظهر خیرگی با چیزی با نقاط رنگارنگ نور خورشید, ریخته گری, درخشش طلایی بیش از پوست در معرض.

این ایتالیایی تابستان است.

ایتالیایی تابستان است که همه بیش از حد معمول استعاره در داستان دراماتیک فویل به بدبختی انگلیسی بهار و آسمان خاکستری. تخیلی واحه دور از خرحمالی از یکنواختی و مسئولیت. جایی که اروپایی ها و آمریکایی ها به طور یکسان ممکن است گله مانند مگس میوه به هلو رسیده که خود را به داخلی تبدیل آب و هوا نامطلوب و پوست خود را بیش از حد رنگ پریده و صورتی برای طعم و مزه خود را.

آن را ارائه می دهد تاخیر از واقعیت و شخصیت های در فیلم, فکر می کنم از آن به عنوان ناب فرار. مدتها قبل از روز Luca Guadagnino آمد توصیفاتی از آدری هپبورن waltzing از طریق یک قلوه سنگ مربع در "تعطیلات رومی" یا جولیا رابرتز سیم پیچ راه خود را اهل توسکانی, جاده ها در یک کودک آبی وسپا در "خوردن دعا عشق است." برای این زن شخصیت خود را, ایتالیایی, تابستان نشان عشق جدید و فرصت برای خود اکتشاف. ایتالیا در تمام آن ماکارونی-بسته بندی شکوه شامل یک عاشقانه یا جنسی بیداری. آن را نگه می دارد از این فرصت برای اختراع مجدد و در نتیجه ایتالیایی در تابستان استفاده می شود همچنان به عنوان یک سرخوشی فضا برای رهایی از شیفتگی و تمایل.

زمانی که تشکیل ایتالیایی تابستان — آن را به عنوان یک مقصد ساخته شده توسط معمولا مخاطبان آمریکایی به جای آن از مردم محلی — وجود صحنه های مهم به خود شکوفایی. شخصیت آرامی دوچرخه خود را از نقاشی با مداد رنگی, ویلا از طریق طرف جاده اندود شده با درختان سرو به سمت نزدیکترین شهرستان. آنها ممکن است پس از قدم زدن در سراسر خیابان های سنگ فرش نسبت به یک کافه که در آن گروه از nonnos زنجیره ای-دود و با کف دست زدن بازی کارت سگ گوش از سال استفاده کنید.

این صحنه و یا مشتق شده از آن آشکار است در "تماس با من با نام شما" "A Room With A View" و به تازگی "مردم عادی." در هر یک از این داستان ایده فرار از واقعیات فوق العاده فراگیر. این شخصیت در حال اجرا به دور از واقعیت خود را روز به روز در حال اجرا مستقیم به آغوش باز از خواب آلودگی دریای مدیترانه ایجاد کرد. به جایی که آنها هستند احاطه شده توسط بی خیال فرهنگ و که در آن هر گونه رفتار قابل قبول است چرا که آن را به ایتالیا. همه چیز از بالا به ظرافت ها: ice lolly یک قطعه ساده از میوه و یا حتی یک لیوان لیموناد.

اما, ایتالیایی تابستان است آنچه در آن به نظر می رسد. این مطمئن است به خرد هنگامی که یک اونس از واقعیت تراوش در discoloring آن آفتابی رنگ.

ایتالیایی تابستان است عمیقا مشکل آن را به عنوان مجموعه رویای دست نیافتنی برای کسانی که به سفید یا ممتاز. آن است که ذاتا یک تعطیلات لوکس. در بسیاری از فیلم های که بستگی ایتالیایی تابستان مقصد نقاشی شده است به عنوان چیزی کاملا عادی برای شخصیت, برای شرکت در, است که از لحاظ اقتصادی عجیب و غریب مفهوم است. عظمت از آن همه است را رد کرد و در این فیلم با بازی گاه به گاه تصویر از تابستان است.

شخصیت ها در تابستان نیست در واقع انجام این کار بسیار. عاشقانه از آن همه است که ریشه در روابط میان فردی است که توسعه دروغ گفتن در چمن بلند, serenaded با صدای cicadas. روایت است که تقریبا همیشه با تمرکز بر فقط شخصیت ها به جای خود را در اطراف محیط. هر محلی است که تنها به عنوان بخشی از افت — مادربزرگ توپخانه و نخود فرنگی و مغازه داران فروش سیگار کارتن handymen در آوردن ماهی برای شام است.

بازدید از شخصیت دقیقا نمی تعامل با ایتالیا یا; و به جای ایتالیا در تعامل با آنها. فرهنگ های محلی ساخته شده است به یک استعاره به حدی است که به نظر می رسد به عنوان یک کامل ، در اکثر موارد ادغام با ایتالیایی تابستان تنها منافع شخصیت آنها به عنوان نمونه تجاری گردشگری از طریق استفاده از آنها از جنوب خورشید و محلات. ایتالیایی تابستان استفاده می شود به عنوان یک عامل را قادر می سازد به پیشرفت خود را عاشقانه روایت.

که محکم چیز در مورد تابستان ایتالیایی: آن گذرا و موقتی. شخصیت باید همیشه بازگشت به منشاء نقاط اضافی دل شکستگی برای پیوستن عاشقانه خود را شکست.

در حالی که تابستان ایتالیایی است که به دور از ضد همجنس صنعتی و سلسله مراتبی واقعیت از شخصیت های اصلی شهرهای این است که یک محل در دسترس برای پیدا کردن عشق. این فیلم انتقال است که یک روستایی محل بسیار مهم است به ساختمان عاشقانه و شکوفایی شور و شوق. آنها ارائه یک خورشید بوسید مه آلود dreamscape برای کاراکتر در یک وقفه قاب خود lovestruck adolescences.

اما عشق برای همیشه در گیر در تابستان هرگز به سرمایه گذاری در خارج به واقعیت — آن را به سادگی نمی خواهد برای زنده ماندن. فیلم های خود را حتی به نظر می رسد به اذعان زودگذر ماهیت استعاره روابط به عنوان ممتاز فانتزی اغلب به پایان می رسد در اشک (شاید در مقابل یک شومینه).

برای شخصیت و همچنین بینندگان ایتالیایی تابستان است غیر قابل دسترس در محل امتیاز به بازار عرضه شده به عنوان قابل دسترسی با توجه به بی طبیعت از شخصیت و شیوه زندگی خود را. وجود قطع ارتباط بین محیط خارجی و داخلی فرار از واقعیات روابط. فقط به عنوان در تابستان به پایان می آید, بنابراین آیا این فانتزی.

تماس با فرانسیسکا هاجز در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن