نحوه خرید کراوات | راهنمای جامع برای خرید کراوات عالی

همانطور که آقایان شیک پوش دنیا هر سال کمد لباس های خود را می سازند، دانستن نحوه خرید کراوات از اهمیت بالایی بر

توسط NEWSWORLDS در 20 آبان 1400

همانطور که آقایان شیک پوش دنیا هر سال کمد لباس های خود را می سازند، دانستن نحوه خرید کراوات از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راهنمای جامع به نحوه خرید یک کراوات عالی می پردازیم.

 

بنابراین شما آماده هستید که مانند چارلز بارکلی آن کت و شلوار را تکان دهید. هک، شما آماده هستید مانند شکیل او نیل آن را تکان دهید. با آن ژاکت فوق العاده متناسب و شلوار جلوی لاغر و صاف، تنها چیزی که از دست می دهد یک کراوات عالی است. پس چگونه می‌توانید بهترین اکسسوری مردانه را انتخاب کنید تا بتوانید بیشتر شبیه جیمز باند، دواین وید یا راسل وستبروک لباس بپوشید و کمتر شبیه یک گزارشگر قبل از بازی باشید؟ بله، جیمز باند و دی وید را در همین جمله قرار دادم. در حال حرکت!

خرید کراوات

انتخاب کراوات مناسب نه تنها به یک موضوع، بلکه به موارد زیادی توجه می کند. از نوع مناسبتی که ما برای آن لباس می پوشیم، کیفیت کراوات، نحوه ترکیب و تطبیق آن با رنگ ها و الگوهای موجود در مجموعه ما، تا ملاحظات فصلی، طیف وسیعی از موارد وجود دارد. عواملی را که باید به دقت ارزیابی کنیم تا بتوانیم آن قطعه بیانیه عالی را انتخاب کنیم.

 

علاوه بر این، ملاحظاتی مانند گره، الگوی و پهنای کراوات همگی برای به حداقل رساندن (یا افزایش) رسمی بودن کراوات کار می کنند - این اکسسوری را برای همه رویدادها و فعالیت ها مناسب می کند.

 

گفته شد، بیایید در آن شیرجه بزنیم:

 

مناسبتش چیست؟

اگر به دنبال یک کراوات جدید هستید، به احتمال زیاد در حال حاضر رویداد یا موقعیتی دارید که قصد شرکت در آن را دارید که به آن نیاز دارد. نوع رویداد یک جزء حیاتی در فرآیند خرید کراوات است.

 

در برخی موقعیت‌ها، کراوات شما می‌تواند تنها چیزی باشد که شما را متمایز می‌کند و شخصیت شما را برجسته می‌کند – آیا شما دلال قدرتمندی هستید که کراوات قرمز بزرگ شرکتی در حال نوسان است؟ آیا شما فردی کمتر صریح هستید و از این رو کراوات خاکستری یا آبی معمولی می پوشید؟ آیا شما پر زرق و برق هستید و مایل به پوشیدن صورتی هستید تا واقعاً یک بیانیه بپوشید؟ یا فقط به استعداد علاقه دارید و از این رو رنگ یاسی را انتخاب کرده اید؟ با دقت انتخاب کنید، سبک و رنگ چیزهای زیادی می گوید.

 

ارائه / مصاحبه های حرفه ای

 

 

الگوها و رنگ های ظریف بهترین گزینه برای موقعیت های حرفه ای هستند. نه خیلی بلند، نه مغرور.

 

بستن کراوات اشتباه در یک رویداد اشتباه می تواند نوع اشتباهی را از خود به جای بگذارد. در نظر گرفتن چاپ حیوانی برای ارائه فروش بزرگ؟ فراموشش کن. کراوات با صدای بلند می تواند در محیط های حرفه ای بسیار حواس پرتی باشد. چیزی کلاسیک را انتخاب کنید، مانند نوار هنگ. کراوات های تک رنگ، چهارخانه و راه راه های ساده راهی مطمئن برای جلوگیری از تشریفات زیاد و تمرکز بر کراوات شما هستند. اگرچه برخی از کراوات های بافتنی می توانند مناسب باشند، اما توصیه می کنیم در محیط های حرفه ای به گرنادین ها بچسبید

 

لطفاً برای مشاهده طیف کار، ارائه و مصاحبه The Dark Knot احساس راحتی کنید!

 

تاریخ های گاه به گاه / عروسی

کراوات ابریشمی چاپ آبی و قرمز

 

Sartorialist @dapper.one که بهترین ظاهر غیررسمی خود را با کراوات ماهی Nantucket The Dark Knot از طریق اینستاگرام به نمایش می گذارد.

 

آیا به دنبال بازیافت و بستن کراوات راه راه هنگ خود در یک عروسی ساحلی هستید؟ نکن حتی قبل از اینکه خانه را ترک کنید، خودتان را خسته کننده می بینید. در این مورد، آن چاپ حیوانی که قبلاً در نظر داشتید ایده خوبی است. این نکته خوبی است که باید در نظر داشته باشید اگر در آینده نیز به یک قرار می روید.

 

رویدادهای کراوات سیاه

آیا شما به یک رویداد سنتی کراوات سیاه دعوت شده اید؟ در این مورد باید یک تاکسیدو مشکی با یک پیراهن ترد، سفید و پاپیون مشکی بپوشید - بدون استثنا.

 

کسب و کار گاه به گاه

کراوات کشباف نیروی دریایی بیزینس گاه به گاه

 

کارل (@newenglandstyleconsulting) لایه بندی کار شگفت انگیزی را انجام می دهد. او آن را به کار خود ادامه می دهد، او آن را معمولی نگه می دارد.

 

به نظر می رسد کسب و کار گاه به گاه باعث سردرگمی شود. واقعاً آنقدرها هم پیچیده نیست - کراوات هرگز لازم نیست. یک ایده عالی برای لباس‌های غیررسمی تجاری، لباس‌های چند لایه است. یک جفت شلوار خاکی، یک پیراهن یقه‌دار و یک پلیور روی لایه (به شرط آب و هوا) انتخاب کنید - یک کراوات جالب بین لایه‌ها قرار دهید تا فقط گره آن مشخص شود. همچنین این زمان خوبی برای پوشیدن کراوات بافتنی است که هم با ژاکت و هم با شلوار جین به خوبی ست می شود.

 

کراوات | کراوات ابریشم | کراوات

 

به طور مناسب با کت و شلوار شما مطابقت دارد

شاید شما فقط یک کت و شلوار داشته باشید، شاید دوازده کت و شلوار داشته باشید - در هر صورت، باید مناسب ترین کت و شلوار را برای موقعیت داده شده انتخاب کنید و هنگام انتخاب لوازم جانبی آن را در نظر بگیرید.

 

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که مطمئن شوید که رنگ پیراهن شما متوسط تا روشن است، کراواتی را انتخاب کنید که تیره‌تر باشد تا در آن لباس گم نشود.

 

حالا بیایید کراوات را انتخاب کنیم.

 

با استفاده از چرخ رنگ

اگر کاملا مبتدی هستید، بهتر است از چرخه رنگ شروع کنید. می توانید از این ابزار برای تعیین اینکه کدام رنگ ها بر اساس رابطه آنها روی چرخ با هم کار می کنند استفاده کنید. آیا متضادهای قابل توجه می خواهید یا مکمل های آرام بخش؟

 

آخرین مطالب