بی خانمان اردوگاه ها و آتش سوزی یک چالش برای Goleta در طول COVID

دو آتش سوزی آغاز شده در دو هفته گذشته نزدیک به بی خانمان اردوگاه در Goleta همراه عازم جنوب طرف 101 که در آن در

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

دو آتش سوزی آغاز شده در دو هفته گذشته نزدیک به بی خانمان اردوگاه در Goleta همراه عازم جنوب طرف 101 که در آن درختان و بوته های سنگین هستند. "قبل از COVID-19 شهرستان فعال بوده است و موفق با پاکسازی باقی مانده از بی خانمان encampments و همکاری با متفقین سازمان به انجام تلاش های پاکسازی در امتداد بزرگراه 101 راه آهن کریدور" شهردار پائولا Perotte گفت: در آزادی مطبوعات پرداختن به آتش سوزی. شهر Goleta اظهار داشت که به دلیل coronavirus بی خانمان اردوگاه بودند که سمت چپ به تنهایی و در غیاب مکانی بهتر برای آنها را به زندگی می کنند و برای جلوگیری از هر گونه پتانسیل گسترش بیماری.

هجوم پول که از فدرال و ایالت کالیفرنیا برای مقابله با COVID شامل بودجه برای پروژه Roomkey که موفق به پیدا کردن اتاق متل برای بیش از 14,000 بی خانمان کالیفرنیا از جمله 68 اتاق در سانتا باربارا. که به مراتب کمتر از آنچه مورد نیاز است برای بیش از 151,000 افراد بی خانمان زندگی در کالیفرنیا به خصوص با توجه به مراکز کنترل بیماری توصیه که هر یک قرار در طول همه گیر برای کمک به آنها را به راحتی دسترسی به آب پاک و سالم بماند.

آنچه که شگفت زده مسئولان شهرستان این است که یک زن و شوهر از ده ها نفر نیز یافت می شود واقعی خانه. "ما شگفت زده چگونه بسیاری از مردم شده اند قادر به حرکت به مسکن دائمی" گفت: Lucille رئیس یک متخصص ارشد در سانتا باربارا شهرستان را در برنامه مسکن "از آنجا که ما قادر به تماس با آنها است." آن را در مورد دلیل به باغ امید — سازمان مسکن پروژه برای سالمندان با درآمد محدود — باز در مارس و همچنین به دلیل "ما تا به حال برخی از شانس خوب با برخی از خصوصی صاحبخانه" رئیس گفت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دیگر بخشی از آنچه رئیس تماس باشید اما به نظر می رسد تلاش اختصاص داده شده است که افراد بی خانمان به طور ناگهانی باقی مانده در یک مکان. "ما قادر به پیدا کردن آنها به جای بدانند که در آن آنها ممکن است. ما می تواند تلفن آنها" از آنجا که آنها می تواند شارژ تلفن های همراه خود را در اتاق متل, او گفت:.

ثابت تماس بین خود مشتریان و بهداشت عمومی Behavorial سلامتی و خدمات اجتماعی را فعال کنید و دیگر خدمات حمایتی کارگران برای کمک به آنها را بررسی واجد شرایط بودن خود را برای مسکن تامین مالی از طریق از کار افتادگی تامین اجتماعی, جانبازان, و برنامه ها با کلمات اختصاری مبهم که رول دهیم سراسر رئیس گفتگو.

"یک نفر نقل مکان کرد [به یک متل] اما او تا به حال از دست رفته یک قطعه از ایمیل های خود را از دست داده و منافع" رئیس شرح داده شده است. "ما قادر به دوباره کسانی که برای او و آن را به او به اندازه کافی درآمد به حرکت به مسکن." "تعجب نعمت" با توجه به رئیس اتفاق افتاد به چند نفر.

68 اتاق متل کافی برای سانتا باربارا را بی خانمان جمعیت تخمین زده می شود نزدیک به 1,900 افراد است. پروژه Roomkey متمرکز بر مردم بیش از سن 65 که شرایط بهداشتی اساسی است که آنها را در معرض COVID-19. بعدی ردیف مردم بیش از سن 65 و سپس افراد با بیماری های زمینه ای.

کمی آنها قادر به شروع به آدرس ردیف 2 و 3 گفت: رئیس زیرا بسیاری از مردم به دائمی خانه, اما آنها نه تنها قادر به خانه ردیف 1 نفر در اتاق متل در حال حاضر.

همانطور که برای Goleta تنها تعداد کمی از آن 53 مردم کوچه و خیابان شده اند کمک به مسکن دائمی یا متل — 113 دیگران زندگی می کردند در وسایل نقلیه خود را در طول ماه ژانویه نقطه در زمان شمارش. این شهرستان در حال تلاش برای پیدا کردن کوتاه مدت و دراز مدت راه حل از جمله شهر بی خانمانی برنامه استراتژیک است که بازدید از این بی خانمانی مسائل کمیته در ژوئیه 22. در ضمن یک طرح است که در این مرحله با تشکیل اتحادیه اقیانوس آرام که کنترل این منطقه در امتداد بزرگراه به نازک شدن پوشش گیاهی سوخت تخت و به ماندن در تماس با ساکنان اردوگاه برای جلوگیری از آتش سوزی.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب