افراط در کارول بنت الهی دسر

از هالیوود عامل ادبی به سوء مصرف مواد مشاور کارول بنت ادویه که به نام یک سریال کارآفرین. من نوشته ام در مورد پ

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

از هالیوود عامل ادبی به سوء مصرف مواد مشاور کارول بنت ادویه که به نام یک سریال کارآفرین. من نوشته ام در مورد پل و مدرسه و توپ matzoh سوپ کسب و کار در سال های اخیر و در حال حاضر او یک نانوا فروش سه-توت فرو ریختن "سعادتمند" کیک "ویفر نازک" کوکی ها قند و شکر و شکلات تراشه "flatties" تحت نام الهی دسر.

"غرقه شدن در بسیاری از کسب و کارهای مختلف که مدیر و سرایدار ساخته شده است زندگی من خلاق و جالب," او توضیح داد. "من تصمیم پخت به دلیل شیرینی که من تا به حال شده است برای سال های بسیاری بودند همواره جالب توجه است. این یک سرمایه گذاری بزرگ به سعی کنید چیزی شبیه به این و در بدترین حالت من بسیار محبوب در محله دادن پخته محصولات که فروش نیست."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


یک بیماری همه گیر است که ساده ترین زمان برای شروع یک کسب و کار, اما آن را احساس می کند مناسب برای بنت. "این بار دشوار در راه های بسیاری از لحاظ معنوی و مالی, احساسی شخصا و فقط پایه عدم قطعیت برای مرد همکار ما و دولت است," او توضیح داد. "چرا قرار نیست یک لحظه لبخند بر چهره یکی با چیزی در خانه های تازه ساخته شده و با مراقبت و عشق است.

"من انتخاب چهار شیرینی های مختلف است که آمار تمام موارد مورد علاقه برای بسیاری از مردمی گفت:" بنت که توسعه این تخصص در خود "آفتاب خیس" که در آن او آویزان کلبه او و مجوزهای کسب و کار. او فرو ریختن oozes با توت میوه و بحران را با شکر نم نم های flatties هستند قابل انعطاف و جویدنی قند کوکی ها ضربه محکم و ناگهانی tautly و یکجور دوربین عکاسی است که همه شما و یا خود قند-گرسنه دختر حداقل می خواهد در آرامش دسر.

ببینید divinedesserts.net و یا تماس بگیرید (805) 452-7400 به محل سفارش خود را.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب