'Dude, انجام کاری,' بیمارستان پزشکان بگویید Ansorg

مقامات بهداشتی دولت قرار داده County بهداشت عمومی در توجه داشته باشید که دو نفر از این شش معیار است که اجازه م

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

مقامات بهداشتی دولت قرار داده County بهداشت عمومی در توجه داشته باشید که دو نفر از این شش معیار است که اجازه می دهد تا بازگشایی شد و در منطقه قرمز, بنابراین بی وقفه شیب دار بوده و به سمت بالا صعود از COVID موارد و بستری شدن در بیمارستان این گذشته چند هفته. نه تنها برتر قاضی دادگاه آزمایش مثبت برای COVID بنابراین بیش از حد سر از زندان شهرستان, Vince Wasilewski. شش پرستاری ماهر امکانات در حال حاضر گزارش شیوع هر چند پنج باید کمتر از پنج مثبت با بزرگترین ادامه به کشور اوکس در سانتا ماریا با 54 عفونت.

شاید نگران کننده ترین مورد روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی بود غیر منتظره ای دراماتیک دکتر هنینگ Ansorg Santa Barbara County سلامت عمومی ارشد که به طور معمول تاثیر می گذارد دقیق یک نواخت. او در توصیف این سرعت شدید است که با بیماری می رسد یک جرم بحرانی پس از آن مربوط است که پزشکان در بیمارستان های خود را از دیدن بیمار شماره دو برابر شدن: "به آنها تماس بگیرید و متن من و دوباره تماس بگیرید و به من بگویید, 'شخص انجام کاری. ما واقعا نگران اینجا. باز نمی کنه.'

"اگر شما پایین آمده با COVID بیماری سه تا پنج روز مهم در تعیین اگر شما در حال رفتن به واقعا بیمار و یا اگر شما در راه بهبود," دکتر گفت: Henning Ansorg که سانتا باربارا کانتی سلامت افسر. "هنگامی که شما به نوبه خود گوشه سمت بدتر شدن آن بسیار کاهش سریع معمولا که به راحتی به پایان می رسد تا در واحد مراقبت های ویژه. پس," او گفت: "اگر شما تنها باید 30 بیماران در تمام بیمارستان های ما در شهرستان ما, شما تنها باید 30 تیک تاک timebombswhere شما باید به پیش بینی بسیار کاهش سریع در مراقبت های بهداشتی خود را. امروز آن 67 از آنها است."

او افزود که پزشکان دوست دارند به افزونگی در سیستم تخت اضافی برای یک وضعیت رو به وخامت است که در مورد این ویروس می تواند تمام بیماران در همان زمان. چه آنها می دانستند که در هفته گذشته در مورد سلامت بیماران بدون علامت او گفت نمی تواند تایید شود امروز. "در COVID بار" Ansorg گفت: "یک هفته است یک ابدیت."

این شهرستان دارای 131 تخت ICU و 569 تخت بیمارستان در مجموع با توجه به بهداشت عمومی و آمار داشبورد. آن را تا 130 هواکش, 35 که در حال استفاده هستند یا 27 درصد; نه در حال استفاده توسط COVID بیماران. به عنوان Ansorg توصیف آن 67 بیماران جدید می تواند به سرعت در حال بدتر و نیاز به ICU تخت orventilators. و این فقط ممکن است یک موج اول.

می توانید آن را سه هفته "برای ما به اثرات رفتار ما" Ansorg گفت. روز جمعه قبل از آخر هفته روز یادبود شهرستان تا به حال 12 مورد جدید و 28 نفر در بیمارستان و نه از آنها در ICU. امروز سه هفته بعد به پنی شهرستان 67 جدید موارد با 65 نفر در بیمارستان و 27 در ICU. "ما انتظار داریم که تعداد ما را افزایش می دهد کمی" Ansorg گفت: از روز یادبود. "اما من تصور نمی کرد که این اتفاق می افتد به چنین درجه ای."

Ansorg تأسف است که باز کردن هتل ها سینما و کافه و رستوران تا به حال ارسال این پیام است که COVID بود و بیش از همه بود و بازگشت به حالت عادی به عنوان قبل از. "متاسفانه که چنین نیست," او گفت:. "COVID است که هنوز هم بسیار در میان ما. کاهش تحرک مردم است و بهترین راه برای کند کردن آن," او اضافه کرد: همچنین با حسرت در صدای او گفت: این مهم برای اقتصاد به بهبود می یابند بلکه برای مردم برای جلوگیری از عفونت است.

بهداشت عمومی فعلی استراتژی برای به تعویق انداختن بقیه فاز 2 reopenings — مراقبت شخصی مانند صدا و اپیلاسیون — و به تشویق و ترغیب عمومی به COVID جدی: خانه بمانند. Ansorg اشاره کرد که بیمارانی که آمد با COVID بیشترین شدت را دارند موجود شرایط مانند بیماری های قلبی و دیابت و چاقی و یا بیماری مزمن ریه اما "اگر شما فکر می کنم 'من ندارد و دیابت, بنابراین من در خطر است" شما هم متاسفانه امن نیست."

اگر خواسته اخیر تظاهرات و اعتراضات تا به حال تولید شده موارد Ansorg گفت: تماس با ردیابی تیم پیدا شد که بسیاری از بیماران قرارداد COVID در خانه یا در محل کار. "دلیل آن این است که قرار گرفتن در معرض خود را در خانه یا در محل کار است بسیار طولانی تر از حتی در یک تظاهرات و یا مراجعه به رستوران" او گفت:. "ما واقعا می خواهیم کارفرمایان به بیشتر مراقب باشند در مورد حفاظت از نیروی کار خود را, کارکنان خود را, و واقعا اولویت بندی این است."

این موارد جدید شامل شش بیشتر در زندان شهرستان — چهار کارکنان و دو زندانی در علاوه بر این به نه فاش دیروز. آنها شامل رئیس بازداشت معاون Wasilewski کلانتر بیل براون گفت: سه نفر بازداشت lieutenants و یک گروهبان. یک شهروند اهل بیت تا به حال گله و شکایت از علائم این صبح قهوه ای اضافه شده و تا به حال آزمایش مثبت — زندانیان در مسکن منطقه بودند که تست شده است. دومین زندانی شده بود مسترد از آریزونا; او و دو کارآگاه که همراه او بودند در انزوا.

همه بازداشت کارکنان بودند که آزمایش قهوه ای گفت: — 114 تا ظهر روز جمعه — و او به احتمال زیاد برای رفتن به آزمایش خود را به عنوان به خوبی. براون اظهار داشت: آنها می خواهم به عمد نگه داشته کلانتر HQ پرسنل جدا شده از زندان نمایندگان برای کاهش هر گونه بالقوه بیماری گسترش یافته است. بازدید از زندانیان محدود بود, او گفت:, اما دو تماس های تلفنی رایگان اضافه شده بود و در هر هفته پرداخت می شود-پستی کارت پستال داده شد.

کشور اوکس آسایشگاه در سانتا ماریا افزایش یافته بود مثبت آن آزمون پس از ون فراموش-Reynoso را به روز رسانی به هیئت ناظران در روز سه شنبه و او اعلام کرد پنج امکانات دیگر که مدیر بهداشت عمومی نمی شناخت به حال موارد مثبت کمتر از پنج نفر در هر یک تا کنون. کشور اوکس در حال حاضر 28 ساکنان که تست مثبت و 26 کارکنان است. پنج نفر از ساکنان آن شناخته شده اند و از COVID. فشرده تلاش در جریان است برای شناسایی هر کسی که در تماس با افراد آلوده انجام-Reynoso گفت: "پس لطفا پاسخ زمانی که شما نامیده می شود."

کل مرگ و میر در شهرستان باید با صعود به 22. در دولت 5,360 مردم شناخته شده اند و از COVID-19. به ادامه کالیفرنیا پیشرفت در برابر بیماری های دولت در حال حاضر نیاز به استفاده از پوشش صورت در معرض خطر تنظیمات با استناد به بدن در حال رشد از شواهد علمی آن را کاهش می دهد گسترش این بیماری است. برای راه های بیشتری برای سالم ماندن بازدید publichealthsbc.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن