Ty Warner ایجاد "امید" خرس برای حمایت از COVID-19 تلاش

Ty Warner پاره وقت ساکن رفسنجان در پشت عرقچین بچه ها شوق و هنوز هم بزرگترین با شکوه تولید کننده در جهان به تاز

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

Ty Warner پاره وقت ساکن رفسنجان در پشت عرقچین بچه ها شوق و هنوز هم بزرگترین با شکوه تولید کننده در جهان به تازگی معرفی امید limited-edition خرس که فروش و سود را به طور مستقیم به راه متحده در سراسر جهان COVID-19 صندوق. "جهان نیاز به امید و این خرس کوچک فقط ممکن است ما را به لبخند ما باید در حال حاضر" وارنر گفت: در یک بیانیه آماده.

در اینجا در سانتا باربارا وارنر نیز با اهدای چند صد خرس به قصه کودکان مرکز در طول سال های درمانی برای بی خانمان های محروم و پیش دبستانی, و برای آرام کردن یک countywide برنامه کار برای جلوگیری از سوء استفاده از کودکان.

"همه ما می تواند استفاده از کمی سبک سری و تاخیر در حال حاضر, اما شاید هیچ کدام بیشتر از فرزندان و خانواده های خود بودند که در تلاش برای خارج شدن از فقر و قبل از همه گیر" گفت: دونا بررنکو فیشر مدیر اجرایی قصه گو. "در یک ماکرو مقیاس این امید خرس را ارائه بحرانی کمک و امداد. در یک مقیاس میکرو, این خرس را بسیار مورد نیاز نور به یک کودک بعد."

ماه گذشته هشداردهنده باز چهار فصل هتل در نیویورک به پزشکان, پرستاران, پزشکی و کارگران مبارزه با COVID-19 pandemic ارائه آنها را در یک محل به محل اقامت رایگان.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن