آیا گتر می تواند به محل تجمع آنلاین مهمانی ترامپ تبدیل شود؟

[ad_1] اگر با Gettr، اپلیکیشن محافظه کار رسانه های اجتماعی آشنا نیستید، ممکن است بخشیده شوید. قابل توجه ترین

توسط NEWSWORLDS در 22 دی 1400
[ad_1]

اگر با Gettr، اپلیکیشن محافظه کار رسانه های اجتماعی آشنا نیستید، ممکن است بخشیده شوید. قابل توجه ترین لحظه او زمانی بود که سایت در روز راه اندازی هک شد: 4 ژوئیه 2021. از آن زمان، او در گمنامی نسبی کار کرده است و سخت کار می کند تا جایگزینی برای آزادی بیان در توییتر یا "قاتل توییتر" باشد. سخنان استیو بنن، پوستر رایج Gettr.

اما این شرکت به تازگی یک هفته موفق داشته است، گزارش نویسی هفتصد هزار کاربر جدید سایت. پس از اینکه توییتر حساب شخصی مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره و رابرت مالون، پزشک معروف محافظه کار را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست درباره واکسن ها ممنوع کرد، جو روگان به Gettr پیوست. روگان نوشت: «فقط در صورتی که مزخرفات توییتر کسل کننده تر شوند. "و من الان اینجا هستم." جداول توجه داشتند.

قبل از کریسمس، با جیسون میلر، مدیر عامل Gettr، یک کهنه کار با تجربه که از هر دو مبارزات انتخاباتی ترامپ جان سالم به در برد، ملاقات کردم. میلر به عنوان مشاور ارشد ارتباطات در مبارزات انتخاباتی سال 2016، زمانی که همسرش باردار بود، از همکار خود باردار شد. چند روز قبل از انتخابات 2020، او گفت دموکرات‌ها "سعی خواهند کرد آن را پس بگیرند." او در 6 ژانویه در توئیتی درباره ترامپ مدعی شد که "رسانه های جعلی" سعی دارند "حامیان صلح جو و بی گناه MAGA را به خشونت متهم کنند." یکی از این پیش نویس ها که هرگز منتشر نشد، می گفت: «مردم ما باید به خانه بروند و اجازه دهند جنایتکاران عواقب آن را تحمل کنند!» (میلر که در 6 ژانویه توسط کمیسیون احضار شد، به من گفت: «وکلای من با آنها صحبت می کنند. ") من امیدوار بودم که او را در دفاتر شرکتش، کلمبوس سیرکل، جایی که" ده ها "نفر کار می کنند" ملاقات کنم. میلر گفت، اما جهش Omicron آن نقشه ها را خنثی کرد. در عوض، در پادگان بیرونی یک کافه با هم آشنا شدیم. پیش از این، سخنگوی Gettr به من اطمینان داد - بدون اینکه به من بگوید - که میلر، که با یک ماسک KN95 وارد شده بود، واکسینه شده و تقویت شده است.

پس از کمی صحبت در مورد دی سی (میلر چند روز در هفته از خانه اش در آرلینگتون ویرجینیا به نیویورک سفر می کند)، گفتگوی ما به سمت ترامپ رفت. در اکتبر 2021، ترامپ اعلام کرد که Truth Social را راه‌اندازی می‌کند، جایگزین دیگری در توییتر که بخشی از پروژه رسانه‌ای بزرگ‌تر - و هنوز تعریف نشده - او، گروه رسانه و فناوری ترامپ است. دوین نونز در ژانویه کنگره را ترک کرد تا به عنوان مدیر اجرایی شرکت فعالیت کند، اقدامی که مدت کوتاهی پس از اعلام کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام شد که در حال بررسی این پروژه برای تخلفات احتمالی است. مشخص نیست که آیا تلاش های ترامپ فراتر از اسلایدهایی خواهد بود که به برخی پسران به نام جاش ای. و بیلی بی. کشتی را اداره خواهند کرد، اما میلر خود را در مکانی حساس می بیند: رقیب تجاری او قدرتمندترین چهره در سیاست جمهوری خواهان و در اصل گودزیلا در رسانه های اجتماعی است. میلر به من اطمینان داد که همه چیز با ترامپ رو به رو است - آن دو تنها یک روز قبل با هم صحبت کردند - و خاطرنشان کرد که اگر رئیس جمهور سابق تصمیم بگیرد در سال 2024 نامزد شود، به یک پلت فرم رسانه اجتماعی فعال نیاز دارد. "اگر برنامه وی برای توسعه بیشتر طول بکشد میلر گفت، من پیوستن او به Gettr را کاملاً رد نمی کنم. و حتی زمانی که او اکانت خود را راه‌اندازی می‌کند، رد نمی‌کنم که او یک حساب Gettr نیز ایجاد کند.

میلر به من گفت که به ترامپ پیشنهاد داده است «صفرهای کامل»، ظاهراً در محدوده نه رقمی، برای پیوستن به Gettr - اما بدون تاس. در اوایل ماه دسامبر، میلر این اپلیکیشن را به مقامات کنگره در ناحیه کلمبیا ارائه کرد و چندین ثبت نام دریافت کرد، اگرچه توییتر عادت سختی برای ترک آن است. (میلر یک کارمند دارد که برای امضای قرارداد با Capitol Hill و GOP Influentials اختصاص داده شده است.) همانطور که ما صحبت می کردیم، میلر به تازگی از سفری به پاریس بازگشته بود، جایی که در حال خواستگاری نامزد راست افراطی ریاست جمهوری اریک سمور و سفرهای آتی او به هند و برزیل بود. عمدتاً به دلیل استفاده ژایر بولسونارو و پسران بولسونارو از این برنامه، اکنون نزدیک به پانزده درصد از کاربران Gettr را در خود جای داده است. بازی جهانی او شامل خوانندگان کانتری برزیلی، کریکت بازان هندی و کشتی گیران سومو ژاپنی خواهد بود.

میلر در مورد سابقه حضور چهره‌های فرهنگ پاپ خاص که صحبت‌های شیرین گتر را دریافت کرده‌اند صحبت نمی‌کند، اما او اشاره کرد که ماندالوری و ستاره سابق هنرهای رزمی ترکیبی جینا کارانو حساب کاربری دارد. یکی از آگهی‌هایی که ثبت‌نام‌های گتر را تبلیغ می‌کرد، شامل عکسی از داکوتا جانسون بازیگر زن و سخنان او بود: «فرهنگ تسلیم شدن بسیار غم‌انگیز است»، در حالی که دیگری نقل شده است کیم کارداشیان با جلوه ای مشابه. نه جانسون و نه کارداشیان هیچ حساب کاربری ندارند، اما انس کانتر فریدوم - محور NBA و منتقد سرسخت دولت چین - قطعاً حسابی دارد.

Gettr در اکثر موارد اسامی قابل تشخیصی ندارد، اگرچه چندین نفر مانند Tucker Carlson و Tulsey Gabbard در روزهای اخیر به سایت پیوسته اند. پیام های خصوصی هنوز در دسترس نیست. (میلر به من گفت که امسال می آیند.) و در حالی که افرادی مانند مایک پمپئو، شان هانیتی، و دینش دسوزا حساب کاربری دارند، اگر عمیقاً در دنیای محافظه کار رسانه های اجتماعی نیستید، ممکن است ندانید چه کسانی هستند. از کاربران تایید شده از Gettr هستند. @ Jamierodr14، «مادر مغرور، کهنه سرباز بازنشسته ارتش برای پرزیدنت ترامپ!» بیش از یکصد و هشتاد و هشت هزار دنبال کننده دارد، اما در غیر این صورت نمی توانید ببینید که Gettr «V» رسمی در بالای حسابش چه چیزی سزاوار است. همین امر در مورد کاربران تایید شده مانند @ Clinton614 ("اپراتور سلاح و تاکتیک های ویژه") و @ KellyCurrie45 (متاهل! مبارزه برای انتخابات واقعی! ترامپ برنده است! آزادی از کمونیسم! عیسی خداست. 🙏🏻🙌🏻 بریم براندون 💯 ”). همه کاربران تأیید شده مستقیماً توسط تیم Gettr متصل شده اند یا وضعیت تأیید شده آنها در سایر سیستم عامل ها به Gettr منتقل می شود. میلر گفت سیاست بازرسی رسمی به زودی منتشر خواهد شد.

تا کنون، این سایت جایی بوده است که «پسران در پاسخ» در توییتر در نهایت به شخصیت های اصلی تبدیل شده اند. به همین دلیل است که اخبار مربوط به روگان باعث ایجاد چنین هیجانی در آیه Gettr شد - می توان از قدرت ستاره ای کمی بیشتر استفاده کرد، به خصوص از مردی که دوست دارد به جنگ بپرد. به نظر نمی رسد که انواع شناخته شده در اینترنت با یکدیگر درگیر شوند - مشابه جناح راست دیوید شور و دموکرات های عدالت که بر سر نکات ظریف سیاست ائتلاف با هم بحث می کنند - و بسیاری از بزرگ- نمایش نام ها فقط نسخه های متقابل هستند. از آنجایی که به نظر می رسد همه آنها بیشتر با یکدیگر موافق هستند - ضد نقاب، طرفدار ترامپ - پس از مدتی چیزی برای گفتن وجود ندارد. "مردم بسیار محترم ترند. میلر گفت، این یک تجربه خوشایند است. محیط «محترمانه» در چشم بیننده است. در اوایل ماه دسامبر، میلر کاریکاتور یک جن کریسمس را منتشر کرده بود که پشت هیلاری کلینتون در طناب آویزان است. به نظر کنایه از جفری اپستاین بود. او نوشت: «این فصل است!

Gettr بخشی از یک اکوسیستم رسانه ای محافظه کارانه است که می تواند در سال 2022 یک سال مهم زنده بماند. Gettr، Parler، Rumble و Gab - هر برنامه مورد علاقه جناح راست لحظه خود را در کانون توجه داشته است. اما ضرب‌الاجل‌ها نزدیک است، سپس کمپین 2024 تشدید خواهد شد. همانطور که Big Tech با آن سروکار دارد کووید-19 و اطلاعات نادرست انتخاباتی، سایت هایی با قوانین انتشار مجاز تر ممکن است برای چهره های برجسته سمت راست جذاب باشند. ممکن است فقط موضوع این باشد که چه چیزی به محبوب ترین محل تجمع تبدیل می شود.

Parler که در سال 2018 راه اندازی شد، ادعا می کند که بیست میلیون کاربر دارد که بسیار بیشتر از Gettr است که فقط حدود چهار میلیون کاربر دارد. Parler عملاً پس از حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه، زمانی که خدمات وب آمازون میزبانی سایت را متوقف کرد، تعطیل شد. او از آن زمان میزبان جدیدی پیدا کرده و سعی کرده دوباره آن را کالیبره کند. در ماه فوریه، سرمایه‌گذار موسس سایت، ربکا مرسر، سرمایه‌گذار جمهوری‌خواه، مدیر اجرایی پارلر را برکنار کرد، که بعداً گفت که پس از حمایت از تعدیل شدید محتوا در اطراف QAnon و نشریات نئونازی، او را اخراج کردند. از آن زمان، مرسر جورج فارمر، پسر یکی از همتایان محافظه‌کار را که در آکسفورد تحصیل کرده است - و شوهر مفسر محافظه‌کار و کندیس اوونز، که دوست توییتری کاردی بی است - برای مدیریت سایت استخدام کرده است. پارلر در ماه می به اپ استور اپل بازگشت. در زمستان امسال، این شرکت 20 میلیون دلار بودجه جدید را گزارش کرد. در ژانویه، فارمر به Kara Swisher گفت که نگران هجوم جدید نام‌های معروف در Gettr نیست. (ملانیا ترامپ اخیرا یک پروژه NFT را با مشارکت پارلر راه اندازی کرده است. اما واقعاً چه کسی می داند چگونه تجزیه و تحلیل کند. که؟)


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب