شاهدانه است که به آینده

من اخیر پیوند از شمال کالیفرنیا کشاورزی جامعه است. من زندگی می کردند در لامپوک سال گذشته و فقط نقل مکان کرد به

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

من اخیر پیوند از شمال کالیفرنیا کشاورزی جامعه است. من زندگی می کردند در لامپوک سال گذشته و فقط نقل مکان کرد به سانتا ماریا. اگر چه من هیچ دوستان و یا خانواده در منطقه من در اینجا نقل مکان کرد در سال 2019 برای یک کار شگفت انگیز را ارائه می دهند در شاهدانه. اجازه دهید من حساب دلایلی است که چرا من می گویند شگفت انگیز:

  1. گیاهان شاهدانه باور نکردنی در پزشکی
  2. کار در شاهدانه هم راستا با ارزش من از کار برای یک ارزش-محور شرکت در یک صنعت است که دارای قدرت شفا
  3. کار برای یک زن یهودی و لاتین متعلق به کسب و کار است که هر دو الهام بخش و توانمند سازی
  4. کار من پرداخت دستمزد زندگی می کنند که اجازه می دهد تا من به زندگی می کنند در یکی از گران قیمت ترین استان ها در دولت
  5. شاهدانه شرکت های اقتصادی رانندگان کمک به رشد محلی ما و اقتصاد از دولت که از طریق شغل با درآمد بالا و پرداخت خدمات جانبی و مالیات
  6. شرکت صاحبان متفکر دادن رهبران ارائه شاهدانه آموزش و پرورش, حمایت و مشارکت جامعه

من دلیل اصلی برای نوشتن امروز برای نشان دادن پشتیبانی به شهرستان سانتا باربارا برای خود نظم و دقت و علت سعی و کوشش در تهیه و اجرای شاهدانه فرمان. کارکنان صراحت انجام می شود کار خود را در تضمین CEQA انطباق محلی تشکیل اکثریت رای به نفع شاهدانه و نظر عمومی دوره جامع بودند. ما یک جامد فرمان روشن قوانین را دنبال کنید و یک صف از وجدان شاهدانه کارآفرینان در انتظار تصویب است. ما نمی توانیم اجازه کامل باشد دشمن خوب است. شاهدانه آینده است که آیا مخالفان آن را می خواهم یا نه.

S. B. ائتلاف برای مسئول شاهدانه CEQA طرح دعوی در دادگاه علیه این شهرستان است بیهوده و بیمعنی تخلیه منابع محدود است که نمی تواند برنده. یک بار دیگر من در اینجا به حمایت این شهرستان در مبارزه خود را برای دفاع از خود به شدت دفاع CEQA کار خروجی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب