مدارس و اردوگاه های روز هنوز از حد برای بازگشایی دیگر صنایع نسیم را از طریق

به عنوان کسب و کار را شروع کرده اند به بازگشایی در سانتا باربارا کانتی گسترش COVID-19 تا کنون باقی ماند قابل ک

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

به عنوان کسب و کار را شروع کرده اند به بازگشایی در سانتا باربارا کانتی گسترش COVID-19 تا کنون باقی ماند قابل کنترل — تا آنجا که شهرستان مدیر بهداشت عمومی دکتر ون فراموش-Reynoso گفت: این شهرستان است "به خوبی آماده" برای ورود به مرحله بعد از بازگشایی.

"ما می خواهیم به یک هفته دیگر صبر کنید به نگاهی روز یادبود دهانه و ببینید که چگونه بخش های مختلف باز هستند مؤثر بر گسترش COVID-19 [قبل از بازگشایی بیشتر]" آیا-Reynoso گفت.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


انجام Reynoso اشاره به تعطیلات آخر هفته به طور خاص به خاطر آن بود که اولین آخر هفته خیابان دولت بسته به ماشین و گسترش جداول ناهار خوری بر روی پیاده رو به جای اجتماعی فاصله شام خوردن در رستوران ها. جمعه خوانده شده را علامت دو هفته از زمانی که داده ها را با دقت بیشتری منعکس چقدر این ویروس گسترش به عنوان یک نتیجه از بازگشایی. داده ها را تعیین خواهد کرد که آیا شهرستان باید پیشرفت نسبت به باز کردن بیشتر و یا پوسته پوسته شدن.

وجود دارد یک فیل در شهرستان شنوایی اتاق جمعه به عنوان تنها ذکر شد ساخته شده از هزاران نفر از زندگی ماده معترضان که آب گرفتگی خیابان ها در طول تعطیلات آخر هفته — فراموش-Reynoso یک مرجع در پایان این گزارش که وزارت او بود "چه اثر از این تجمع جرم در طول این هفته خواهد شد." هر چند تقریبا همه از معترضان ماسک عینک عظیم جمعیت اندازه ساخته شده اجتماعی فاصله غیر ممکن است برای ساعت ها در طول اعتراض در دادگاه در روز یکشنبه.

انجام Reynoso ارائه شده به هیئت مدیره جدید با بازگشایی معیارهای داشبورد بر بهداشت عمومی اداره وب سایت است که آهنگ شاخص های کلیدی از دولت است که اجازه می دهد برای شهرستان بیشتر به بازگشایی اقتصاد است. به روز شده در روزانه را ارائه داده های جدید است که در دسترس عموم است که قبلا تنها منتشر شده در هیئت ناظران جلسات. یکی از برجسته بیمارستان تثبیت متریک برای مثال نشان می دهد که آیا شهرستان جلسه نیاز برای هفت روز به طور متوسط کمتر از 5 درصد تغییر روزانه در بستری شدن در بیمارستان.

شهرستان نیز بازگشایی کسب و کار در مراحل بعد از فرماندار گاوین Newsom طرح برای بازگشایی. هر چند شهرستان است که در حال حاضر در مرحله دو را داده است که فرد در مراسم مذهبی و سالن مو برای بازگشایی که بخشی از فاز سه دلیل فرماندار دستورالعمل صادر شده به طور خاص برای این بخش.

چرا که این شهرستان هنوز جلسه اپیدمیولوژیک مورد نیاز برای بازگشایی گام بعدی این است که به احتمال زیاد کوتاه راه دور. تا زمانی که دولت دستورالعمل های خاص بخش منتشر می شوند, استان ها الزامات می تواند بازگشایی آن کسب و کار. تنها بخش از چپ به بازگشایی در فاز دو مدارس و اردوگاه های روز بخش.

"فرماندار را به ما بگویید که چگونه به بازگشایی و بخش بهداشت محلی می گویند که" آیا-Reynoso گفت. "ما مشتاقانه منتظر راهنمایی در مدارس و اردوگاه های روز, و آن را به ما شماره یک اولویت است."

اولین منطقه سرپرست دس ویلیامز خواست انجام Reynoso به تهاجمی تر با دولت در مورد ارائه دستورالعمل برای مدارس و اردوگاه های روز. او اشاره کرد که دیگر شهرستانهای استان که ملاقات معیارهای مانند سانتا باربارا در حال باز به هر حال پس از آن احساس می کند که سانتا باربارا است که "مجازات" برای درخواست از دولت برای ارائه راهنمایی.

"من فکر می کنم که یک هفته پیش [عمومی دولت در بخش بهداشت و درمان] بود کمی بیشتر امیدوار است که آنها از انتشار آن در هفته گذشته اما در حال حاضر آنها می گویند هیچ اتا" آیا-Reynoso گفت. "بنابراین ما در حال گرفتن یک کمی ناامید و ما را از ارسال چند ایمیل تا زمانی که درخواست این است که در حال آمدن است."

نانسی Anderson, دستیار مدیر عامل این شهرستان گزارش شده است که بخش ها با موفقیت بازگشایی. ناهار خوردن در رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی و باربر مغازه ها به سه نفر که خود گواهی با شهرستان برای بازگشایی. Countywide, 1,505 کسب و کار فرستاده شده بازگشایی خود گواهینامه. خود گواهی رایگان است و نیاز به کسب و کار به پیاده سازی صنعت-دستورالعمل های خاص و ایجاد یک طرح حمایت می کند.

او همچنین گفت که از طریق کسب و کار کوچک و جامعه مشارکت برنامه تقویت یا SBCPEP کسب و کار در مناطق unincorporated شهرستان می تواند گسترش به سواره رو یا پیاده رو مانند برخی از رستوران ها در امتداد خیابان دولت. او گفت: تنها کسب و کار در حال حاضر مجاز به بازگشایی در این شهرستان را افزایش هدایت یا دولت می تواند یکی از این اجازه ها و پروانه.

اگر ناهار خوردن در رستوران ها و در حال اجرا از wineries کارخانه های لبنی و انواع دیگر مزه اتاق هنوز مجاز برای بازگشایی توسط دولت است. اندرسون همچنین یک راه گریز برای چنین کسب و کار است که اجازه می دهد تا آنها را برای بازگشایی به عنوان رستوران با اعطای آنها محدود به مواد غذایی مدت اقامت تا زمانی که آنها هنوز هم با تمام بازگشایی مورد نیاز است.

"ما تنها 24 درصد از [مرحله دوم] کسب و کار است که رفت و از طریق این چیزی که حتی اگر ما احتمالا باید 100 درصد از [مرحله دوم] کسب و کار باز و یا نزدیک به آن, بنابراین من فکر می کنم ما نیاز به آدرس که در آن هر چیزی هزینه نمی کند برای دریافت این مجوزها" گفت: 5 منطقه سرپرست استیو Lavagnino.

اندرسون همچنین تاکید کرد که افزایش سفیران خواهد شد که عملکرد مشابه به یک سرویس غذا بازرس جز آنها را بازرسی COVID-19 اقدامات ایمنی را "را دور" به همه باز کسب و کار برای کمک به بازگشایی و اطمینان حاصل شود تمام شهرستان و استانداردهای دولتی ملاقات کرد. کسب و کار نیز می توانید تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای یک سفیر می آیند و کمک بیش از حد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن