افرامهر برترین تولیدکننده درب ضد سرقت در 1400

درب ضد سرقت افرامهر با تکیه بر توان داخلی و متخصصان این حوزه با ظرفیت تولید بالا فعالیت خود را اغاز کرد و

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1401

درب ضد سرقت افرامهر با تکیه بر توان داخلی و متخصصان این حوزه با ظرفیت تولید بالا فعالیت خود را اغاز کرد و در ابتدا با عرضه محصولات خود به صورت همکاری در فروش توانست جایگاه مناسبی را کسب کند.

با اضافه کردن تجهیزات و دستگاه های به روز فرایند تولید روال منطقی گرفت و با افزودن انبارهایی در سه راه ادران و حصارک توانست تمامی محصولات خود را به صورت دپو و تحویل روزانه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

کیفیت بالا در کنار استفاده از ورق سراسری و چهارچوب هایی با ضخامت بالای یک و یک و نیم این امکان را به وجود اورد تا علاوه بر امنیت قابل قبول یک مقاومت مثال زدنی نیز به محصولات خود اضافه کند.

اشنایی با ظرفیت های تولید افرامهر

درب های افرامهر علاوه بر قیمتی مناسب تر از درب های ترک، خدمات پس از فروش طولانی تر و نصب توسط افراد متخصص و تامین قطعات فوری بنابه نیاز هر لحظه مشتری را داراست. درب های لابی از مهم ترین انواع درب دو لنگه می باشند.

درب لابی تمام چوبی از نظر قیمت نسبت به درب لابی ضد سرقت گران تر می باشد. مشتری بعد از خرید این محصول بی کیفیت نسبت به تمام محصولات ایرانی دید منفی پیدا کرده و همه محصولات ایرانی را بی کیفیت می داند.

ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه های درب ضد سرقت ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. دستگیره درب یکی از ملزومات آن است در واقع وقتی که دستگیره نباشد نمیتوان درب را بازو بسته کرد.

دستگیره ها در ابتدا و در قدیم از جنس فلز و یا چوب بودند و شکل خاصی نداشتند و صرفا بعنوان یک دستگیره عمل میکردند اما امروزه شاهد این هستیم که تولید کنندگان زیادی اقدام به طراحی دستگیره های خاص و با شکل و شمایل هایی متفاوت کرده اند مثلا دستگیره های استیل ضد زنگ به شکل های بسیار زیبایی در بازار عرضه میگردند که متناسب با هر سلیقه ای نیز میباشد.

درب های ضد سرقت موجود در بازار

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حال حاظر درب های ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی در بازار ایران متداول هستند و تفاوت های زیادی بین کیفیت این درب ها وجود دارد.
همکاران ما پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود. تیم افرامهر با آزمایشات متعدد روی درب های ضد سرقت در همه ی زمینه ها و با تمام ابزارات مورد استفاده سارقین بالاترین درجه کیفی همراه با زیبایی حیرت انگیز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. بهترین برند درب ضد سرقت در خط تولید پیشرفته ساخته شده است و برای شما عزیزان آماده کرده ایم کافی است با ما تماس بگیرید. اگر درب ورودی شما داخل ساختمان نیست و با مستقیم با هوای آزاد در ارتباط است بهترین درب های بیرونی برای آب و هوای گرم و خشک و رطوبت فایبرگلاس، آهن فرفورژه هستند تا در برابر تابش نور خورشید مقاوم باشند و به راحتی پوسیده نشوند چراکه پوسیدگی یکی از عامل های ضعیف کردن قدرت درب ضد سرقت در برابر مقاومت است. کارشناسان درب ضد سرقت فولادی را به عنوان بهترین نوع درب امنیتی معرفی کرده اند البته هر درب مخصوص مکان خاصی است مثلا درب آکوستیک مخصوص مکان هایی است که بسیار امنیتی هستند و هیچ چیزی نباید به بیرون راه پیدا کند و این درب ها هم ضد صدا هستند و مثلا از درب ضد حریق میتوان در شرکت هایی که بیشتر کارشان با کاغذ است استفاده کرد زیرا این درب ها همانطور که از اسمشان مشخص است ضد آتش هستند.
به منظور اطلاع دقیق از ابعاد درب ضد سرقت مطلب مرتبط را مطالعه بفرمایید. با گسترش روزافزون تکنولوژی درگیر شدن زندگی روزمره مردم با ابزارهای فناوری اطلاعات، این تمایل در مردم شکل گرفته است که تمامی محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های انترنتی تهیه کنند. برند Pd secure نیز درب های تولیدی خود را با ابعاد106×216 سانتی متر عرضه می نماید که بازشو مفید در نظر گرفته شده برای این مدل درب 98×214 می باشد. اکیدا پیشنهاد میکنیم به یک نجار این کار را نسپارید زیرا نه تخصص آن را دارند و نه وقتی تعداد ، جای لولا ها و دیگر موارد فنی در تعمیر تخصصی درب های ضد سرقت را ندانند اشتباهی مرتکب شده و خسارت جبران ناپذیری به درب گران قیمت شما وارد میشود. یکی از سوالاتی که معمولا از ما پرسیده می شود این است که آیا خرید اینترنتی درب ضد سرقت کار درستی است یا خیر؟ این درب ها حاصل گذر از واحد بسیار سخت گیر کنترل کیفیت ایستادر بوده و به جرئت کیفیتی بالاتر از انواع درب های ضد سرقت وارداتی ترک و چینی دارد. چوب صنعت چلیک درب ضد سرقت ترک را به صورت مستقیم از کشور ترکیه وارد می کند و این کار باعث شده است تا با کم شدن واسطه های بازار، این درب ها با کمترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسد.
این تنوع در قیمت نیز تاثیرگذار است یعنی اگر شما به دنبال درب چوبی باشید امکان ندارد دست خالی برگردید زیرا تنوع قیمت بالاست و میتواند با دست باز خرید را انجام داد.
متاسفانه برخی سودجویان در زمینه تولید درب ضد سرقت ایرانی همانند بسیاری از محصولات ایرانی دیگر تنها به سود خود اهمیت داده و با حربه درب ضد سرقت ارزان قیمت درب های غیر استاندارد خود را که عموما در کارگاه ها و زیرپله های کوچک و بدون نظارت ساخته می شود به مشتریان می فروشند.
از جمله مزیت های این گونه درب ها این است که خیال مشتری از وجود ورق سیاه فولادی درب راحت می شود؛ چرا که می تواند این ورقه را با چشم خود ببیند.
1. معمولا برای مراقبت از درب ضد سرقت و جلوگیری از خراش ها و زنگ زدگی ها از روکش پودری استفاده می کنند. همچنین برخی دربهای ضد سرقت دارای یک پنجره شیشهای ضد حریق هستند. تقریبا تمام استراکچر درب ضد سرقت از ورق خم خورده ساخته می شود و برای محکم کردن بیشتر از قوطی آهنی استفاده می شود.

 

آخرین مطالب