در sexting

اولین بار ما مهندسان است که از طریق تلفن. این غیر منتظره است هر چند اجتناب ناپذیر است. آن را در اواخر شب و ما

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

اولین بار ما مهندسان است که از طریق تلفن. این غیر منتظره است هر چند اجتناب ناپذیر است. آن را در اواخر شب و ما در حال صحبت کردن که ما اغلب بی سر و صدا و در جزئیات بزرگ. توصیف دقت جداگانه ما روز به فاصله بین آنها کمتر به نظر می رسد وحشتناک. خواهر در تخت خواب در سراسر اتاق. من تمرین در صحبت های تحت پوشش را در تن به راحتی اشتباه برای خواب-صحبت کردن.

و سپس آن اتفاق می افتد: ما توصیف حرکت از خاطره به فانتزی. چه معنی آن را به هر یک از دیگر در حال حاضر ؟ تصور او را لمس چیزی است بین عمل و تجربه است. هر دو واقعی و پیشگیرانه. این اولین بار هر کسی تا به حال به من صحبت در مورد بدن من را به عنوان چیزی که فقط دیده می شود اما می خواستم.

من او را ملاقات کرد من سال اول دبیرستان توسط شانس در یک وضعیت که در آن هیچ یک از ما زندگی می کردند و ما نگه داشته صحبت کردن برای سال بعد از بازگشت ما به سواحل مخالف. دوستی ما بود اما دیجیتال لمس بود. ما به آن افتاد بیشتر از ما در انتخاب آن است. آن را اجتناب ناپذیر بود, یک نوع از زبان ما نشده بود و در عین حال تلاش در ما کشت صمیمیت. تمایلات جنسی من است فقط یک سری از حوادث چیزی است که یک دوست به من گفت روز دیگر در این اجلاس از یک پیاده روی طولانی است. منظور او آن را به عنوان یک شوخی است اما من با او موافق هستم.

وجود دارد در دوران کودکی من در اتاق خواب, پیامک جنسی, شد, مرکزی هیجان از زندگی من است. تلفن, گاهی اوقات به عنوان که. اما پیامک جنسی (به عنوان sexters می دانم) به مراتب آسان تر و راحت تر از صحبت کردن با صدای بلند. من تمایل به فکر می کنم آن را داغتر بیش از حد. من می تواند دقیق تر با کلمات چگونه آنها نگاه بر روی صفحه نمایش. من می تواند اعتماد او به تفسیر من شیوه برای پیدا کردن سرنخ در قالب متن پیشرو او را به آنچه که من مورد نیاز است. آن عهد به ما نزدیکی. ما می گویند بسیار کمی دارند و هنوز هم می دانم آنچه که دیگر به فکر بود. ما را دوست داشت به فکر ما در داخل هر یک از دیگر ذهن است. ما را دوست داشت به فکر می کنم که اگر ما در داخل هر یک از دیگر ذهن است.

من هرگز تا به حال رابطه جنسی قبل از. نه در آن زمان این بود. ما در عشق به سرعت و شدت بیش از متنی بود که در نهایت همه ما بود. تحت منطق iMessage ما می تواند ساکن همان لحظه. بنابراین ما انجام داد.

چهار ماه یا بیشتر پس از این تلفن لعنتی شروع ما یک فرصت برای دیدن هر یک از دیگر. او آمد به جنوب کالیفرنیا و ما در سمت چپ به پایین کوه. آیا شما تا به حال رفته در یک خودرو سواری با کسی پس از هفته از ارسال پیامک آنها را به برای شما ؟ ما نمی لمسی (نه به طور جدی به هر حال) تا ما که در آن ما می رویم هر چند نه برای عدم تنش است. این است که من ترس واقعی جنسیت نمی تواند زندگی می کنند اما که ما از دست دادن یک شکل از اعتماد من به شما نیاز دارند.

متقابل ما اعتقاد بودن با یکدیگر — نوع لذت آن می تواند تولید — سخاوتمندانه بود مرتب کردن بر اساس ایمان است. هیچ کس تا به حال به اثبات هر چیزی و یا حتی یک وعده است. من اعتماد او را با تحقق نیافته خواسته که احساس امن با او. وجود دارد چیزی در مورد های بدن خود را با کسی که هرگز آن را قبل از دیده می شود. او همیشه مرا در کلمه من است. آن را بسیار اعتیاد آور بودن این باور بودند.

من نشان داد او چاپارل این shrubland چشم انداز من به یاد داشته باشید دوران کودکی من به عنوان اتفاق می افتد در برابر. من دوست داشتم خاطرات من بهتر است زمانی که آنها را به گفتن به او. هنگامی که ما به تنهایی (و من فکر می کنم) ، آسان بود. ما می تواند به سقوط آن را به عنوان ما تا به حال به ارسال پیامک. من به یاد داشته باشید آنچه لعنتی در واقع احساس می کردم که در آن روز نه با هر ویژگی. من به یاد داشته باشید ما گوش دادن به جاستین بیبر. "عشق خود" شد بعید جدید سرود از زمان من در گنجه. من هنوز هم فکر می کنم که یک آهنگ بزرگ است.

هیچ کس می دانست که در آن ما نه دقیقا. و هیچ کس می دانست که آنچه ما انجام شد. زمین می دانستند ، که برای تلفن های موبایل احمقانه, اما من در مورد آن فکر زیادی است. با هم بودن در این سیاره در همان زمان احساس مسخره و بعید است. اگر چه بیشتر همه چیز در مورد ما احساس مجنون به من و ما نسبتا چشمگیر جفت.

در حالی که او از من به من نگه داشته گفت: "من نمی توانم." چه معنا است ؟ او با برخی از زنگ. آیا شما می خواهید مرا به انجام? من می توانم تحمل کنم که چگونه من احساس تر است آنچه که من به معنای. هیچ کس به شما می گوید که چگونه برای بیان لذت. من حدس می زنم انجمن تلاش می کند به. اما من هرگز تا به حال به واکنش نشان می دهند و با صدای بلند و یا تجربه تمایل فراتر از کنترل من است. به احتمال زیاد من فقط داشتن من برای اولین بار ، من واقعا انت مهبل بنابراین این توضیح را حس می کند به من. اما من تمایل به فکر می کنم آن چیزی بیشتر, بیش از حد. چمن خشک بود در اطراف ما و در اطراف درختان بلوط. من چنین ساده برای این کار است. اما این که چگونه من به یاد داشته باشید آن — اوج لذت جنسی-رانده قدردانی برای زندگی بر روی زمین است.

یک سال بعد این نقطه در کوه سوخته تا. من فکر می کنم در مورد تمام توهمات ما بیش از متن ما احمق اپل. یه دوست می گوید این به این معنی من دوباره virginized محل من آن را از دست داده در حال حاضر از بین رفته اند.

متون رفته هم لزوما حذف شده پس از ما وحشتناک فروپاشی است. که در حال حاضر من امیدوارم که همه از این می تواند مهم کمتر است. مکان های مخفی برای دیدار و راه های مخفی از صحبت کردن. وقتی که من رانندگی گذشته آن را در 5 تپه هنوز هم سیاه. این را نگه می دارد اتفاق می افتد, بنابراین من نباید می گویند "هنوز هم." هر سال آن را می سوزاند. من نگاهی به آن را از طریق لنز دوربین گوشی من که باعث می شود چشم انداز pixelated و دائمی است. بیشتر کردن.

طلایه دار Turkel می نویسد: سهشنبه ستون در رابطه جنسی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن