سن مارکوس Rebranding دشمنی هستند در نتیجه سوء تفاهم

عکس: حسن نیت ارائه میدهدآرم فعلی برای San Marcos High School, تاسیس 1958 یک دانشجو-آغاز پروژه نام تجاری جدید ت

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدآرم فعلی برای San Marcos High School, تاسیس 1958

یک دانشجو-آغاز پروژه نام تجاری جدید تعریف, San Marcos High School منفجر شد و به مشاجره بین مدرسه فارغ التحصیلان و مدیریت مدرسه — با برخی از فارغ التحصیلان رفتن تا آنجا که فراخوانی برای اولین بار از سال اصلی پوست گوساله و بره گلیزر استعفای.

اما همه آن را تبدیل به یک سوء تفاهم است.

"در ماه اکتبر [2019] من که قرار بود برای به روز رسانی مدرسه پوشاک و سایت گفت:" اندی Nguyen همراه بدن دانش آموز (ASB) رئیس جمهور که فارغ التحصیل شده است. "مدرسه فعلی لوگو بود نه به کیفیت پس از آن نگاه ضعیف در وب سایت و فقیر روی لباس, بنابراین من پرسید: دکتر گلیزر در مورد به روز رسانی آن است."

او گفت که او در تلاش برای دستیابی به یک آرم خود را در ماه نوامبر سال 2019 اما هیچ چیز کلیک تا گلیزر با نزدیک شدن به او را با یک فرصت نادر: یک طراح حرفه ای برای کمک به با تغییر علامت تجاری. Cya نلسون کشید و هر دو از یک سن مارکوس معلم و مادر از زمان دانشجویی خود را ارائه نام تجاری تخصص به صورت رایگان اگر ASB تایید شده است.

درو که اجرا می شود خود را طراحی کسب و کار به ارائه پتانسیل طرح و دانش آموزان اکثریت رای به رفتن به جلو با کاوش در گزینه های طراحی با جلب کرد. آنها در زمان این پیشنهاد به دانش آموز مجلس نمایندگان نیز رای به رفتن به جلو با ایده های طراحی. یک نام تجاری کمیته تشکیل شد و برگزار شد اولین جلسه خود در ماه مارس سال 2020 درست قبل از همه گیر آمار و تعطیل منطقه دانشگاه.

"من می خواهم جامعه را به می دانم که من برای اولین بار تمرکز در حال حاضر است به مطمئن شوید که کارکنان و دانش آموزان در حال امن و دریافت بالاترین کیفیت آموزش و پرورش" گلیزر گفت: در پاسخ به اتهامات او اولویت تغییر علامت تجاری بیش اضطراری است. "اگر من مجبور به کار 24 ساعت شبانه روز را که اتفاق می افتد پس از آن من خواهد شد.

"... اما به اعتقاد ما در سازمان" او ادامه داد. "این فرصت اجازه می دهد تا دانش آموزان را به پایین علامت خود را و است که غرور خود را و روح و روان. و به خصوص در حال حاضر این بچه ها چیزی مثبت به تمرکز بر روی."

این بود که درو انگیزه او گفت: هنگامی که او به ارمغان آورد و نام تجاری پروژه بازگشت به گلیزر توجه پس از همه گیر آن قرار داده شده بود در مکث. هر چند این پروژه شروع ماه قبل از خاموش شدن هر دو درو و گلیزر متوجه شدم که این پروژه ممکن است حتی بیشتر موثر برای دانش آموزانی که نیاز به صرف سالهای مدرسه خود را بالا گیر کرده در صفحه اصلی به جای معاشرت.

"قصد من کاملا صمیمی و در آینده از بهترین محل" به خود جلب کرد گفت:. "داشتن یک ورودی ارشد و دانستن از دست دادن او در تجربه من تو را دیدم این به ویژه برای آنها. بچه ها ابراز تمایل به چیزی مثبت به نگاه به جلو به."

یکی از چند نسخه پیش نویس ممکن است آرم طراحی شده توسط Cya نلسون کشید

با وجود خوب هدف در پشت این پروژه و تغییر علامت تجاری کمیته شمول یک تعداد انگشت شماری از سن مارکوس معلمان و فارغ التحصیلان با برنامه به درخواست بازخورد بیشتر شایعات پرواز در هفته گذشته زمانی که فعالیت های مدیر هارون Solis است که یک فارغ التحصیل شده است اما تدریس در مدرسه برای دهه ها به دنبال اطلاعات در مورد تاریخچه مدرسه در آرم فعلی از فارغ التحصیلان خود را در Facebook ،

Solis در حال حاضر در سراسر این پروژه روند و آگاه بود که rebranding کمیته هنوز در مرحله پیش نویس زمانی که او ساخته شده در پست های فارغ التحصیلان ، در پرس و جو خود را در مورد آرم, تاریخچه Solis نوشت که "این مدرسه است در مورد تغییر لوگو و من در حمایت از آن, بنابراین من به دنبال برخی از اطلاعات پس زمینه."

او گفت که او متوجه می شود در حال حاضر پست خود نمی باشد زمینه, پس از آن آمد به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از فارغ التحصیلان که به سرعت واکنش نشان داد و در خشم است.

"من فقط به دنبال اطلاعات در مورد این لوگو که شده است در اینجا در حالی که" Solis گفت. "من در مورد آن راه اشتباه است. من دقت کنید این کاملا اشتباه است که من آن نوشته شده. من در حال حاضر صحبت به پوست گوساله و بره [گلیزر] و متعلق به آن اشتباه است."

گلیزر گفت که او هنوز هم در نظر دارد برای رفتن به جلو با تغیر روند تا زمانی که دانش آموزان به توافق برسند. او خطاب به چند تن از شایعاتی که فارغ التحصیلان باید در مورد خواسته پس از آموزش این پروژه است. برای استارت, تغییر علامت تجاری است که با هدف بهبود پوشاک و دیجیتال, سیستم عامل, او توضیح داد به طوری که آرم بزرگ در ورزشگاه یونانی تئاتر و زمین فوتبال می ماند.

او همچنین توضیح داد که این مدرسه نه صرف پول در rebranding. و نه او اولویت آن را بر دست زدن به همه گیر اثر را در کلاس. او تایید کرد که کار تمام است درو داوطلب کار و این که این ایده به ثمر ماه قبل از همه گیر و آن را تبدیل به یک اولویت کمتر از همه گیر رسید.

برای کاهش نابجا و خشم و گلیزر و درو در حال برگزاری یک زوم وبینار با دانش آموختگان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه و وضعیت فعلی خود در 5:30 p. m. روز چهارشنبه. گلیزر گفت: دانشجو-رهبری پروژه را ادامه خواهد داد شامل فارغ التحصیلان و معلم ورودی در هر مرحله از راه. بخشی از زمان برای فارغ التحصیلان و دیگر اعضای جامعه به صحبت مجاز خواهد بود در این جلسه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن