UC Berkeley ممنوعیت احزاب انجمن برادری, تجمع اتشیادانشجویان

UC Berkeley رسماً سازمان های دانشجویی را از تجمع در فرد در هر دو داخل و خارج از دانشگاه، از جمله برای احزاب بر

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

UC Berkeley رسماً سازمان های دانشجویی را از تجمع در فرد در هر دو داخل و خارج از دانشگاه، از جمله برای احزاب برادری، با جدیدترین تصمیم دولت-تراز شده اش، ممنوع کرده است.

در پی راهنمایی های دولتی منتشر شده در 7 اوت دستور دانشگاه های کالیفرنیا برای اجرای COVID-19 طرح های پیشگیری، پردیس تصمیم گرفت سازمان های دانشجویی ثبت نام شده و وابسته به حمایت یا سازماندهی رویدادهای غیر شخصی را ممنوع کند. اگر یک گروه دانشجویی را انتخاب کند که پیروی نکند، اعضای آن می توانند به گفته آدام راتلیف سخنگوی پردیس، روند رفتار دانشجویی را رعایت کنند.

"وابسته به سازمان های دانشجویی که برگزاری جلسات شخص، تجمعات، و یا حوادث خارج از دانشگاه تعلیق خطر و یا لغو وابستگی خود را با پردیس، "Ratliff در یک ایمیل گفت. دانشجویانی که دستورالعمل های بهداشت عمومی پردیس را نقض می کنند در حالی که در محوطه دانشگاه می تواند به روند های انضباطی پردیس منوط باشند."

این در پی افزایش پرونده های COVID-19 UC Berkeley در اطراف ماه ژوئن است که از یک سری احزاب ناشی می شود که شامل برخی از اعضای جامعه CalGreeks که در خانه های برادری زندگی می کنند.

Ratliff گفت: افرادی که این بیماری را با دیگران تعامل, منجر به گسترش ثانویه در داخل و خارج از جامعه CalGreeks.

"که افزایش در موارد COVID باید به عنوان یک یادآوری قدرتمند به عمل اقدامات ایمنی اساسی از جمله دوری فیزیکی، پوشیدن پوشش صورت، اجتناب از تجمعات بزرگ، میزبانی تجمعات داخل خانه شامل افراد خارج از خانواده خود، و غیره، خدمت می کنند، "راتلیف در ایمیل گفت: ".

چون رویدادهای خارج از محوطه دانشگاه شامل مواردی است که در اقامتگاه های CalGreeks انجام شده است، راتلیف گفت: مرکز سرب از نزدیک با شورای Panhellenic و شورای بین ارابه در روش های مسکن، فعالیت های مجازی و توسعه منابع آنلاین کار می کند.

برای تشویق به رعایت دستورالعمل ها، پردیس همچنان به ارسال پیام های هدفمند به دانشجویان CalGreeks ادامه خواهد داد، با تأکید بر اهمیت پیروی از الزامات بهداشت عمومی، با توجه به Ratliff.

دلتا کاپا اپسیلون عضو کلوین اروااس و سناتور ASUC مایکل ساویدس که نماینده جامعه کال یونانیان است، توافق کردند که این بهترین تصمیم برای دانشگاه COVID-19 mitigation است.

این کاملا عادلانه است که از دانش آموزان بخواهید برای جلوگیری از برگزاری تجمعات اجتماعی بزرگ در وسط همه گیر، به عنوان با این کار، آنها نه تنها خود را به خطر می اندازند، بلکه دوستان خود، عزیزان، و هر دیگری که ممکن است آنها را ببینید، گفت: Savides در یک ایمیل گفت. زندگي ها روي خط هستن و وقتش نيست که اعتماد به نفس زيادي داشته باشيم

Ervais و Savides گفتند که آنها به رسمیت می شناسند که این ممنوعیت به طور قابل توجهی مانع تجربه CalGreeks معمولی. با این حال، ساویدس دانشجویان کالیونانیها را تشویق کرد تا راه های جدیدی برای تعامل اجتماعی با یکدیگر پیدا کنند، چه عملاً و چه در حالی که ماسک به تن داشته باشند و بدون برگزاری یا شرکت در میامی.

Ervais منعکس احساسات Savides و گفت در حالی که دلتا کاپا اپسیلون هیچ برنامه ای برای میزبانی رویدادهای در فرد تا زمانی که امن است برای انجام این کار، آن است که میزبانی عجله مجازی برای دانش آموزان CalGreeks آینده نگر.

به گفته راتلیف، هیچ نشانه ای از زمانی که تجمعات داخل شخص مجاز خواهد بود وجود دارد.

تماس با ورونیکا روزبورو در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن