زن اسپری فلفل در سال 2017 UC برکلی تظاهرات می تواند شکایت, دادگاه, قوانین

یک دادگاه تجدید نظر فدرال حکومت جولای 8 که یک زن اسپری فلفل در سال 2017 میلو Yiannopoulos اعتراض در برکلی می ت

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

یک دادگاه تجدید نظر فدرال حکومت جولای 8 که یک زن اسپری فلفل در سال 2017 میلو Yiannopoulos اعتراض در برکلی می تواند شکایت.

در سال 2017 Kiara روبلز واصل طرح دعوی در دادگاه خواستار بیش از 23 میلیون دلار خسارت ادعا که پردیس مقامات نقض قانون فدرال و معترض Raha Mirabdal تابیده از یک چراغ قوه در چشم او به گفته "ناتوان" و "حمله فیزیکی" ، در جولای 8, اخراج روبلز "ادعا می کند در برابر شهر برکلی UC جمهور جانت ناپولیتانو و سابق دانشگاه برکلی صدراعظم نیکلاس Dirks تایید شد اما قضات نیز به این نتیجه رسیدند که روبلز' باتری ادعا علیه Mirabdal نباید اخراج شده اند.

در فوریه. 1, 2017, Robles آمد به برکلی برای دیدن Yiannopoulos صحبت می کنند زمانی که او اسپری فلفل در مصاحبه با یک خبرنگار.

قضات حکم به اخراج ادعا می کند در برابر Mirabdal که روبلز ادعا شده است که یک عضو از "antifa," یک اصطلاح ضد فاشیستی قرار گرفتند. لری Klayman یک وکیل برای Robles, اتهام در دادگاه تجدید نظر شنوایی که وجود تهدیدات در Yiannopoulos صورتی که به خطر افتاده است و آزادی بیان و آزادی اجتماعات.

با توجه به اسناد دادگاه روبلز ادعا که Mirabdal تابیده از یک چراغ قوه به حملات مستقیم توسط unnamed مهاجمان با استفاده از اسپری فلفل خرس گرز و تبلیغاتی.

"دیگر از آن همه آنها در یک جمعیت بزرگ هم وجود دارد فقط چیزی اتصال مشتری من به این نقل قول را تمام کردن مهاجمان ناشناس گفت:" راشل Lederman یک وکیل برای Mirabdal طی درخواست تجدید نظر شنوایی.

قضات این حکومت که روبلز' اضافی اتهامات که Mirabdal جسمی حمله دیگر Yiannopoulos حامیان "آشنایی معقول به او اتهام که Mirabdal بود یکی از شرکت کنندگان در یک حمله هماهنگ."

روبلز همچنین ثبت 1st اصلاح و برابر حفاظت در برابر ادعای UC مقامات اما دادگاه حکم داد که وجود دارد ناکافی زمینه نشان می دهد که UC مقامات اقدامات با انگیزه های جنسی و یا گرایش های جنسی.

"ما خوشحالیم که مدار نهم به رسمیت شناخته شده است که دانشگاه را از مقامات عمل مناسب و در همراهی با خانم روبلز' حقوق اساسی" گفت: UC برکلی سخنگوی دن Mogulof یک ایمیل به در.

با توجه به Mogulof این تصمیم را نمی خواهد تحت تاثیر قرار پردیس به دلیل Mirabdal هیچ وابستگی با UC برکلی.

در جلسه دادگاه را تایید کرد تصمیم قبلی برای نپذیرفتن روبلز به نمایندگی خود انتخاب وکیل Klayman. در ژوئن 11, ناحیه کلمبیا, دادگاه تجدید نظر به حالت تعلیق Klayman از قانون تمرین به مدت 90 روز برای انجام با توجه به تضاد منافع.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب