'حاد فاجعه بار بحران': UC محققان به دنبال محدود کردن COVID-19 در زندان, زندان

محققان از دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت و UCSF در حال کار برای بهبود COVID-19 دیدگاه در کالیفرنیا زندانها. با ت

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

محققان از دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت و UCSF در حال کار برای بهبود COVID-19 دیدگاه در کالیفرنیا زندانها.

با توجه به دانشگاه برکلی استادیار بهداشت عمومی Sandra McCoy در زندانها را تشکیل می دهند نه از 10 بالا COVID-19 شیوع نقاط در ایالات متحده است. تهویه ضعیف و عدم بهداشت و تنگ فضاهای در زندان منجر به ایجاد یک "محیط مناسب" برای این ویروس به گسترش McCoy گفت.

"زندان هستند مرتب کردن بر اساس یک مرکزی اپیدمیولوژیک لینک در چگونه COVID حرکت خواهد کرد از طریق جوامع" McCoy گفت. "آنها واقعا قابل توجه است."

McCoy در اضافه شده است که بسیاری از تشکلات مردم پزشکی آسیب پذیر است. با توجه به تاریخ 15 ژوئن گزارش از تیم حدود 1400 از 3,547 زندانیان در زندان ایالتی سن کوئنتین تا به حال حداقل یک COVID-19 عامل خطر.

به گفته دکتر استفانو Bertozzi پردیس, استاد بهداشت عمومی, سیاست و مدیریت این تیم برای اولین بار مونتاژ برای ارزیابی coronavirus خطرات ناشی از سن کوئنتین زندان ایالتی.

در سفر ژوئن 13, محققان شاهد "به سرعت در حال تحول" شیوع یافته است. McCoy در اضافه شده است که زندانیان فریاد در این تیم برای کمک به.

این گزارش همچنین در زندان منابع به "عمیقا ناکافی" در پیشگیری از یک بیماری همه گیر محلی.

این تیم توصیه شامل تعدادی از تغییرات ساختاری مانند ایجاد کوچکتر اهل بیت جوامع تشویق مردم به صرف زمان بیشتری را در خارج و بهبود تهویه داخلی. با توجه به Bertozzi این استراتژی کاهش تعداد افراد و تنفس در هوا.

این تیم همچنین تشویق San Quentin برای کاهش جمعیت زندان حداقل 50 درصد از ظرفیت فعلی.

"یکی از ما مرکزی توصیه این است که کاهش تعداد زیادی از مردم در مرکز" McCoy گفت. "هسته بهداشت عمومی استراتژی های ما با استفاده از به کنترل COVID مانند انزوا و تماس با ردیابی — نه فقط ممکن است در یک محل است که بسیار به سر می برند."

با توجه به Bertozzi, the California Department of Corrections و توانبخشی در نظر دارد برای انتشار تا 8,000 زندانیان تا پایان ماه اوت اولویت امکانات است که این تیم بود که بسیاری نگران است.

Bertozzi گفت: پیشنهاد این است که یک "گام بسیار مهم در جهت درست است."

"ما تعهد اخلاقی است به مطمئن شوید که ما در حال مجازات افرادی که در زندان با بیماری و مرگ" Bertozzi گفت. "این چیزی است که ما قول می دهم به عنوان یک جامعه است."

ویروس ها نیست ماندن در داخل زندانها با توجه به Bertozzi.

او افزود که کارمندان زندان ترک کار هر روز آنها بازگشت به خانواده ها و جوامع است.

"نگه داشتن یک زندان امن نگه می دارد و جامعه در اطراف زندان امن" Bertozzi گفت. "زندان های بهداشتی است که سلامت جامعه است."

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب