Ocean City Police Department پاک افسر را به استفاده از زور در مرور دستگیری تصویری

رز Velazquez Salisbury ایسنامنتشر شده 9:41 AM EDT Jun 25, 2020اقیانوس اداره پلیس شهر گفت: بررسی های اخیر بازدا

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

اقیانوس اداره پلیس شهر گفت: بررسی های اخیر بازداشت مرور شامل یک پانچ و سبد پیدا کرده است افسر استفاده از زور بود "در سیاست."

مه 31 دستگیری, دستگیر شد, در تلفن همراه فیلم بود که ارسال شده به توییتر ژوئن 2, و تاکنون بازدید بیش از 18,000 بار. سخنگوی اداره پلیس اشلی میلر قبلا گفته Delmarva در حال حاضر آن را رفتن را از طریق چند سطح بررسی است.

این فرآیند داخلی شامل ارزیابی توسط یک شیفت فرمانده و سپس فرمانده لشکر و در نهایت توسط دفتر استانداردهای حرفه ای. در این مورد ستوان فرانک آچار افسر درگیر شد, تغییر فرمانده که بدان معنی است که این حادثه بررسی شد به جای آن توسط دستیار گشت فرمانده.

که نقد و بررسی است در حال حاضر کامل است و مشخص آچار را نقض نمی کند دپارتمان سیاست که در طول بازداشت با توجه به بیانیه ای از سازمان.

زمينه و هدف: Ocean City افسر را به استفاده از زور در مرور دستگیری تصویری تحت بررسی

بیشتر: مرد متهم در انفجار آتش بازی در شهر اقیانوس آپارتمان ساختمان

"افسران ما مجاز به استفاده از زور در آموزش های خود را برای غلبه بر مقاومت به نمایش گذاشته; اما همه با استفاده از زور رفتن را از طریق یک بررسی دقیق روند. در این مثال, دستگیری رفت و از طریق چند سطح بررسی توسط دستیار گشت, فرمانده لشکر, فرمانده و سپس توسط دفتر استانداردهای حرفه ای. پس از یک بررسی گسترده اقیانوس اداره پلیس شهر پیدا کرده است که استفاده از زور در مه 31 بازداشت شد در سیاست" بیانیه می خواند.

دستگیری به تصویر کشیده شده در این فیلم است که از 20 سال, تیلور Cimorosi که صورت آنلاین سوابق نشان می دهد در ابتدا متهم به رفتار آشوبگرانه و مقاومت در برابر بازداشت. همانطور که از ژوئن 18, اتهام مقاومت در برابر دستگیری وارد شده است به عنوان "Nolle Prosequi" که به معنی آن است که اصل شده کاهش یافته است.

این ویدئو شروع می شود با Cimorosi را دستگیر و دستبند بیش از یک ظرف باز از الکل است. Cimorosi نشسته است در نزدیکی نیمکت و شنیده می شود فریاد ناسزاهای او به عنوان شکایت در مورد اینکه چرا دوست خود است که بازداشت شده است.

هشدار: این ویدیو زیر شامل زبان صریح و روشن.

در حدود 45 ثانیه به این ویدئو Cimorosi تماس یکی از افسران "خوک" فقط قبل از افسر شروع به او نزدیک شده و می گوید: "شما تحت بازداشت است."

افسر قرار می دهد دست خود را بر روی Cimorosi شانه و گردن و سپس چند ثانیه بعد یک مشت و به نظر می رسد به اعتصاب Cimorosi. دوربین نوسانات دور از درگیری برای یک لحظه و سپس با تمرکز به عقب بر Cimorosi به عنوان افسر پیچد بازو در اطراف مرد جوان را گردن.

وکیل غنی Brueckner که به نمایندگی از Cimorosi گفت Delmarva در حال حاضر این کار را بیشتر اقدام قانونی علیه این افسر و بخش.

او سعی چهار شنبه, ژوئن 19, به دنبال اتهامات جنایی علیه این افسر از جمله اول و درجه دوم حمله بی پروا خطر افتادن و دروغ.

بیشتر: خانواده وزن گزینه های قانونی بیش از سالیسبوری افسر پلیس را به استفاده از زور

بیشتر: 'آن را دیوانگی': آنچه اتفاق افتاده در اقیانوس شهرستان Boardwalk دعوا

Cimorosi داد و سوگند یاد کرد, بیانیه قبل از دادگاه منطقه ای کمیساریای اما هیچ رسمی مورد و یا اتهامات عنوان شده علیه این افسر. این اتهامات در حال حاضر در دست Worcester County وکیل دولت ،

وکیل دولت کریس Heiser گفت که او قادر به اظهار نظر به طور خاص در این موضوع در این زمان.

در هر زمان یک شخص سوگند بیانیه ای متهم یک افسر از یک جرم, قانون نیاز به وکیل دولت یا دفتر خود منصوب به بررسی و پس از آن توصیههایی را به دادگاه کمیساریای که تصمیم می گیرد در اتهامات عنوان شده علیه. روند طراحی شده است و محرمانه باقی می ماند تا زمانی که آن نقطه است.

Brueckner گفت Delmarva در حال حاضر Cimorosi نیز استخدام مدنی وکیل.

"به عنوان یک ساکن شهر و یک وکیل محلی آن اندوه من به فکر می کنم که رئیس و گروه او را در آغوش حمایت و پشتیبانی چنین رفتار" Brueckner گفت: استفاده از نیروی پاک شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن