سانتا باربارا بزرگترین PPP گیرندگان

بیش از 70 جنوب شهرستان سانتا باربارا شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی دریافت 1 میلیون دلار یا بیشتر در چک Prot

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

بیش از 70 جنوب شهرستان سانتا باربارا شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی دریافت 1 میلیون دلار یا بیشتر در چک Protection Program (PPP) بودجه در میان COVID-19 گیر با توجه به فدرال آمار منتشر شده در این هفته است. اطلاعات مالی ارائه شده در محدوده از $1-2 میلیون $2-5 میلیون و $5 میلیون تا 10 میلیون. بسیاری از بخشایش وام تصویب شد در ماه آوریل با یک انگشت شماری تایید شده است.

داده ها همچنین نشان می دهد که چگونه بسیاری از مشاغل حفظ شد در هر سازمان به عنوان یک نتیجه از بودجه. جزایر کانال YMCA اجرا می شود که نه مکان در سراسر شهرستان ذخیره شده ترین شغل با 500 باقی می ماند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Sansum درمانگاه و Sientra یک Goleta مبتنی بر ایمپلنت سینه تولید شد و تنها دو نهاد در سواحل جنوبی به دریافت $5 میلیون تا 10 میلیون داده را نشان می دهد. Darensberries تولید شرکت در سانتا ماریا نیز جمع آوری شده است که مقدار. مشاهده کامل ساحل جنوبی لیست اینجا.

جزایر کانال YMCA دریافت $2-5 میلیون آیا به عنوان سانتا باربارا محله درمانگاه; سانتا باربارا گروه خودرو; فیلدینگ فارغ التحصیل دانشگاه; جامعه اقدام کمیسیون سانتا باربارا کانتی; و فناوری و شرکت های مهندسی Invoca, Novacoast, SLD لیزر BEGA, شمال امریکا, و وایات Technology Corporation; در میان دیگران.

دلار 1-2 میلیون محدوده شامل مواد غذایی بخش کسب و کار مانند زنگ زده پیتزا سرو, Santa Barbara, صدف شرکت Pierre Lafond که بری و بلندر در چمن; لاگونا بلانکا و جرثقیل کشور روز مدارس; والدین از ساحل مرکزی کالیفرنیا; سانتا باربارا وحش; Westerlay ارکیده ؛ Towbes گروه خزه موتور; و بیشتر.

تا کنون PPP سیستم تضمین 4.9 میلیون وام های نجات در سراسر ایالات متحده به ارزش یک ترکیب $521 میلیارد. حجم وام به طور متوسط $بود 107,000.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب