خواهد شد که آموزش سفید مردم در جنبش برای عدالت نژادی?

اغلب می شنوم برخی از ضد نژادپرستان بگو من این است که مسئولیت به آموزش مردم سفید." برای مدت زمان طولانی نمی توا

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

اغلب می شنوم برخی از ضد نژادپرستان بگو من این است که مسئولیت به آموزش مردم سفید." برای مدت زمان طولانی نمی توانستم تشخیص دهم که چرا من را رد کرد که بیانیه. منبع اختلاف نظر ظاهر در طول های اخیر FaceTime تماس با یکی از دوستانم که به شدت محکوم معترضان که اموال آسیب دیده.

وایات و من شده اند دوستان برای تقریبا یک دهه است. ملاقات ما از طریق یک دبیرستان بحث مشاوره برنامه که در آن ما هر دو داوطلب. به عنوان زندگی پیشرفت زمان و تعهدات دیگر باید ما را مجاز به گرفتن تا حدود دو سال اما این زمان مکالمه در زمان به نوبه خود به موضوع مسابقه. مسابقه هرگز منی موضوع اما ناآرامی های مدنی در سراسر کشور برانگیخت ما را به ما به اشتراک گذاشتن نظرات مختلف و تجربیات زندگی. در حالی که ما با به اشتراک گذاشتن تعدادی از شباهت ما تجربیات متفاوت هستند چرا که پوست سفید و معدن سیاه و سفید است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پس از تشریفات از های زندگی به روز رسانی — ازدواج و حرفه ای و مربوط به زندگی ما دانشجویان سابق — من متوجه این تماس متفاوت بود. وایات بود چک کردن در در من بود ، به عنوان مکالمه پیشرفت وایات بود مشتاق در به اشتراک گذاری افکار خود را در مورد اعتراضات و حتی مشخص می شود آنها را به عنوان "موز است." او در ادامه اظهار داشت: چگونه او را درک نمی کنند که چرا مردم معترض بودند و از بین بردن اموال مردم.

در اینجا بود که چالش من رو این همه سال روشن ساخته شده بود. من تا به حال مسئولیت برای آموزش دوست من در مورد این موضوع.

یک افسر که در زمان سوگند به خدمت و حفاظت از kneeled بر گردن جورج فلوید برای هشت دقیقه و 46 ثانیه است. دادگاه, صدور حکم اعدام از زندگی یک مرد صورت گرفت در گوشه خیابان به جای دادگاه و وایات شد بحث در مورد تخریب اموال. وایات اظهارات که تکرار دیگران در سراسر کشور را محکوم کرد اعتراض و نه قتل.

"چه چیزی شما ارزش است؟" از من خواسته. او می دانست آنچه که من به معنای با این سوال. این یک سوال بود ما تا به حال هر دو خواسته ما دانشجویان تمام کسانی که سال پیش. او ساخته شده اتصال. ما با داشتن یک گفتگو در مورد یک مرد بشریت اما ما مربوطه ارزش. چه چیزی مهم تر است: زندگی و یا ملک ؟ دیگر به من نگاه چشم خود را در یک دور از تابش خیره کننده او پاسخ داد: "زندگی"است.

گفتگو که وایات و من تا به حال هیچ تفاوتی از میلیون ها نفر از مکالمات اتفاق می افتد در اتاق ناهار خوری, اتاق چت, اتاق ها و فضاهای کاری مجازی در سراسر جهان است. زندگی را نمی توان دوباره بازسازی شد اما فروشگاه می. هنگامی که ما موقعیت ملک به عنوان مهم ترین ارزش در این زمینه ما بی ارزش سیاه و سفید زندگی می کند. این است که هدف از این تجمع گریه شنیده و نوشته شده است در سراسر آمریکا: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

بدون شک وجود دارد که تخریب اموال خشونت آمیز بیان اعتراض, اما آن است که یک غلط ارزی به مقایسه آن با خشونت علیه سیاه بدن. این شکل از اعتراض یک نتیجه بی سابقه توسط ما سیستم عدالت کیفری. تخریب اموال یک پدیده جدید نیست — این شیوه را می توان در قابل توجه انقلاب در هائیتی فرانسه و حتی آمریکا. تخریب اموال است بی معنی.

شاید برخی از معترضان از بین بردن اموال از آنجا که در طول تاریخ ما شده اند به طور سیستماتیک رد اموال و مالکیت. شاید برخی از معترضان از بین بردن اموال زیرا انسانیت ما رد شد زمانی که ما از نظر قانونی تعریف شده به عنوان اموال. آزادی مردم مظلوم در تاریخ ما همواره در راس خشونت است. متاسفانه خشونت تبدیل به یک پیش نیاز برای عدالت است.

در این مرحله ما چهار روز به یک قیام و امریکا است که با داشتن یک مقدار بحث در پاسخ به اعتراضات خشونت پلیس علیه سیاه بدن از جمله قتل های اخیر جورج فلوید. جوهر از این استدلال از سفید آمریکا اموال مهم تر از زندگی سیاه. دکتر ادی Glaude جونیور می گوید: ما باید یک مقدار فاصله در امریکا است. که سفید زندگی مهم تر از سیاه و سفید زندگی می کند. اموال ممکن است گسترش از سفیدی و آن را با ارزش تر از سیاه و سفید زندگی سفید و روان.

این مقدار فاصله مهم است که توجه داشته باشید. این مهم است که به بحث در مورد چرا که به عنوان رئیس جمهور سابق باراک اوباما متحده تغییر در ارزش ها می تواند منجر به تغییر در سیاست. تغییر در ارزش ها نیز می تواند منجر به تغییر در چگونه ما اجرای سیاست های. اما چگونه شما مردم سفید به ارزش سیاه و سفید زندگی می کند ؟ آن شروع می شود با حرکت فراتر از این بیانیه از پل و پرداختن به سیاست هایی که باید تایید شده توسط یک تغییر در ارزش.

من درک می کنم سیاه ضد نژادپرستان زمانی که آنها می گویند "این است که مسئولیت خود را به آموزش مردم سفید." آن است که مسئولیت مظلوم به آموزش و مظلوم توسط ظالم. در حالی که دوستان مثل وایات نیست درخواست کار فکری به توضیح هدف از انسانیت این است که وقت بر من به آموزش صحیح و اطلاع رسانی در زمانی که فرصت های از جمله موضوعات خود را در حال حاضر.

بنابراین در حالی که برخی وجود دارد که علاقه مند هستند در این جنبش به آموزش مردم سفید شاید این چیزی است که ما باید انجام دهید متاسفانه چون ما ارزش زندگی—سیاه و سفید زندگی می کند. این neglection از این آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه می تواند کشنده برای ما. من خسته از آمریکا مرگ به دلیل سفید جهل.

آموزش سفید مردم خسته کننده است; آن است که خسته کننده; اعتراض خسته کننده است و حتی از نوشتن این مقاله خسته کننده است اما این راهپیمایی به صورت نژادی و عدالت; این اعتراض در جنبش این است که من نسبت به نقش اجتماعی و سیاسی را تغییر دهید.

وایات و من به این نتیجه رسیدند مکالمه ما در شیوه ای بسیار متفاوت از معمول است. به جای خداحافظی آن عذرخواهی برای محور تمرکز خود را بر روی معترضان و هدف از این اعتراض. او در حال حاضر متعهد به افزایش دانش خود را در مورد سفید برتری.

وایات به تنهایی نیست. شاید شما یک وایات (و یا شما وایات) در زندگی یک دوست. قبل از اینکه شما شروع یک مکالمه با دوست سیاه و سفید خود را در مورد تظاهرات اخیر از خود بپرسید: آیا من ارزش: زندگی و یا ملک ؟

اگر شما یک ضد نژادپرستانه من التماس شما را به پیوستن به جنگ صلیبی در آموزش مردم سفید در هر ساعت از روز به دلیل آن طول می کشد بسیاری از روانی و روحی و جسمی پهنای باند برای انجام این کار, اما شما باید در برخی از ظرفیت ها و شما باید پرداخت شود به دلیل آن است که کار فکری است.

امید من این است که هنگامی که شما نتیجه گیری این مطالعه شما بیش از حد خواهد شد پیوستن به وایات و من در قبال آموزش افراد در جنبش برای عدالت نژادی. سیاه, زندگی به آن بستگی دارد.


دکتر Donte نیومن ارتباطات استاد در شهرستان سانتا باربارا ، او مدرک دکترای خود را در ارتباطات از دانشگاه آمریکایی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن