لبنان گفت: مقامات رژیم صهیونیستی است. Wolf باید نادیده گرفته می شود و پس از او نگه می دارد و تنها خود را county زرد

صدفی Stallsmith Lebanon Daily Newsمنتشر شده 7:56 PM EDT Jun 19, 2020لبنان و شهرستان را انتخاب مقامات دولتی بر

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

لبنان و شهرستان را انتخاب مقامات دولتی بر این باورند رژیم صهیونیستی است. تام گرگ سزاوار به نادیده گرفته می شود زمانی که آن را می آید به بازگشایی دولت از COVID-19 بیماری همه گیر.

سناتور. دیو آرنولد (R-48) و نمایندگان اهل الماس (R-102), فرانک رایان (R-101) و سو راس (R-104) گفتم: به همان اندازه در نامه ای به ساکنان شهرستان در روز جمعه ساعت پس از گرگ اعلام کرد که لبنان باقی خواهد ماند زرد پس از استراحت از دولت می رود سبز در تاریخ 26 ژوئن.

گرگ گفت: 12 استان ها خواهد شد سبز در هفته آینده از جمله فیلادلفیا که باید محدودیت های اضافی از طریق جولای 3.

بیانیه ای توسط گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل لوین اشاره به تصمیم لبنان شهرستان مقامات منتخب به بازگشایی این شهرستان در اواخر ماه مه در برابر مشاوره توسط کارشناسان بهداشت عمومی به عنوان یک دلیل برای های اخیر چشم انداز مثبت در مثبت coronavirus موارد است.

بیشتر: گرگ در حال حرکت در تمام شهرستانهای استان به سبز به جز لبنان

بیشتر: لبنان برگزار خواهد شد آتش بازی در چهارم جولای حتی اگر تلاش برای جمع آوری اعانه می افتد کوتاه

"لبنان شهرستان حزبی سیاسی رانده تصمیم به چشم پوشی از کارشناسان بهداشت عمومی و بازگشایی زودرس است که با داشتن پیامدهای شدید برای سلامت و ایمنی ساکنان شهرستان," لوین گفت. "مورد شمارش تشدید شده و این شهرستان است که هنوز رتبهدهی نشده است آماده به بازگشایی شد. لبنان شهرستان مانع پیشرفت آن با بازگشایی خیلی زود است. از آنجا که این غیر مسئولانه تصمیم لبنان و ساکنان شهرستان هستند در معرض خطر بیشتری از ابتلا COVID-19."

Lebanon County چهار مسئولان گفت: در نامه ای که روز جمعه تصمیم گیری با گرگ و لوین شد "با انگیزه های سیاسی."

"وزیر بهداشت, Dr. Levine را به شدت بیانیه سیاسی در مورد لبنان County مطلق است توهین به برابری و رفتار عادلانه و ممکن است نقض حقوق اساسی 140,000 ساکنان شهرستان صرف نظر از سیاست نامه" می خواند.

مقامات منتخب گفت: مقامات دولتی بالا نیست شفاف که آن را به داده ها استفاده می شود برای تصمیم گیری. آرنولد الماس رایان و راس گفت: این غیر ممکن است به منظور بررسی صحت داده ها از آنجا که دولت "صاحب انتشار و استفاده از داده ها به قلدر کسانی که منطبق نیست و یا که خود را به چالش اقتدار است."

با توجه به شهرستان معیارهای منتشر شده توسط وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت لبنان, شهرستان دیدار دو از چهار معیارهای مورد نیاز برای حرکت به سبز – اطلاعات تماس مواردی هستند که تحت نظارت و تخت بیمارستان با استفاده از 90 درصد یا کمتر در هر منطقه جمعیت.

این گروه می گوید: این شهرستان ندارد پایدار کاهش یا پایین مورد تایید شده تعداد (دو هفته گذشته در مقایسه با قبلی دو هفته) و PCR مثبت نرخ کمتر از 10 درصد در گذشته 14 روز. Lebanon County زرد تبدیل شده در مارس 29.

دولت لبنان گفت: تا به حال 1,226 موارد مثبت از جمعه که 226 بیش از آن هم دو هفته پیش. که به معنی این شهرستان اضافه شده به طور متوسط 16.1 موارد هر روز بیش از آن دوره.

خواندن نامه در اینجا.

لبنان و مقامات شهرستان اشاره کرد گرگ های اخیر شرکت در اعتراضات در فیلادلفیا و هریسبورگ در زمانی که هر دو منطقه شد و در زرد فاز به عنوان مثال چرا سفارشات خود را نباید دنبال کرد.

"فرماندار ریاکارانه مارس از طریق خیابان های Harrisburg, عدم توانایی خود را برای برقراری ارتباط خود را با دستورالعمل و مزخرف استفاده از معیارهای دلخواه به بازگشایی بخش هایی از ایالت پنسیلوانیا همه باید منجر به نتیجه گیری فقط یک" نامه متحده است.

"تا آنجا آنجا که ما نگران فرماندار را از دست داده و اعتبار مورد هر جنبه ای از خود را خاموش و سزاوار تنها به نادیده گرفته می شود. لبنان Countians و ساکنان نیوکاسل به عنوان یک کل باید درمان این حکم با همان احترام است که او تا به درمان همه ما مطلقا هیچ" در این نامه آمده است.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب