توییتر اقدامات مخل به ونزوئلا در میان COVID-19

در طول COVID-19 گیر سیستم عامل مانند Twitter, Facebook و WhatsApp گسترش اطلاعات به راحتی و کارآمد اغلب تبدیل ش

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

در طول COVID-19 گیر سیستم عامل مانند Twitter, Facebook و WhatsApp گسترش اطلاعات به راحتی و کارآمد اغلب تبدیل شدن به همه جا اشکال ارتباطی بین مسئولان دولتی و مردم گسترده تر است.

در سراسر آمریکای لاتین, working-class مردم به طور معمول دسترسی به رسانه های اجتماعی در گوشی های تلفن همراه اغلب به عنوان منبع اولیه خود را از اطلاعات فراتر تلویزیون و یا رادیو. در ونزوئلا این ارتباطات کاهش یافته است ،

بین ماه های مارس 16 و 19 — فقط به عنوان COVID-19 وحشت زده میلیون ها نفر از طریق اولین موارد گزارش شده در کشور بیش از 40 حساب توییتر بودند به حالت تعلیق در میان ونزوئلا مقامات بالا. حساب از چهار وزرای چهار فرمانداران و وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش و علوم و مسکن شد محو دور. معاون رئیس جمهور Delcy رودریگز — منصوب دولت خبرچین به عموم COVID-19 — عملا خفه کردن, سکس دهنی, انگشت کردن دور توانایی برای پخش اطلاعات ضروری در یک زمان بحرانی.

توییتر طراحی شده است برای پخش آشکارا و بنابراین ارزش توسط بسیاری به عنوان کارآمد و موثر راه برای به دست آوردن اطلاعات است. در عین حال در حالی که رسانه های اجتماعی ادعا به عنوان یک ابزار از مردم روش دموکراتیزه ارتباطات آن را نیز می تواند مانع مهم پیام رسانی به مردم هدف آن کمک کند.

در ونزوئلا توییتر شد دور گرفته شده بود که آن را بیشتر مورد نیاز است. رسانه های اجتماعی تحلیلگر و محقق Zeynep Tufekci توضیح می دهد که چگونه اینترنت می تواند یک محرک جنبشهای اجتماعی و افزایش ارتباطات در حالی که به طور همزمان آشکار چگونه این پلاگین به این فروم می توانید به راحتی کشیده می شود. نسبتا سریع و آسان توزیع اطلاعات می تواند موضوع را به دستکاری باعث سردرگمی و در نهایت آشکار شکنندگی این اطلاعات در سیستم های توزیع.

دولت که همان توانایی برای گسترش اطلاعات و می توانید آن را تغییر دهید برای تبدیل شدن به distractors, برگزاری نمایشگاه چگونه آنها می توانند در این رسانه ها تحت کنترل است. اما در حال حاضر جداول تبدیل شده است. ونزوئلا مقامات را به حال خود حساب توییتر به حالت تعلیق و یا دستکاری قبل از. در واقع یک صدای جیر جیر اخیر ارسال شده توسط رئیس جمهور نیکولاس مادورو حذف شد زمانی که او ادعا وجود دارد "پادزهر" برای COVID-19. در مورد تعلیق از 40 مقامات با این حال هیچ مقام رسمی استدلال شده است.

ونزوئلا در حال حاضر دست زدن به COVID-19 با یک سیستم مراقبت های بهداشتی فقیر با تحریم های ایالات متحده ساخته شده است که اوایل ماه مارس ضروری در مبارزه با COVID-19. ونزوئلا که با اتکا در توییتر برای به روز رسانی قطع شد و از مهم بهداشت ایمنی اطلاعات, بالا بردن یک سوال جدی در مورد ضد انسانی اثرات سیاست توییتر است که از نزدیک مربوط به ضد دموکراتیک مداخلات خارجی و مسئله حفظ عمومی خوب است.

خوشبختانه موارد COVID-19 نسبتا کم در ونزوئلا. همانطور که از ژوئن 15, ونزوئلا تنها با تجربه 3,052 موارد و 26 مرگ و میر در مقایسه با هزاران موارد اختصاص در کشورهای همسایه.

ونزوئلا ممکن است شاهد کاهش تعداد مرگ و میر و موارد به دلیل سویفت احتیاطی آن زمان در اوایل جهانی همه گیر. در حالی که کشورهای دیگر موفق به موضوع مستند سفارشات و تست کیت ونزوئلا واکنش سریع بود. حتی قبل از هر گونه موارد تایید شده در کشور ونزوئلا در حال حاضر با صدور یک هشدار است که گروه باید پراکنده و محدود کردن تماس. بررسی فرستاده شد برای محاسبه سلامت جمعیت و متوجه شد که "حدود 90 درصد از جمعیت بود غذای قرنطینه." بدون این اقدامات پیشگیرانه آن است که بسیار محتمل است که ونزوئلا خواهد بود و به مرور به مراتب بیشتر موارد و مرگ و میر.

مضحک است که یک پلت فرم رسانه های اجتماعی که در نظر مکالمه و ارتباط بسیار ارزشمند خواهد خاموش مهمی پلت فرم در زمان بحران. برای بسیاری از کسانی که در ونزوئلا پیامدهای یک بحران چیز جدیدی نیست; آنها تا به حال برای مقابله با بحران قبل از. ونزوئلا فعال لئوناردو فلرس اشاره کرد که از سال 2013 "ونزوئلا زندگی می کردند از طریق مرگ از wildly محبوب رهبر خشونت جناح راست تظاهرات یک جنگ اقتصادی با مشخصه کمبود و تورم و تحریمها است که باید نابود اقتصاد در حال انجام کودتا اقدام نظامی insurrections حملات در خدمات عمومی خاموشی, مهاجرت دسته جمعی و تهدید ایالات متحده به اقدام نظامی است."

اگر چه همه گیر جهانی است, بی سابقه ونزوئلا متاسفانه باید زندگی می کردند از طریق خشونت قبل و توسعه فرهنگ همکاری لازم را با موفقیت غلبه بر سختی. جوامع هستند که با یکدیگر برای ایجاد و ارائه ماسک صورت. دانشجویان پزشکی پله به مانع هر دوره این بیماری ممکن است. این دولت مادورو در پا و به حالت تعلیق در پرداخت اجاره بها و مانع از شرکت های مخابراتی از خاموش کردن مردم همراه و اینترنت است. دولت همچنین ارائه پاداش کارگران و خواسته هتل اجازه می دهد تا تخت برای بیماران است.

با توجه به این اقدامات به نظر می رسد که دولت ونزوئلا اقدامات مربوط COVID-19 مترقی و پیش افتادن ساده, سریع, پاسخ, به ویژه هنگامی که در کنار دولت کنونی ایالات متحده را پاسخ.

ونزوئلا پاسخ به همه گیر دلخواهی است. اما توییتر اقدامات آشکارا گواه است که وعده خود در خصوص حمایت از مردم خوب مشکوک است. تحقیقات بیشتر مورد نیاز است برای تعیین چه مداخله در سیاست توییتر در مورد ونزوئلا قرار دادن به بحث اصول آن از "دموکراسی" و ارزشهای انسانی.

توییتر مداخلات پنهان به بهانه دموکراسی هنگامی که در واقع آنها تعمیق اختلاف در حال حاضر در حال حاضر در بحران است. اما آیا این روند پیگیری در سراسر جهان ؟ چقدر است رسانه ها دیکته مقدار عمومی خوب اجازه به مردم در سراسر جهان? چگونه این تاثیر دموکراسی است ؟

پس از بیان خود مصمم نیت اتصال جهان, کسانی که با قدرت در رسانه ها به نظر می رسد که اختلاف میان اهداف خود بودن برای مردم و در نهایت حمایت از دموکراسی است. وقت آن است که برای عموم به فراتر از چک کردن افراد دیگر وضعیت با چک کردن اقدامات رسانه ها در سراسر جهان است.

آدریانا ارتگا است junior رشته در رسانه مطالعات و تحقیقات شاگرد از Latinx مرکز تحقیقات در دانشگاه برکلی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن