حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مست

توسط NEWSWORLDS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اثاثیه</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی گروه مولودی متاع اهمیت بیش از سه ده سال عمل حرفه ای در زمینه اسباب و اثاث خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی مال در راستا فروش لوازم خانگی حساس توجه به استانداردها و نیاز مشتریان کلیدی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم هم اکنون مولودی مال مفتخر میباشد که حساس اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی جمهوری اسلامی ایران باشد. در گفتگویی که کلیدی مادح مولودی مدیریت ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این تیم همپا آوردیم:

امید می باشد که مشتریان مستمر و دیرین هم حساس حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده برای مشتریان سابق استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خرید کننده عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی متاع میتوانید از نشانی پایین استفاده نمایید:

آدرس وبسایت رسمی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان گذشته به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خویش در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات اساسی کیفیت دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا دارای برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان نخست بر همین اصل بوده میباشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید کردن یک متاع مهم میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش می باشد و خیر هر کلایی حساس هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن و نیز ارزش مناسب و رقابتی است عمل فراوان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین تیم امیدوار میباشد که به کمک آفریدگار و تلاش همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین اهمیت چیره بوده‌اند در آینده هم جهت جلب راضی بودن مندی عمده مشتریانشان همت ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی رقیب در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اصلی قیمت رقابتی و بسیار عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی پیوند ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از ابتدا سرمایه خود را بر تهیه محصولات اهمیت کیفیت سازه نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا حساس خدماتی متفاوت و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، کلیدی نگاهی دارای و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش گزینش کند؛ مطمئن‌تر، حساس کیفیت‌تر و مهم ارزش های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط دارای وبسایت خانگی لند اصلی رئیس فروش با شخصیت همین تیم توانا و اصلی کیفیت سخن کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع فراوان این سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری فراوان جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اساسی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و لوازم جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و دارای متخصصین همین زمینه در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات تارنما خانگی لند سفارش میشه، به خصوص برای بانوان و دوستانی که به جهت تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یک عدد از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وب سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر تیم سایتهایی می باشد که تمرکز کلیدی آن‌ها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، این فروشگاه در سال 1400 حساس فروش محصولات تارنما آمازون در کشور ایران و اساسی قیمت کاهش از همین وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی اهمیت میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این تیم فروش محصولات با میزان مرغوب بودن و اصلی بها های مناسب و سرویس ها متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال همت بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین زمانه و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید با خیال راحت تصویب سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو جنس را در قسمتی این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت پیروز آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، احتمالا شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک وب سایت بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین گزینه از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اسباب خانگی اما اضطراری برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به تیتر سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جالب در گزینه لپ تاپ استوک ارزش آن است. بودجه مورد نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ جدید با مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اصلی همین تیم در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید سوای نگرانی

مسئله مهم در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی تصور مشتریان، بی تردید قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای اعضا در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع و برگشت داده و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز میکنند و یا این که دستگاهی سوای مشکل احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اساسی اعتنا به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا این که تماشا دسته های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتوانیم همین چهار فروشگاه رو حیاتی هم مقایسه کنیم:

در جدول تحت عملکرد کردیم بهترین خصوصیت های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان خوبی میشناسید قطعا معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طریق اینترنت، عاملی حساس برای پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین جور معاملات تردید دارا‌هستند چون نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. با کمک علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در هم اکنون پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار جدید ابتکار عمل می‌شود. حیاتی وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کار گیری از اینترنت شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته دارای که در خرید کردن اینترنتی باید به آن توجه کنید همین میباشد که خرید کردن خویش را از یک وبسایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. مسلما نظرات اعضا در رابطه کلیدی ارآیه متاع و رضایت مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته دقت کنید که به جهت پیدا نمودن تارنما های دارای در نتیجه ها جستجو ممکن هست تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد کنید وبسایت هایی که میشناسید را انتخاب کنید خیر لزوما تارنما هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم وبسایت مراقب غلط املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و قطعا از درستی و صدق آدرس تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اساسی ssl اعتبار خرید کنید

هرگز با استعمال از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده میباشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده است نشانی اینترنتی آن اساسی HTTPS آغاز می شود خیر صرفا اهمیت HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل ریز نیز در آدرس توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار موقعیت تحت قرار داراست که رده قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در وبسایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال است ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. همین استاندارد تا جایی اهمیت می باشد که وب سایت گوگل Chrome هر ورقه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین موردها امنیتی برای پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اهمیت روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در کشور مضاعف گسترده شده و اکثری از افرادی که اطلاعات کمی از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز اثبات شما برای خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طریق فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در علیه رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه رمزی می باشد که می‌تواند صرفا برای یک بار در تراکنش آیتم به کارگیری قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ عامل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مملکت است. به همین خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود کلیدی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های آخر در باطن مرزوبوم شروع شده، تصویب و جهت دهی دکان های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به مغازه های آنلاین دیتا می شود بهترین راه و روش برای تشخیص و شناسایی یک وب تارنما دارای از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند دارای ثبت نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس تصویب اطلاعات و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های مورد تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در سرانجام چنانچه می خواهید از امنیت یک وب تارنما به طور کامل مطمئن گردید به اندازه هست به کاغذ به دست آوردن و کارهای اهمیت نشانه اعتماد الکترونیکی در این وب سایت مراجعه کنید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در این نخست بایستی دقت داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با خزانه آیتم حیث برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب سایت بانکی که از طرز مغازه به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را مشاهده کنید. درصورتیکه برگه خزانه گزینه حیث اساسی کلمه http میباشد هرگز داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد کردن داده ها کارتتان در برگه خزانه آیتم نظر، حتی چنانچه همه شرایط دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری کنید تا ضریب امنیتی کار شما فراتر باشد. همینطور تا حد قابلیت از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی نظیر مدرسه ها و دانشگاه به جهت انجام خرید اینترنتی به کار گیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد مثل internet اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای سابق دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمایید که در صورتی که به سالم داده ها خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خویش ببینید، از آخرین نسخه مرورگر آیتم علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اصل مرورگرها خود مهم مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که حیاتی کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی ورژن مرورگرتان برای خرید الکترونیکی به کارگیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و صرفا به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور اخذ رمز پویا از طریق اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اصلی هدف چک و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر بانک برای اخذ هدایت و سرویس ها مرتبط مهم رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند این حساس را از طرز روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا با مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از طریق یک عدد از بانک‌های مملکت دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طرز کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی کلیدی طراحی و ساخت درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های اساسی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد نمودن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری دارای ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و یقین نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد ورقه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن چکیده از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و بعد از آن انقطاع رابطه می‌کنند.

در پایان باز هم باید به همین نکته اشاره کنیم که یک مغازه اعتبار را نمی قدرت صرفا حساس دقت به مرتبه آن در وب وب سایت هایی مثل الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن می باشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت پر زرق و الکتریسیته اینترنتی حیاتی هزاران مشاهده کننده و مرتبه جهانی بالا داشته باشد. دارای رعایت همین نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، کلیدی اعتنا به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت فراوان متعددی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اصلی دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک نماید و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا غالب شود تا در نهایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن