کارآگاه سابق MCSO دوباره به ظن تلاش برای فریب دادن و بهره برداری جنسی از کودک دستگیر شد

پری وندل آریزوناجمهوری منتشر شده 9:09 PM EDT سپتامبر 9, 2020یک کارآگاه سابق با دفتر کلانتر شهرستان ماريکوپا بر

توسط NEWSWORLDS در 20 شهریور 1399

یک کارآگاه سابق با دفتر کلانتر شهرستان ماريکوپا برای دومين بار در سال جاری به ظن لو دادن يک خردسال به جرم استثمار جنسی و اثاثيه اقلام مضر به يک خردسال دستگير شد.

کریستوفر Butts، 44، توسط وزارت آریزونا از سربازان ایمنی عمومی در تاریخ 2 سپتامبر دستگیر شد و به زندان در luring تشدید شده از جزئی برای بهره برداری جنسی و مبلمان اقلام مضر به جزئی رزرو شد - همان اتهامات او برای اوایل سال جاری دستگیر شد.

گزارش های قبلی رسانه ها ادعا می کنند Butts در ماه مارس پس از ادعا تلاش برای دنبال کردن یک رابطه جنسی با یک دختر 13 ساله از طریق یک برنامه دوستیابی آنلاین دستگیر شد. گزارش ها می گویند بوتز با وجود اینکه دختر بارها به او می گوید قبل از اینکه پدر و مادر دختر به پلیس اطلاع دهند، کم سن و سال است، برای این رابطه فشار آورد.

DPS گفت Butts به همراه چهار نفر دیگر به اتهام های جنایی مختلف که شامل کودکان به عنوان بخشی از یک عملیات آژانس مشترک لقب "تنها در خانه 2" دستگیر شد.

افراد زیر نیز در ارتباط با این عملیات دستگیر شدند:

دانیل می، 40 ساله، در luring جزئی برای بهره برداری جنسی است. متيو سالي 38 ساله در مورد لو دادن يه خردسال براي استثمار جنسي جردن هالووی 26 ساله در مورد لو دادن یک خردسال برای بهره برداری جنسی. رایان کلرمن، 36 ساله، در luring تشدید شده از یک جزئی برای بهره برداری جنسی و مبله اقلام مضر به یک جزئی است. کلرمن همچنین مظنون به یک پرونده پورنوگرافی کودکان است که توسط اداره پلیس ماريکوپا در حال بررسی است.

DPS گفت که تحقیقات همچنان ادامه دارد و دستگیری های اضافی در انتظار است.

رسیدن به خبرنگار پری Vandell در 602-444-2474 یا perry.vandell@gannett.com. او را در توییتر دنبال @PerryVandell.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن