باب دیلن است که بی امان روی به یاد ماندنی, آلبوم جدید 'خشن و داد و بیداد کن راه'

درجه: 5.0/5.0 پس از هشت سال از انتشار آلبوم های مختلف از استاندارد آمریکایی را پوشش می دهد و باب دیلن در نهایت

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

درجه: 5.0/5.0

پس از هشت سال از انتشار آلبوم های مختلف از استاندارد آمریکایی را پوشش می دهد و باب دیلن در نهایت بازگشت به نوشتن مواد جدید است. 79-در سال برنده جایزه نوبل به سختی نیاز به یک مقدمه; خود آهنگ و باغی شخصیت ها بلافاصله قابل تشخیص در حال حاضر چیزهای افسانه. طی شش دهه دیلن در نظر گرفته شده است به عنوان یک قصه گو استاد که کار تبدیل شده است عمیقا ریشه دوانده در و انعکاسی از فرهنگ آمریکایی است. این می آید به عنوان جای تعجب نیست پس از آن که خشن و داد و بیداد کن راه, Dylan اولین آلبوم موسیقی اصلی از سال 2012 را در طوفاناست که هیچ چیز کوتاه از دیدنی و جذاب است.

در خشن و داد و بیداد کن راه, Dylan لایه برداری پشت لایه هایی از استعاره به جای امید بستن برای تغزلی صراحت به ایجاد یک آلبوم است که هر دو یک بازتاب شخصی در گرگ و میش از زندگی خود را و به یاد ماندنی کرونیکل از این هنرمند را در این دوره از تاریخ است. این برنامه شامل کمک از یک لیست از نوازندگان پرکار مانند Blake Mills و فیونا اپل, Dylan آلبوم جدید وسیع بوم از مرگ, تراژدی, عشق و میراث تحویل با خود کاریزماتیک شوخ طبعی و طنز, در حالی که همچنین گرفتن او را در خود بیشتر آسیب پذیر است.

خشن و داد و بیداد کن راه است قابل توجه در دامنه آن شامل یک عمر ارزش منابع به نسل از هنر است که دیلن است از طریق زندگی می کردند و از آموخته. این ترتیبات در این آلبوم زرق و برق دار هستند و در عین حال پراکنده تا حد زیادی نادیده گرفته شد به نفع برجسته دیلن صدای جلو و مرکز. باز کردن آهنگ "من حاوی انبوه" می یابد دیلن باز کردن خود و اعتراف به خود تناقضات. "من آواز تجربه مانند ویلیام بلیک" او croons نه در تلاش برای لاف زدن اما نه به عنوان صادقانه حسابداری در حالی که او اجرا می شود در این حیطه به نقل از والت ویتمن به ارجاع ایندیانا جونز و شوپن.

دیلن کلمات پیدا کردن آرامش و وحدت در ناگزیری مرگ. "امروز و فردا و دیروز بیش از حد/ گل dyin' مثل همه چیز" او آواز می خواند, خواننده خود را گرفتن احساس پذیرش به عنوان یک جوی آرایه ای از گیتار آکوستیک و الکتریک چرخش در اطراف آهنگ آیات است. دیلن خطوط نفیس خود, شعر ناب, شعر و خیلی از آلبوم نمایش خود را آرام حکمت.

اما دیلن دست لبه. آلبوم roars به زندگی با آهنگ های مانند "خداحافظی جیمی رید" و "عبور از خط مرزی" دو آهنگ از خالص classic blues rock پر از شوخ طبعی تیز واقعا قرار دادن آن "خشن و داد و بیداد کن" به عنوان تست. تنها "پیامبر دروغین" rambles و نفوذی با سوزش گیتار خطوط تقویت شده توسط Dylan شوم growls و stomping درام. نزدیک 80 سال دیلن هنوز نمایش تزلزل اعتماد به نفس او برای تلفن های موبایل غیر قابل توقف و به طور کامل توجیه می شود که او اعلام می کند: "من اول در برابر/ به هیچ یک دوم/ آخرین از بهترین/ شما می توانید دفن بقیه."

در آن کوچکتر لحظات آلبوم به همان اندازه چشمگیر است. "من ساخته شده ذهن من خودم را به شما" می یابد دیلن در اکثر ظریف و ملایم گروه کر سن شروع صداسازی بازتابی در زیر خود خسته خواننده. این آهنگ یک بیانیه قدرتمند از خود گذشتگی نشان شنوندگان دوري طرف دیلن فراتر از اسطوره و افسانه. نه از قبل از دیلن رفت و برقی او صدا این شخصی این بشر.

"بیشترین قتل ناپاک" این آلبوم نزدیک به 17 دقیقه آخر بزرگ و درخشان است که کاملا شکسپیر. با استفاده از این ترور جان اف کندی به عنوان پس زمینه برای یک سفر از طریق حافظهی تاریخ دیلن فراخوانی muses — در این مورد افسانه ای DJ Wolfman جک — بازی بازدید بازگویی وقایع برجسته از دهه های بعدی از بیتلز تلونیوس مانک و Buster Keaton به Etta James, Stevie Nicks و مرلین مونرو. این یک چشم انداز از زندگی هر آیه یک رنگی بی امان حساب از نسل تراژدی و هنر است که به دنبال حمایت آبشاری ارکستر تنظیم است که می سازد در سراسر این آهنگ در زمان اجرا. "بیشترین قتل ناپاک" می رسد شگفت آور ارتفاعات قدرتمند bookend به یک در حال حاضر فوق العاده آلبوم بر خلاف هر یک از همسالان خود.

خشن و داد و بیداد کن راه است علامت یک هنرمند نزدیک شدن به پایان خط خود و در عین حال امتناع آهسته در خود نبوغ استادانه دستاورد از موسیقی است که حکم تکرار گوش می دهد. می گویند که این آلبوم آن جان گرفتن است: یک بیشترین قتل ناپاک در واقع آقای دیلن.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن