'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کاپیتول ادارهمنتشر شده 5:16 PM EDT Jul 21, 2020رژیم

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. تام گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine شد و در WellSpan بیمارستان نیویورک روز سه شنبه تاکید بر مهم ترین چیزی که از آنها آموخته پس از مدیریت بحران بهداشت عمومی برای مدت پنج سال.

"پوشیدن ماسک."

گفته شد توسط گرگ و لوین. گفته می شد توسط یک دکتر. گفته می شد توسط یک متخصص بیماری های عفونی از نیویورک ، گفته شد توسط بخش های مراقبت ويژه قلبی پرستار که مراقبت برای WellSpan بیماران بدحال با COVID-19.

که پرستار, Christina هانسن گفت که او دیده است که بسیاری از بیماران که در داخل و خارج از covid واحد و صرفه جویی در زندگی تهویه چندین بار.

"لطفا, لطفا, این مهم است که شما پوشیدن ماسک خود را خارج از همه جا," او گفت:. "پوشیدن ماسک خود را یک راه ساده برای انجام بخشی خود را بنابراین ما می تواند در حفظ و انجام بخشی از ما."

اگر او توصیه این است که توجه نمی شود پنسیلوانیا می تواند در نهایت مانند خورشید کمربند متحده که در آن موجی از عفونت است که قریب به اتفاق بیمارستان گرگ و لوین به توافق رسیدند.

برای مثال چهار شهرستان در فلوریدا از تخت در بخش مراقبت های واحد لوین گفت.

ماسک بحث: در پنسیلوانیا مبارزه با پوشیدن ماسک شامل برخی از کلید جمهوری خواهان و آزادی

گرگ هدف در آغاز بحران در ماه مارس به "صاف منحنی" به این معنی که تعدادی از بستری شدن در بیمارستان می ماند در زیر بیمارستان ظرفیت.

دولتی موفق است که تلاش, اما او گفت که این چالش به پایان نرسیده است.

"اگر ما اجازه این سوختگی ما می تواند مانند فلوریدا و تگزاس در دو هفته" گرگ گفت.

است که چرا مهم است به پوشیدن ماسک — آنها می دانند که آنها محافظت در برابر گسترش عفونت است.

دکتر متی Howie مدیر پزشکی شهر نیویورک اداره بهداشت و درمان گفت: او نمی توانست تصور شش ماه پیش که هر کس می تواند با پوشیدن ماسک های امروز است.

اما آن را "تبدیل به هنجار" از آنجا که داده ها وجود دارد و مطالعات در حال روشن است که کار می کنند, او گفت:.

"اگر شما با قرار دادن ماسک بر روی آن باعث می شود تفاوت" Howie گفت. "این یک بیانیه سیاسی. این یک واقعیت همه ما زندگی می کنند."

تماس های خود را برای پوشیدن ماسک در آمد یک روز وقتی پنسیلوانیا وارد 1,027 موارد جدید از coronavirus آوردن ایالت مجموع به بیش از 102,000 موارد مثبت.

نیویورک شهرستان, گزارش های اضافی 49 احتمالی موارد است. اگر تایید کرد که به شهرستان مورد مجموع به 2,052 با 74 مرگ و میر.

پس از دو مورد اول تشخیص داده شد در ماه مارس بیش از 7000 نفر کشته شده اند از COVID-19 در پنسیلوانیا است. حدود 70 درصد از این مرگ و میر شده اند در خانه های سالمندان.

گرگ فکر می کند از کسانی که از 7000 نفر و گفت: "من نمی گرفتن هر گونه رضایت" از این تعداد است.

او و لوین هر دو فکر می کنم که شماره می شده اند بسیار بالاتر بود آنها نمی عمل اولیه برای قرار دادن کاهش مراحل در محل, اما فرماندار یابد و هیچ جایی برای امداد با 7000 زندگی از دست داده است.

50 زندگی: این ساکنان نیوکاسل به اشتراک گذاری مشابه تراژدی از دست دادن زندگی خود را به COVID-19

بیشتر: گرگ دوباره محدود کردن میله, رستوران ها به سرعت COVID-19 گسترش در بهبهان.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جان Fetterman مشترک که همان چشم انداز هفته گذشته است.

"هیچ دولت باید با در نظر گرفتن یک پیروزی دامان" او گفت:.

Fetterman گفت: او را دلسوز به گرفتاری از ایالات جنوبی دانستن پنسیلوانیا می تواند تا پایان در همان وضعیت اگر مردم نمی پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله.

پنسیلوانیا موارد به اوج خود رسید و در ماه آوریل زمانی که وجود دارد بیش از 2000 مثبت جدید عفونت در هر روز. اما نرخ پایین آمد در طول خاموش کردن سفارشات. به عنوان دولت به تدریج بازگشایی موارد شروع به صعود دوباره.

در روز سه شنبه وجود دارد بیش از 1000 موارد جدید در کشورهای مشترک المنافع.

گرگ گفت: اخیر تجدید حیات در پنسیلوانیا است که مربوط به مردم سفر به کشور از شدت آلوده جنوبی و کشورهای غربی. او همچنین نسبت به مردم معاشرت در میله های زندان.

در اوایل این ماه, Allegheny County, بسته, میله, رستوران ها و قمار و متوقف حوادث با بیش از 25 نفر پس از موارد جدید بیش از دو برابر در منطقه پیتسبورگ.

هفته گذشته به عنوان دولت دنبال مناطقی که ویروس "سوپر پخش كردن," گرگ گفت: میله که در خدمت مواد غذایی به حال نزدیک به. او همچنین گفت: دیگر کافه ها و رستوران ها در سراسر کشور مجبور به کاهش ظرفیت های داخلی به 25 درصد است.

گرگ می داند که تصمیمات خود را ندارد مورد استقبال همه, اما او گفت: او را به انجام آنچه در آن طول می کشد به نگه داشتن حالت امن.

او گفت: این چیزی است که او را نگه داشته تا در شب هنگامی که این ویروس در زمان برگزاری در ماه مارس است که هنوز هم نگه داشتن او در شب در ماه جولای — فکر بیمارستان در حال غرق شده است.

یکی از مهم ترین چیزهایی است که Levine آموخته است در مورد ویروس در پنج ماه است که "آن را بسیار چالش برانگیز برای پیش بینی," او گفت:.

مقامات بهداشت فدرال پیش بینی خفیف تابستان با تجدید حیات از موارد در پاییز.

که اتفاق افتاده است و لوین گفت: معلوم نیست اگر پنسیلوانیا است که در موج دوم و یا هنوز در موج اول. و او نمی توانست پیش بینی کند که چه اتفاقی خواهد افتاد در پاییز.

"برای هر کسی که فکر می کند این است که به عنوان شدید به عنوان آن استفاده می شود و نگاه در فلوریدا که در آن وجود دارد چهار شهرستان بدون تخت ICU," او گفت:. "هیچ مدرکی وجود ندارد که این ویروس از شدت کمتری برخوردار است. شواهدی وجود دارد — هر چند آن را کمی بحث برانگیز است که آن را بیشتر مسری است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب