خود را به نوبه خود به مبارزه

در آن زمان هر چند من تا به حال هیچ ایده که من می خواهم تا پایان در آن جلسات خودم را — نه فقط به عنوان یک دانش

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

در آن زمان هر چند من تا به حال هیچ ایده که من می خواهم تا پایان در آن جلسات خودم را — نه فقط به عنوان یک دانشجو, اما خود را به عنوان ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و UC رئیس انجمن دانشجویان.

تقریبا شش سال پیش سیستم UC بود و در نقطه اوج.

در سال 2014 اقتصاد بهبود حال از رکود بزرگ — اما کالیفرنیا تعهد به آموزش عالی تا به حال نه. در مواجهه با افزایش ثبت نام و مزمن underfunding که سقوط رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو پیشنهاد پنج سال از 5 درصد شهریه افزایش UC دانش آموزان است. دانشجو سازماندهی در نهایت با کمک نیروی سپس-رژیم صهیونیستی. جری براون به مذاکره با UC سیستم و در نتیجه بودجه مقابله داشته شهریه تخت تا 2017.

من به یاد داشته باشید این قسمت به خوبی به خاطر اتفاقی 16 ساله من در مورد آن نوشت برای من دانش آموز دبیرستان ، در دسامبر 2014 اوک پارک دبیرستان Talon مقاله با عنوان "UC رای به افزایش شهریه" من دقیق شهریه پیشنهاد بودجه تف بحث برانگیز اجرایی پرداخت می آفریند و تظاهرات دانشجویی در دانشگاه Board of Regents جلسات — تظاهرات که پیشینیان و به زودی به مربیان منجر شد.

در آن زمان هر چند من تا به حال هیچ ایده که من می خواهم تا پایان در آن جلسات خودم را — نه فقط به عنوان یک دانشجو, اما خود را به عنوان ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و UC رئیس انجمن دانشجویان.

من اغلب می گویند مبارزه برای دانش آموزان این است که چگونه من در بر داشت صدای من. شوخی نمی کنم. به عنوان یک خجالتی و unconfident دانشجوی سال اول من با الهام از استعداد رهبران دانشجویی — Rigel رابینسون کورتنی Brousseau, محمد عبدالقادر-موریس Nuha Khalfay و Juniperangelica Cordova به نام چند — اما من فکر نمی کنم من می تواند رسیدگی ویژه مانند آنها. زمانی که Rigel انتخاب شد ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و از من خواست به او "صندوق UC" مدیر کمپین در تابستان 2017, من به او گفتم من به اندازه کافی واجد شرایط و این پیشنهاد را رد کرد. من ذهن من را تغییر چند هفته بعد اما من هنوز وحشت زده که من نمی گیری.

چند ماه بعد UC سیستم پیشنهاد شده و در عین حال یکی دیگر از شهریه را افزایش دهد. من وظیفه سازماندهی اعتراض ها در رجنت که در آن جلسه رای گیری شد به جای. من خیلی می ترسم — از توجه به مسئولیت چشم انداز شکست — که صدای من را تکان داد که من نظر عمومی قبل از رجنت. هنگامی که من سمت چپ این جلسه بعد صبح که من تا به حال هیچ ایده اگر چه ما بود رفتن به محل کار.

به نحوی آن را انجام داد. با تشکر از دانش آموز سازماندهی این پیشنهاد حتی رفتن به یک رای. که لحظه ای حیرت زده به من و این انگیزه من برای رفتن نگه دارید.

برای ما پیروزی به چوب ما نیاز دولت به ارائه UC سیستم با بودجه بزرگتر. به طوری که بهار من اختصاص داده شده خودم را به دولت وکالت. من لابی قانونگذاران و کارکنان خود سازمان ده ها تن از دانش آموزان به صحبت در بودجه جلسات و مطمئن ساخته شده است که خبرنگاران تحت پوشش تلاش های ما. در چه مسخره ترین وکالت شیرین کاری من تا کنون در شرکت تعداد کمی از ما تحویل داده Chipotle burrito کاسه به قانونگذاران' دفاتر پس از قهوه ای گفت: UC و CSU سیستم باید بیشتر مانند فست فود زنجیره ای.

آن کار می کرد. دوباره. 2018 دولت بودجه ارائه صدها میلیون دلار اضافی به سیستم UC — منجر به کاهش شهریه در دو دهه. من هر دو حیرت زده و با انگیزه است. "ما پس از مبارزه بسیار سخت برای افزایش کمک های مالی دولت و جلوگیری از افزایش شهریه این ماه شهریه عقبگرد است شکر و تخم مرغ در کیک" به من گفت: لس آنجلس تایمز.

بقیه آنها می گویند, گرفته شده. من خیلی با انگیزه پیروزی ما است که من در آنجا ماند در ASUC و پیوست UC انجمن دانشجویان هیئت مدیره. من در همه چیز است که راه من آمد از مبارزه کردن بیشتر افزایش شهریه را خواستار کمک های مالی اصلاحات در یک کنفرانس مطبوعاتی به جلسه با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom. توسط 2019 من تا به حال به اندازه کافی اعتماد به نفس برای اجرا به رهبری. در بهار سال 2019 من انتخاب شد ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و که من انتخاب شد UC رئیس انجمن دانشجویان.

من می خواهم به روشن: من خودم شک در هر مرحله از راه. من هنوز هم شک خودم تمام وقت. من کامل نیست و باید کاملا چند اشتباه. اما من دیده ام به اندازه کافی پیروزی های بیش از سال است که می دانیم که حمل بر ارزش آن است.

به عنوان من ترک ASUC و آماده به ترک UC انجمن دانشجویان در ماه اوت, من نمی تواند کمک کند اما می شود از کسانی که شهریه تظاهرات از شش سال پیش. بعد از چند ماه و سال در حال رفتن به یک زمان به چالش کشیدن برای UC دانش آموزان است. سیستم UC زیان از COVID-19 همه گیر در ماه مارس به تنهایی مجموع $558 میلیون و دولت فقط اعلام کرد که از آن خواهد شد در مواجهه با بزرگترین کسری بودجه تا کنون. در کوتاه مدت ما در یکی دیگر از نقطه اوج و آن را به یکی از بزرگ.

وجود دارد یک بخشی از من است که احساس گناه در مورد حرکت در طول یک زمان دشوار است. اما دیگر بیشتر امیدوار بخشی از من است که به یاد می آورد که چگونه بسیاری از با استعداد دانش آموزان اختصاص داده شده وجود دارد فقط در اطراف گوشه — دانش آموزانی که خواهد آمد به دانشگاه مانند ما الهام گرفته و دانش آموز وکالت و پیدا کردن اعتماد به نفس خود را در این کار درست مثل نسل ما قبل از انجام. من می دانم که این ممکن است به دلیل این که داستان من.

برای کسانی از شما که می تواند در سال آینده و برای کسانی از شما که در حال پیوستن به دانشگاه ما جامعه این سقوط: این دانشگاه خود را. در حال حاضر از آن نوبت خود را به مبارزه برای آن است.

Varsha Sarveshwar بود 2019-20 ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و UC رئیس انجمن دانشجویان. او فارغ التحصیل با مدرک لیسانس در علوم سیاسی و افراد زیر سن قانونی در تاریخ و در سیاست های عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن