به گزارش ایسنا ، باب کیسی تست مثبت برای COVID-19 بادی طرح برای اهدای پلاسما

J. D. نثر jprose@timesonline.comمنتشر شده 1:55 PM EDT 29 مه سال 2020به گزارش ایسنا ، باب کیسی روز جمعه گفت که

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

به گزارش ایسنا ، باب کیسی روز جمعه گفت که او آزمایش مثبت برای COVID-19 آنتی بادی پس از تجربه علائم خفیف "در اوایل این بهار" و برنامه ریزی برای اهدای پلاسما برای کمک به کسانی که دوره نقاهت بعد از واکنش های شدید شود.

در بیانیه ای کیسی D-Scranton گفت که او "یک تب با درجه پایین و برخی از آنفولانزای خفیف" برای چند روز. او نام خود را به دکتر که توصیه می شود که کیسی خود قرنطینه در خانه برای 14 روز.

پلاسما کمک های مالی: آن را در نظر گرفته امن, اما دو آزمون جدید را ببینید اگر آن مبارزه COVID-19

'پلاسما!': تام هنکس سهام عکس از خودش اهدای پلاسما برای مبارزه با COVID-19

کیسی گفت: "نمی دنبال مراقبت های پزشکی به دلیل علائم خود را گرفتند "نسبتا خفیف و قابل کنترل" و تب از بین می رود در اواسط ماه آوریل است. هیچ توصیه ای که او آزمایش می شود برای COVID-19 کیسی گفت.

"من قادر به کار در طول بیماری از راه دور درگیر شدن با ترکیبات و کارکنان و نگه داشتن یک برنامه کامل," او گفت:.

کیسی گفت: او با کنگره را حضور پزشک در هفته گذشته و تحت COVID-19 الایزا آنتی بادی IgG آزمون که برگشتم مثبت است.

"نتایج حاصل از این آزمون نشان داد سطح قابل توجهی از COVID-19 آنتی بادی در خون به طور قابل توجهی بیشتر از مقدار مورد نیاز برای واجد شرایط بودن من به عنوان یک اهدا کننده پلاسما" گفت: Casey.

کیسی گفت که او خواهد بود ساخت یک "کمک مالی" از پلاسما در روز جمعه در Lackawanna County, و او را تشویق دیگران که بهبود از ویروس برای دیدن اگر آنها واجد شرایط برای اهدای.

بیشتر: دادستان کل ناراحت Pa. قانونگذاران فاش نمی COVID-19 موارد, اما نمی, بررسی

بیشتر: دولت تشکر. برایان سیمز ریپ ایران با اعضای سکوت پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

"من ادامه خواهد داد به دنبال راهنمایی از کارشناسان بهداشت عمومی با پوشیدن یک ماسک و رعایت اجتماعی فاصله شیوه" کیسی گفت: "و من امیدوارم که دیگران همان را انجام خواهد داد برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس."

در کنگره ایالات متحده مایک کلی R-ساقی تشخیص داده شد با COVID-19 در اواخر ماه مارس و بهبود اواسط ماه آوریل است.

کیسی پذیرش نیز می آید در میان جدال مداوم اطراف دولت تشکر. اندرو Lewis, R-Dauphin County, که اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

آمریکا خشمگین بودند که آنها نه گفت: در مورد لوئیس' تشخیص رخ داد که در مارس 20 و آنها را متهم به رهبری عربستان از پوشش. برخی از جمهوریخواهان از جمله دولت مظنونان حمله به دانشگاه جاش سوپ کلم, R-15, بیش از حد و جیم مارشال, R-14 های بزرگ, مهبل گفت: آنها غافل از لوئیس' وضعیت تا روز چهارشنبه بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب