آن را نعناع به: 4 دلیل که چرا شما باید رشد نعناع در این تابستان

چند ماه پیش از من خواسته پدرم به انتخاب کنید تا یک گیاه نعناع در سفر خود را به فروشگاه مواد غذایی. من تا به حا

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

چند ماه پیش از من خواسته پدرم به انتخاب کنید تا یک گیاه نعناع در سفر خود را به فروشگاه مواد غذایی. من تا به حال آن برنامه ریزی: من می خواهم به دست آوردن نعناع عصاره از برگ با استفاده از عصاره را نعنا شکلات تراشه بستنی و یک منبع بی پایان از نعناع برای همه, دسر نیاز — شیرین و ساده و یا بنابراین من فکر کردم. مدت کوتاهی پس از به دست آوردن من کوچک نعناع گیاه, ما آن را در حیاط خلوت ما و انتظار برای آن را به رشد. سریع به جلو به در حال حاضر و نعناع است سرسبز و پر رونق هر چند من هنوز به آن بستنی. اگر چه من نمی استفاده از آن برای مقاصد اصلی من آنجا متوجه شدم که وجود دارد مقدار زیادی از دلایل که چرا شما باید اضافه کردن نعناع به باغ خود را.

آسان به رشد می کنند

اگر شما به باغبانی و یا مراقبت از گیاهان در کل نعناع, گیاه کامل برای شروع با. شبیه به succulents, نعناع, گیاهان نیاز به مراقبت بسیار کمی. به سادگی آن را گیاه در یک گلدان از خاک حاصل آن مقدار زیادی از نور خورشید و آب آن را یک بار در هفته! این بسیار خوب گیاهان به سرعت رشد می کنند و کارآمد و قبل از اینکه طولانی, شما باید یک خار پر از برگ نعناع. اگر چپ به دستگاه های خود را, اما, این گیاهان توانایی را بر شما تمام باغ. پس مراقب باشید به گیاه نعناع با گیاهان دیگر و آن را به خانه خود را جدا از دیگران است.

چای نعناع

چای نعناع یکی از بهترین برای استفاده از برگ نعناع به خصوص در تابستان. به سادگی انتخاب کنید چند برگ شستشو با آب و پرتاب آنها را به یک پارچ. پر کردن پارچ را با آب گرم, اجازه دهید آن را سرد و خنک شب! این نوشیدنی بسیار آسان است به تنظیم و لذت می برد می تواند گرم یا سرد. شما می توانید اضافه کردن عسل و لیمو ترش, خیار, و میوه ای طعم برای ایجاد نهایی خنک کننده نوشیدنی. و یا ایجاد نعناع و تکه های یخ برای اضافه کردن به آب خود را — رفع خستگی فوری در یک روز گرم تابستان.

متنوع دیگر استفاده می کند

در حالی که وطنی نعناع است که به طور گسترده ای استفاده می شود در شکل چای وجود دارد بسیاری از راه های دیگر برای استفاده از نعناع. ادویه سالاد خود را با اضافه کردن در تعداد انگشت شماری از خرد شده نعناع را با خود ماست یونانی کامل و یا اضافه کردن برخی خود را به پستو ریحان برای قوی پاپ از عطر و طعم. در سمت شیرین شما می توانید شکلات غوطه ور گرم برگ نعناع و نعنا شکلات تراشه کوکی ها و بستنی! نعناع همچنین در خدمت به عنوان یک طبیعی حشرات و کک دافع — مناسب برای نگهداری تابستان gnats دور. حفظ نعناع تازه را در اطراف خانه و محل برخی در یک کیسه پارچه ای در نزدیکی حیوان خانگی خود را خواب. نعناع دوستداران شادی — امکانات واقعا بی پایان است.

مزایای بهداشت و درمان

نهایی به عنوان یک گیلاس در بالا نعناع همراه با بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. نعناع سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین A است که برای سلامت چشم. آن را نیز می تواند کمک به از بین بردن استرس کمک هضم تقویت سیستم ایمنی بدن شما و خیلی بیشتر!

آسان به رشد همه کاره و مفید در روش های متعدد نعناع است توانا گیاه کمی واقع است. آیا شما می خواهید به شلاق تا یک زن و شوهر از رفتار شیرین و ادویه تا خود را خوش طعم, ظروف, مبارزه با حشرات شده اند که فاکتورها باعث ایجاد پلاک خانه خود را و یا استراحت با یک نوشیدنی خنک در یک روز گرم شما تازه رشد کرده نعنا می توانید آن را تمام انجام. و در حالی که من نمی باید بیشترین سابقه وقتی که می آید به باغبانی من تجربه با رشد نعناع ثابت شده است که حتی clumsiest قهوه ای انگشت شست می توانید آن را بیش از حد.

تماس با Kristie Lin در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب