تظاهرات در نیویورک آزادانه تشکیل بی ربط و عصبانی اما آن را به بسیاری از فرصتی برای بیرون ریختن

شیدا پارکر York Daily Recordانتشار: 10:36 PM EDT Jun 1, 2020نیویورک کردم طعم روز دوشنبه از آنچه یک زندگی موضوع

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

نیویورک کردم طعم روز دوشنبه از آنچه یک زندگی موضوع تجمع روز سه شنبه ممکن است به ارمغان بیاورد.

تا حدود 200 نفر در پن پارک حدود 6 p. m. برای آزادانه سازماندهی اعتراض علیه خشونت پلیس در نیویورک و سراسر کشور.

شهرستان و پلیس رهبران بودند که در این تجمع به حال انتظار می رود آن را به باقی می ماند در این پارک در قلب شهرستان. اما پس از حدود ده سخنرانان ابراز خشم و سرخوردگی در مورد درمان مردم سیاه و سفید به طور کلی جمعیت راهپیمایی یک زن و شوهر از بلوک های شمال به ایستگاه پلیس. آنها پر از مراحل در ورودی سفید-pillared ساختمان و دوباره مردم در زمان نوبت خود را ابراز نارضایتی در مورد پلیس. در اینجا آنها تمایل به بیشتر های خاص خود را در مورد برخورد با York City Police.

جورج فلوید تظاهرات: پنسیلوانیا ظهور از آخر هفته از تظاهرات بیشتر انتظار

از طریق ضخیم و نازک: بهترین دوستان است سازماندهی Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک

یکی از صحبت در مورد سال از بدرفتاری خانواده او متحمل شده بود در دست یک افسر در خاص است. زن دیگری فریاد زد نام دیرین عضو گروه. "جایی که او در?" او فریاد زد: به هیچ یک در خاص است. "او اصلی---سوراخ!"

شهر نیویورک کمیسر پلیس آزبورن "Moe" رابینسون III که در پیوست این گروه در اوایل سال جاری صحبت در مورد در حال رشد به عنوان یک بچه در بالتیمور. او در مورد چگونه قبل از او یک افسر پلیس او یک مرد سیاه و سفید.

"و من هنوز یک مرد سیاه و سفید" او فریاد زد: تلاش برای جذب جمعیت توجه شود. به عنوان با اکثر سخنرانان جمعیت پر سر و صدا و مخرب با برخی از افراد jeering سخنرانان و دیگران فریاد آنها را. اما رابینسون در زمان کنترل به عنوان او گفت که او نیاز به سازمان دیده بان پخش و پس از پخش از دستگیری جورج فلوید در مینه سوتا است. او گفت که او می دانست که از حق دور است که این یک جرم و جنایت خود را بر اساس سیاست ها و روش های.

و او گفت که پلیس و دادستان همه نیاز به اقدام در برابر چنین افسران پلیس.

"این فقط در مورد فردی است. آن را در مورد موسسه" او فریاد زد: از مراحل بخش او در حال حاضر سر.

و برای تغییر آن موسسه گفت: شما باید برای پیوستن به این نهاد است. او گفت: ادارات پلیس در سراسر کشور در تلاش برای جذب اقلیت افسران و او التماس کسانی که قبل از او در غرب شاه برای پیوستن به. اما این پیشنهاد مواجه شد و با تمسخر توسط بسیاری از مردان در جمعیت است.

بیشتر: روسای پلیس: هیچ اتاق در اجرای قانون برای افسران که مرتکب اعمال شنیع

به عنوان سخنران پس از سخنران غرق شد با سر و صدای جمعیت این گروه در نهایت ساخته شده راه خود را یکی دیگر از زن و شوهر از بلوک های شمال به قاره, مربع, مرکز این شهرستان است. با هیچ پلیس اسکورت و مجوز گروه راه می رفت از طریق ترافیک آورده و آن را به توقف در مربع است. نه دقیقه – همان مقدار از زمان است که تصویری را نشان می دهد مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین با زانو خود را در Floyd گردن – جمعیت مسدود شده و ترافیک در تمام جهات. برخی از رانندگان با صبر و حوصله منتظر دیگران به وضوح تحریک شده.

یک بلوک به سمت شمال با توجه به شاهد کاهش یافته است که به نام یک زن رو از ماشین به داد معترضان. این زن مورد ضرب و شتم شد و اتومبیل او بود شکست. پنجره عقب شکسته شد و هود و تنه به شدت مجوف.

پلیس هیچ دستگیری اما آیا مصاحبه زن است. هیچ گزارش منتشر شده است.

بررسی برای به روز رسانی به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس است.

پس از نه ساعت, جمعیت اقدام به مراحل York County قضایی مرکز. اگر چه کلانتر ریچارد Keuerleber که نظارت امنیتی برای ساختمان مقرر شده بود که معترضان اجازه نداشتند در مراحل هیچ معاونان آمد بیرون. اما Keuerleber می تواند دیده می شود در داخل با چندین نمایندگان برخی از آنها عینک ضد شورش.

در دادگاه آن را بیشتر از همان با کلی پخش از نارضایتی به جمعیت بود که مشتاقانه علاقه مند در چه کسی بود گفت:. حدود 8 p. m. این گروه تا حد زیادی پراکنده. یک گروه اصلی باقی مانده در دادگاه است. و گروه دیگر در حدود 50 بود دوباره جمع شده بودند پشت در نقطه شروع در پن پارک.

در جمعه سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات سازماندهی شده توسط افراد دیگر برنامه ریزی شده است برای شروع در 5 p. m. در قاره مربع است. رهبران شهر انتظار می رود این به بزرگتر. سازمان باید تاکید کرد که آنها قصد دارند آن را به صورت صلح آمیز است.

فیلیپ داده رئیس ستاد شهردار مایکل Helfrich گفت: شهرستان برنامه ای برای تمرکز بر گوش دادن به نگرانی ها در این تظاهرات بیش از تلاش برای کنترل آنچه که آنها انجام می دهند.

"این یک امتیاز را به یک پلت فرم برای آن صداها شنیده شود," او گفت: دوشنبه شب. روز سه شنبه مردم می توانند انتظار برای شنیدن از شهردار و کمیساریای دوباره گفت: اما هدف اصلی آنها برای بودن وجود دارد به گوش دادن.

شیدا پارکر سردبیر اجرایی در نیویورک رکورد روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن