COVID خارج از کنترل

من عصبانی که من در مورد COVID-19 خارج از کنترل فزاینده در شهرستان ما است. ما انجام شد به خوبی تا زمانی که تصمی

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

من عصبانی که من در مورد COVID-19 خارج از کنترل فزاینده در شهرستان ما است. ما انجام شد به خوبی تا زمانی که تصمیم گیری ساخته شده بودند شروع به آرامش ما هوشیاری شروع به باز کردن در حالی که این ویروس هنوز هم خروشان در نزدیکی شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس.

باز کردن رستوران ها و کافه ها در خیابان دولت در یادبود آخر هفته اولین اشتباه بزرگ است. صدها نفر از مردم تجمع بسیاری از بدون پوشش صورت و "اجباری" ماسک جهت است که نمی تواند به اثر تا زیر پنج شنبه! آیا رهبران شهر فکر می کنم که COVID-19 بود در تعطیلات یادبود آخر هفته ؟

پس از آن ما تا به حال 3,000 BLM معترضان در شهر دوباره بسیاری نه با پوشیدن ماسک یا اجتماعی فاصله. جولای چهارم آخر هفته در بر داشت بسیاری از جنوب کالیفرنیا شهرهای ساحلی انجام چیزی هوشمند: اختتامیه این سواحل است. اما ما نه! ما باز سواحل دانستن و کامل است که هیچ راهی برای اجرای حکم به استفاده از ساحل بدون نشستن. این یک غلط سازش که هنوز هم قرار دادن مردم در نزدیکی بسیاری از بدون ماسک و یا اجتماعی فاصله آورده و بسیاری از مردم در اینجا از خارج از شهر.

که من راه من در اطراف سانتا باربارا, من تا به حال بسیاری از تماس نزدیک با افرادی که با پوشیدن ماسک و نه اجتماعی فاصله. هیچ اجباری در کار نیست! ما نیاز به خوب مردم به عنوان آنها در حال انجام در دیگر شهرستانها. این تنها راه آنها پیروی خواهد کرد.

آن را کاملا قابل پیش بینی است که COVID-19 خواهد از کنترل خارج شود در اینجا. نگاهی به رهبران شهر که در حال دادن گیج کننده و نوسان دستورالعمل و ارائه رهبری قوی. ما به آنها نیاز به حفاظت از سلامت عمومی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب