زوم دور از حریم خصوصی

عکس: حسن نیت ارائه میدهد 'ایندی' مقاله نویس Starshine Roshell آن را برش اقتصاد ravaging مراقبت های بهداشتی و ض

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد 'ایندی' مقاله نویس Starshine Roshell

آن را برش اقتصاد ravaging مراقبت های بهداشتی و ضرب و جرح آموزش و پرورش است. اما کمتر در حال صحبت کردن در مورد راه های این بیماری همه گیر ممکن است تأثیر فرهنگ ما با توجه به چیزهایی که از ما — lovely چیزهایی که ما ممکن است هرگز به عقب بر گردیم. کنسرت موسیقی راک. باز-دفتر طرح های طبقه. وپیش-yo پر کردن میله.

شما می دانید چه چیز دیگری است که به احتمال زیاد منسوخ در یک پست-COVID جهان ؟ پرده. کرکره. و پرده.

در حالی که خانه ما شد و پس از فضاهای مقدس که در آن ما رایگان به اجازه دهید ما نگهبانان جدید خطرات ناشی از جهان خارج ما را مجبور به دعوت خارج ناشیانه و شاید بد advisedly — در. در حال حاضر بین زوم, FaceTime, تیم BlueJeans و Google Hangout وجود دارد راه های بیشتری به ارمغان بیاورد غریبه را به خانه خود را از وجود دارد خوب بهانه ای برای ترک آن است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


روز یا شب پیدا کنم مردم زل زده به من, آشپزخانه, اتاق نشیمن و یا حیاط خلوت در صفحه نمایش های بزرگ و کوچک خود را pixelated peepers مشابه به ژولیده گوشه و صمیمی alcoves از رقص مجازی تلاقی چند خیابان یا جاده استفاده می شود که به من خصوصی خلوتگاه.

اوه نگاه وجود دارد بچه من زیست شناسی معلم—با یک خط دید مستقیم به قفسه برای خشک کردن جایی که من لباس زیر است بر روی صفحه نمایش. و سلام از راه دور همکار من هرگز در فرد ملاقات کرد — من نمی دانستم که من تا به حال برداشت فنجان قهوه bedecked با اموزش Bader Ginsberg کوه در می رم پرنده; من امیدوارم که این را تحت تاثیر قرار نمی تیم ما ارائه این بعد از ظهر ؟ مرسی دوست داشتنی را به شما را ببینید که نظارت پسرم کارآموزی, من به شما اطمینان می دهم که بطری آبجو در مقابله مال من است و آن را از دیروز; ما ممکن است آهسته به بازیافت اما ما به ندرت chug pilsner قبل از ظهر.

و من تا به حال آن را آسان! در نظر این سناتور که به نظر می رسد لخت سینه در حالی که تغییر پیراهن او در طول یک تماس مجازی از خانه با 15 سیاستمداران دیگر; او را درک نمی کنند چگونه تکنولوژی کار کرده است. پس از آن وجود دارد ساکرامنتو خبرنگار تلویزیون که در بخش تبادل نظر کوتاهی مو, پخش زنده از حمام او بود upstaged توسط بازتابی از او ملاحظه ای برهنه در آینه. و چه کسی می تواند فراموش ویروسی تصویری از "فقیر جنیفر" که بد بخت زن جوان که لپ تاپ خود را به لوو در طول یک شرکت در نشست ... و به طور تصادفی در سمت چپ دوربین او ،

به نظر می رسد تنها دیروز ما همه پارانوئید در مورد سیری و الکسا استراق سمع در مکالمات ما به طوری که آنها می تواند در خدمت ما تبلیغات در مورد خیلی از چیزهایی را که شنیده ما بحث در مورد. در حال حاضر شکار با احتیاط سوابق منظم در خانه است که ما شده ایم ها گردش در اطراف برای سال, ما می خواهم با کمال میل بازگشت به روز هنگامی که جهان خارج از درب جلو ما تنها می تواند شنیدن ترین ما hush-hush لحظات.

و در عین حال ... به عنوان ناراحت کننده آن بوده است که اجازه می دهد جهان را judgy چشم به ما محرمانه كربس چیزی جالب اتفاق می افتد بیش از حد. هر زمان که ما پرش به بالا و آشکار به یک وب کم است که ما در حال پوشیدن پیژامه کف با ما فانتزی بلوز یا وصل نمودن صدای مکالمه خودمان را فقط به عنوان یک عضو خانواده آغاز می شود لعن در خود بازی های ویدئویی و یا کشف خیلی دیر است که ما سگ شده است سرگرم کننده توده ها توسط خود بی معنی در گوشه پایین صفحه نمایش ما ... ما مجبور به اذعان به اشتراک گذاشته شده شرایط مشترک آسیب پذیری متقابل بشریت است. به پرتاب کردن دست ما اظهارات و اعتراف می کنم که ما همه فقط muddling به صورت اتفاقی و از طریق این جنون — wobbling بین "freaked" و "مدیریت" در هر روز داده می شود.

به طوری که ما دیوار مجازی محو به نظر می رسد ما تظاهر می کند بیش از حد. و ما به عنوان کشش بیشتر و بیشتر از زندگی که در آن ما donned, آرایش, طلا و جواهر و شیک-اما-بیرحمانه-unstretchy لباس به جعل عمومی ما افراد هر زمان که ما در سمت چپ خانه ما در حال حاضر به حل و فصل را به یک نوع متعالی صحت. که من امیدوارم که آخرین فراتر از این لحظه.

میزان از دست دادن ما رو به عنوان یک جامعه سرسام آور است. زندگی و معیشت. مراسم عروسی و مجالس ترحیم. در آغوش گرفتن و دست دادن. یکی به فکر می کنم در مورد آن را در بیت و قطعات برای حفظ از غرق درد.

اما واقعیت این است که ما همه را دعوت بزرگ و ترسناک جهان ما را امن و دنج پناهگاه ممکن است در نهایت اثبات این دسته ای خاص از بشریت است سخت تر از ما نگاه کنید. فکر می کنم در مورد آن: در مجموع و در طول ترسناکترین لحظه زندگی ما داد تا ما تنها جایی برای پنهان کردن.

در ادامه مطلب starshineroshell.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب