شور و پروژه های شما می توانید شروع به در خانه

گاهی اوقات ما احساس ما در یک شیار گیر. یک راه عالی برای خارج شدن از این است که با شروع چیزی جدید است که اجازه

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

گاهی اوقات ما احساس ما در یک شیار گیر. یک راه عالی برای خارج شدن از این است که با شروع چیزی جدید است که اجازه می دهد تا شما را به از بند باز کردن برخی از بیان خلاق! اگر شما احساس بی حوصله و یا به یک بلوک در روند تفکر خلاق سعی کنید شور و شوق پروژه! شور و پروژه های در حال راه را به ما فکر کردن و کار کردن در خارج از جعبه. آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ما الهام بخش و یا آنها را می توان مورد استفاده قرار گرفتن ما در حال سقوط در عشق با چیزی جدید.

شروع یک کانال یوتیوب

یوتیوب شناخته شده برای خلاق بودن پلت فرم برای بسیاری از. بسیاری از محبوب یوتیوب اثرگذارندهها امروز می گویند که آنها آغاز شده چرا که آنها خسته شده و به سادگی می خواستم به سعی کنید چیزی جدید! شما می توانید پیدا کردن چیزی است که شما علاقه مند هستید و اختصاص فضا برای اختصاص خودتان به آن است. این می تواند vlogging روال روزمره صحبت کردن در مورد مراقبت از پوست های تناسب اندام خود را راهنمایی و یا هر چیز دیگری که شما به! سعی کنید گرفتن یک دوربین و دیدن آنچه که به طور طبیعی به شما می آید.

انتشار خود را بسیار خود وبلاگ

من فکر می کنم ما همه می خواستم به Julie Powell از "جولی و جولیا" در برخی از نقطه سمت راست است ؟ یا این بود که فقط من ؟ وبلاگ نویسی شده است یک برکت و رحمت برای کسانی از ما که پیدا کردن کلمات ساده تر از طریق نوشتن از تعامل است. مانند شروع یک کانال یوتیوب نویسی می تواند یک راه عالی برای دریافت ایده های خود را. داشتن یک وبلاگ به عنوان شور و شوق خود را پروژه شما را به طوفان مغزی ایده های. پیدا کردن تو رفتگی در دیوار که شما می خواهم به نوشتن در مورد و شروع کنید.

فروش خود را DIYs آنلاین

DIYs هستند یک راه عالی برای گرفتن دست خود را در حال حرکت و افکار جریان! شما می توانید DIYs در هر نقطه از هر چیزی در حال حاضر — از دوستی دستبند ساخته شده از نخ و حتی گوشواره از آیتم های خانگی! فراوانی وجود دارد سیستم عامل است که مردم را تشویق به شروع فروش خود را مبتکر خلق. اگر شما استعداد برای آن, شما خوش شانس هستید و من در حال حاضر می تواند به شما بگویم که من حسود هستم از شما!

Repurpose لباس های قدیمی و وصله پینه کردن گنجه خود را

یکی از مورد علاقه های من — repurposing لباس است که شور و شوق زیادی پروژه! هر زمان که من احساس گیر در کمد لباس من و فاقد تخیل در کار من, من می خواهم به صرف زمان vamping تا از گنجه دنده. این یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن تغییر به چند بخش از زندگی خود را. من عشق به پیراهن سفید کننده و یا قطع کردن برخی از شلوار جین قدیمی که من پوشیده نیست و در برای همیشه و یک جفت جدید از شلوار کوتاه. شما حتی می توانید رنگ بند کفش خود را و بوم شما باید کفش های جدید! دریافت خلاق با آن و به زودی شما را ببینید خلاقیت نشت به دیگر جنبه های زندگی خود را.

شروع یک شور و شوق پروژه فوق العاده ارزان است و شما باید چیزی برای از دست دادن. همه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن چیزی است که شما به هیجان می آورد و نگاهی به برخی از زمان به پور تلاش و خلاقیت را در آن. شما به زودی خواهید دید مزایای شروع به نشان می دهد. بنابراین پیدا کردن آنچه شما عشق و رفتن را شروع جدید خود را با شور و شوق پروژه!

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن