نیویورک Fairgrounds: دروازه به تاریخچه

نظرگوردون Freireich انتشار: 10:23 AM EDT Jun 1, 2020اگر چه COVID-19 قرار داده است kibosh در سال 2020 نسخه York

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

نظر

اگر چه COVID-19 قرار داده است kibosh در سال 2020 نسخه York State Fair, تاریخچه همچنان به زندگی می کنند در محل دائمی نمایشگاه های سایت.

یک سال 1968 تاریخچه نیویورک – بیشتر York در عمل کپسوله تاریخ نمایشگاه:

این نمایشگاه برای اولین بار برگزار شد و در سال 1765 ده سال قبل از اعلام استقلال تحت منشور امضا شده توسط توماس پن, پسر ویلیام پن.

پس از 50 سال سری اصلی تاریخی نمایشگاه به پایان رسید. سی و شش سال بعد در سال 1851 نمایشگاه احیا شد.

دو نمایشگاه در سال 1853 1854 برگزار شد در پن رایج است. در سال 1856 یک محل جدید پیدا شد: نزدیک گوشه جنوب شرقی پادشاه و ملکه خیابان. در سال 1887 نیویورک شهرستان, جامعه کشاورزی خریداری 72 هکتار مزرعه شد kernel امروز 120 هکتار نیویورک Fairgrounds.

دروازه به FAIRGROUNDS: آیا شما می دانید که هر دروازه یک بنای یادبود جنگ?

یک روزنامه مقاله ای در روزنامه نیویورک و روزانه (یک استاد به نیویورک رکورد روزانه) متحده در فوریه 7, 1938, سام Lewis, رئیس هیئت مدیره نیویورک شهرستان, کشاورزی, جامعه "پیشنهاد جدید گیتس در کارلایل خیابان روبروی خیابان مریلند ساخته شده است یک بنای یادبود به نیویورک تاریخ, در طول دوره انقلابی."

او همچنین تحت فشار قرار دادند برای "جدید دروازه مجاز در جلسه قبلی بنا بر کارلایل خیابان بود یک بنای یادبود به نیویورک مشارکت و ارتباط با جنگ آمریکا و اسپانیا."

بعلاوه, او گفت:, "خیابان مدیسون دروازه تبدیل به یک جنگ داخلی یادبود."

بزرگ دروازه ورودی در W. خیابان بازار تعیین شد یادبود به جنگ جهانی اول جانبازان. پلاک مورخ 1921 و ممکن است انگیزه ای برای تعیین دیگر گیتس به عنوان جنگ خاطرات.

وجود دارد دیگر بناهای یادبود در fairgrounds.

این بنای یادبود جنگ ویتنام که در نزدیکی کارلایل خیابان ورودی.

بلیط منطقه در کارلایل خیابان تعیین شده است "واشنگتن یادبود پلازا" به افتخار جورج واشنگتن "بازدیدکننده داشته است به نیویورک" با توجه به پلاک در آن محل.

یادبود سالن: سالن یادبود (در حال حاضر به نام Mid Atlantic صنعتی تجهیزات سالن شرق و غرب) ساخته شد در سال 1955 و گسترش یافت و در سال های بعد.

پس چرا سالن یادبود به نام?

که رمز و راز حل شده است در یکی دیگر از نیویورک تاریخچه کتاب از سال 1957 – York, پنسیلوانیا یک جامعه پویا جعل جلوتر است.

یادبود سالن بود "به افتخار هیئت مدیره از مدیران و افسران نیویورک شهرستان, کشاورزی, جامعه" آن را بیان می کند.

که اغلب نادیده گرفته راه رفتن را از طریق دروازه های منتهی به سالن یادبود از غرب بازار و خیابان پلاک گفت: این یادبود به سام لوئیس همان فرد مسئول نامگذاری دیگر یادبود دروازه. (لوئیس نیز خدمت کرده است – در زمان های مختلف – به عنوان ایالتی پنسیلوانیا خزانه دار از بزرگراه های جنگل و آب و معاون فرماندار. نیز وجود دارد یک پارک دولت نام سام لوئیس در شرق شهرستان نیویورک.)

حتی اگر York State Fair – و آن زمان جدید قاب – قربانی کاهش یافته COVID-19 ما می توانید پیدا کردن آرامش در دانستن که تاریخ هنوز هم وجود دارد زندگی می کند.

گوردون Freireich توسط سردبیر سابق نیویورک یکشنبه ، ایمیل: gordonaf2805@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن