زن متهم به قتل همکار camper در Pinchot پارک پلیس ایالت

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 1:54 PM EDT Jun 11, 2020ایالتی پنسیلوانیا پلیس را به اتهام با قتل در ارتباط ب

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

ایالتی پنسیلوانیا پلیس را به اتهام با قتل در ارتباط با مرگ یک زن دیگر با او شده بود کمپینگ در Pinchot پارک این آخر هفته گذشته با توجه به انتشار اخبار.

جولی Danielle Harris, جنایی مواجه است اتهامات قتل در مرگ لورن گالاگر.

روز چهارشنبه پلیس ایالتی به دست آمده حکم هریس' بازداشت و در روز پنج شنبه اعضای دولت پلیس نیویورک تحقیقات جنایی واحد و فراری واحد در بر داشت هریس و او را دستگیر و بدون حادثه انتشار متحده است.

از بعد از ظهر پنجشنبه هریس به نظر نمی رسد به هر گونه اطلاعات رزرو با توجه به آنلاین دادگاه صندوق. پلیس ایالتی نیست انتشار یک سن یا آدرس هریس.

بدن از Gallagher, 37, از بروملل دلاور شهرستان پیدا شد در Pinchot پارک در روز دوشنبه توسط یکی دیگر از camper. روز چهارشنبه پس از کالبد شکافی, نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی, Pam, گی, حکم اعدام یک قتل با علت مرگ را تیز نیروی ضربه به گردن.

گالاگر و هریس برنامه ریزی شده بود به اتمام خود سایت کمپینگ در پارک در روز یکشنبه اما آنها تا به حال نه. وسیله نقلیه خود را همچنان وجود دارد, همراه با اموال خود را هنگامی که یک پارک رنجر آنها را پیدا دوشنبه, دولت, پلیس گفت:.

دولت و پلیس از منطقه ای نزدیک به 800 بلوک شرق منطقه کمپینگ جاده اما نمی تواند قرار دادن کسی. یک camper در بر داشت گالاگر و زن دیگر بعد از پلیس به سمت چپ.

بیشتر: صفحه اصلی تهاجم در نیویورک, شهرستان: زن گزیده آبجو, گرفته, پلیس می گویند

بیشتر: 1,000 s از عکس ها و ویدئوها در مشکوک کودک مطالب قبیح یا شهوت انگیز کامپیوتر, پلیس می گویند

بیشتر: پلیس: تیراندازی در پن پارک برگ دو نوجوان مجروح چهارشنبه

این است که در حال توسعه داستان. چک کنید اینجا بعد برای جزئیات بیشتر.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن