سطوح بی سابقه خشونت با اسلحه و معضل دموکرات ها

[ad_1] اریک آدامز تنها چند هفته پس از تصدی سمت به عنوان شهردار نیویورک، با چالشی سیاسی و اجتماعی-سیاسی روبرو

توسط NEWSWORLDS در 5 بهمن 1400
[ad_1]

اریک آدامز تنها چند هفته پس از تصدی سمت به عنوان شهردار نیویورک، با چالشی سیاسی و اجتماعی-سیاسی روبرو است که شهرداران دموکرات سراسر کشور - و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را نگران می کند. خشونت اسلحه در ایالات متحده در سطح بی سابقه ای است و دموکرات ها تحت فشار شدید برای سرکوب جنایات خشونت آمیز و در عین حال مهار سوء استفاده پلیس قرار دارند. بیش از دو سوم از بزرگترین شهرهای کشور، از جمله سه شهر بزرگ - نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو - شاهد افزایش قتل در سال 2021 بوده اند که به افزایش خشونت هایی که برخی از مقامات امیدوار بودند ناپدید شوند، ادامه یافته است. کووید-19 بلوک تسکین یافته است. در عوض، کشتار در شهرهای کوچکتر مانند آلبوکرکی، آستین، کلمبوس، لوئیزویل، نشویل، روچستر و توسان افزایش یافته است.

در مجموع، بیش از 20000 نفر در سال 2021 بر اثر خشونت با اسلحه کشته شدند - افزایشی نسبت به رکورد ثبت شده در سال 2020، زمانی که قتل ها حدود 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت که بزرگترین جهش در یک سال از زمانی که FBI شروع به انتشار اعداد کرد. در سال 1960. همانطور که برای دهه ها صادق بوده است، اکثر کشته شدگان مردان جوان رنگین پوست هستند که در جوامع کم درآمد زندگی می کنند، اما آمریکایی ها نیز در درگیری ها بر سر جای پارک یا چیزی که در رسانه های اجتماعی نوشته اند می میرند. عابران که بسیاری از آنها کودک بودند نیز به تعداد فزاینده کشته یا زخمی شدند. میزان شلیک های آتش در بیمارستان های کودکان در بسیاری از شهرها افزایش یافته است، با افزایش سیصد درصدی در هارتفورد، کانکتیکات، و افزایش پنجاه درصدی در هیوستون. افسران پلیس نیز در حال مرگ هستند، با کشته شدن شصت و یک افسر پلیس با سلاح گرم در سال 2021، سی و شش درصد افزایش نسبت به سال 2020 (قاتل شماره 1 افسران اجرای قانون در سال گذشته بود. کوویدکه منجر به کشته شدن سیصد و یک افسر شد، افزایش شصت و پنج درصدی نسبت به سال 2020.) بیماری همه گیر همچنین محاکمه های محدودی را به همراه داشته است و هیئت منصفه اغلب قادر به ملاقات نیستند. و خرید تسلیحات افزایش یافته است و حدود هشتاد میلیون آمریکایی امروزه اسلحه دارند.

در اولین ماه تصدی شهردار آدامز، مردی با سابقه مشکلات روانی، میشل گو، زنی 40 ساله را جلوی قطار مترو در ایستگاه مترو میدان تایمز هل داد و او را کشت. یک نوزاد یازده ماهه در حالی که با مادرش در برانکس در ماشین پارک شده نشسته بود مورد اصابت گلوله پاک شده قرار گرفت. و کریستال بایرون-نیوز، یک صندوقدار نوزده ساله در برگر کینگ، هنگام تلاش برای باز کردن دفتر ثبت خود در جریان یک سرقت ناموفق در شرق هارلم به ضرب گلوله کشته شدند. افسران پلیس در حوادث جداگانه ای در برانکس و استاتن آیلند مجروح شدند. اما این یک فراخوان معمولی برای شورش در هارلم در جمعه شب بود، که بزرگترین چالشی بود که آدامز تا به حال در دوره کوتاه خود داشته است. جیسون ریورا، افسر پلیس بیست و دو ساله و ویلبرت مورا، افسر بیست و هفت ساله، توسط مردی با یک تپانچه گلاک با ظرفیت بالا زخمی شدند. این اسلحه در سال 2017 از صاحبش در بالتیمور به سرقت رفت. مرد مسلحی که توسط افسر سوم پلیس هدف گلوله قرار گرفت بر اثر جراحات وارده جان باخت. آدامز که یک کاپیتان بازنشسته پلیس نیز هست، در یک کنفرانس خبری در محل حادثه گفت: «این شهر ما در برابر قاتلان است. «این فقط یک حمله به سه افسر شجاع نبود. این حمله به شهر نیویورک بود."

روز دوشنبه، آدامز، یک دموکرات میانه رو که برای وعده کاهش جرم و جنایت مبارزه می کند، از "طرح پایان دادن به خشونت با اسلحه" پرده برداری کرد که شامل بازسازی واحدهای پلیس برای مبارزه با جرم و جنایت است که دولت شهردار بیل دی بلازیو در سال 2020 پس از هفته ها منحل کرد. تظاهرات علیه خشونت پلیس پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. مترقیان بلافاصله آدامز را به دلیل بازگرداندن واحدهایی که به دلیل استفاده از تاکتیک های خشن در جوامع رنگین پوست مورد انتقاد قرار گرفته بودند، مورد انتقاد قرار دادند و پیش بینی کردند که این حرکت باعث افزایش تنش بین آن جوامع و پلیس خواهد شد. آدامز همچنین خواستار تغییراتی در قوانین ایالتی در مورد وثیقه متهمانی شد که خطرناک تلقی می شوند و حداقل سنی که در آن فرد می تواند به عنوان بزرگسال متهم شود.

آدامز در مصاحبه ای با تلویزیون محلی روز سه شنبه انتقادات ترقی خواهان را رد کرد و گفت که به رای دهندگان قول داده است که با سلاح های غیرقانونی مبارزه خواهد کرد. او گفت: «مردم این شهر مرا شهردار انتخاب کردند. «آنچه که من معتقدم در این شهر و کشور اتفاق افتاده این است که درک در رسانه های اجتماعی، پر سر و صداترین، این بدن، واقعاً داستان را ربوده است. مردم می‌خواهند در امان باشند و باور ندارند افرادی که اسلحه حمل می‌کنند باید به خیابان‌های ما بازگردانده شوند.»

شهرداران دموکرات در سراسر کشور - و دولت بایدن - نیز استراتژی های جدیدی را اعلام می کنند. سال گذشته، پرزیدنت بایدن و مریک گارلند، دادستان کل، ابتکار وزارت دادگستری را برای کاهش جرایم خشونت آمیز با کاهش سرعت تکثیر سلاح های غیرقانونی به راه انداختند. این وزارتخانه پنج نیروی حمله منطقه‌ای را برای هدف قرار دادن کریدورهای قاچاق اسلحه ایجاد کرده است، از دفتر دادستانی ایالات متحده می‌خواهد تا استراتژی‌های مشترک با آژانس‌های مجری قانون محلی متناسب با مناطق خاص را به‌روزرسانی و بهبود بخشد، و تقریباً هفتصد و پنجاه میلیون دلار کمک مالی برای کاهش خشونت ارائه کرده است. جرم. ساعاتی قبل از قتل افسر پلیس جوان در نیویورک، گارلند در سخنرانی خود در کنفرانس شهرداران ایالات متحده اعلام کرد که دولت بایدن یک میلیارد دلار از کنگره به عنوان کمک هزینه اضافی برای پلیس جامعه می خواهد. گارلند گفت: «در حالی که بسیاری از چالش‌های ایمنی عمومی پیش روی شهرهای ما نیازمند رویکردی منحصر به فرد و شخصی‌شده است، خشونت با اسلحه یک چالش جهانی است و نیاز به اقدامی جامع دارد.»

قاچاق اسلحه در بزرگراه 95 در ایالت های جنوبی با قوانین کنترل اسلحه سبک تر به نیویورک و دیگر شهرهای بزرگ شمال شرقی که در آنها به منظور سود به فروش می رسد، چنان رایج شده است که مقامات مجری قانون این بزرگراه را "خط لوله آهن" می نامند. بایدن و گارلند همچنین اعلام کردند که علیه «سلاح‌های روح» سرکوب می‌شوند - سلاح‌های گرمی که ردیابی دشواری دارند و اغلب به‌صورت آنلاین خریداری می‌شوند و در قطعاتی تحویل داده می‌شوند که می‌توان آنها را پس از تحویل مونتاژ کرد. آنها تغییری را در قوانین پیشنهاد کردند که خلأهای موجود در مقررات فدرال را که به قطعات خاصی برای اسلحه گرم اجازه می دهد بدون شماره سریال تولید شوند، از بین می برد، زیرا تا زمانی که مونتاژ نشده باشند، از نظر قانونی سلاح گرم نیستند. هر کسی که از نظر قانونی از خرید سلاح گرم منع شده است می تواند کیت اسلحه ارواح را به صورت آنلاین سفارش دهد، زیرا برای خرید نیازی به خرید نیست. در ماه دسامبر، پسر سیزده ساله‌ای که دانش فنی در جورجیا داشت، کیت‌های تفنگ ارواح را سفارش داد، سپس سلاح‌هایی را در خانه جمع کرد و آنها را فروخت، به طور تصادفی به خواهر چهارده ساله‌اش شلیک کرد و آن را کشت.

مقامات منتخب جمهوری خواهان کشور را در زمان بایدن و شهرداران دموکرات در شهرهای بزرگ غیرقانونی توصیف می کنند و اکثر آنها چنین اقداماتی را به سخره می گیرند. تلاش‌ها برای «تامین مالی» بخش‌های پلیس تا حد زیادی متوقف شده است، اما محافظه‌کاران همچنان این مشکل را به‌عنوان مدرکی مبنی بر اینکه دموکرات‌ها نسبت به جرم نرم‌تر هستند، برجسته می‌کنند. برخی از قانونگذاران راست افراطی در ایالت های تحت کنترل جمهوری خواهان پا را فراتر گذاشته و از مشارکت در تلاش های فدرال برای ردیابی سلاح های غیرقانونی استفاده شده در جنایت خودداری کرده اند. سال گذشته، پارلمان ایالتی میسوری که تحت کنترل جمهوری خواهان است، قانونی را تصویب کرد که مقامات محلی مجری قانون را از شرکت در برنامه های فدرال منع می کرد. این قانون بخشی از جنبش پناهندگی برای متمم دوم بود که توسط فعالان محافظه کار رهبری می شد که می گویند بار، از دولت های ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان خواست تا با تهاجمی تر عمل کنند و با دولت فدرال تحت کنترل دموکرات ها در مورد مسائل جنگ فرهنگی مانند سقط جنین، رای دادن و حقوق اسلحه مخالفت کنند.

لیزا موناکو، معاون دادستان کل، گفت که این وزارتخانه اعلامیه علاقه مندی خود را در حمایت از شکایتی که توسط شهر سنت لوئیس برای به چالش کشیدن قانون اساسی قانون میسوری ارائه شده است، ارائه کرده است، که منجر به امتناع حداقل دوازده مقام ایالتی از شرکت در دادگاه شد. برنامه های ردیابی تسلیحات فدرال موناکو به من گفت: "تمرکز ما، تمرکز من این است: چه تاثیری بر توانایی ما برای انجام کارهای اجرای قانون، انجام کارهای حفاظت از جامعه دارد؟" ما شاهد عقب نشینی از شرکت در گروه های ضربت خود بوده ایم، چیزهایی مانند گروه های ضربت ATF و ارائه اطلاعات، ارائه تسلیحات تا بتوانیم ردیابی کنیم.» موناکو گفت رویکرد دولت بایدن بر شناسایی قاچاقچیان اسلحه و تکرارکنندگان اسلحه متمرکز شده است که اصلی ترین آنها هستند. منابع خشونت با اسلحه، و همکاری نزدیک با اعضای جامعه و مجریان قانون محلی. موناکو که از موناکو خواسته شد تعداد زیادی دستگیری را در اولویت قرار دهد، استراتژی که توسط برخی جمهوری خواهان تبلیغ می شود، از اظهار نظر در مورد تلاش ها و رویکردهای دولت های قبلی خودداری کرد. او گفت: «آنچه ما روی آن تمرکز می کنیم، برخورد با مهم ترین محرک های جنایت خشونت آمیز است. "روانشیست ها، قاچاق اسلحه و خشونت با اسلحه و خشونت جامعه."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن