هنر عذاب ضربات پنالتی

برای کسانی که با حال خمیازه سخن گفتن در فکر تماشای یک کم به ثمر رساند فوتبال بازی کامل 90 دقیقه پنالتی shootou

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

برای کسانی که با حال خمیازه سخن گفتن در فکر تماشای یک کم به ثمر رساند فوتبال بازی کامل 90 دقیقه پنالتی shootouts ارائه یک منبع نادر و فتنه و شور و هیجان. اما برای طرفداران که عشق و درک بازی و ریزه کاری و استراتژی از باز سوت و تا آخرین ضربات پنالتی ثابت کرده اند که بی رحمانه, بی عاطفه, روش crowning یک برنده است.

ویلیام McCrum عضو ایرلندی فدراسیون فوتبال برای اولین بار معرفی ایده پنالتی در سال 1890 در پاسخ به تعداد رو به رشد از مدافعان عمدا رسوب مخالف به جلو برای جلوگیری از هدف-به ثمر رساند ، این ضربه پنالتی رسما امضا به قوانین بازی در ماه ژوئن سال 1891 هر چند مجازات shootouts به تصمیم نتیجه یک مسابقه بودند به طور رسمی اجرا شده تا زمانی که تقریبا 80 سال بعد در سال 1970.

ضربات پنالتی باید نوع دوگانگی خود را معلم انگلیسی خیلی دوست دارم به شنیدن در مورد: آنها می توانند هر دو به زیبایی رضایت بخش و به شدت ویرانگر است. در اینجا سه دلیل ضربات پنالتی بهترین و هم بدترین.

  1. آنها سهام بسیار بالا

حتی اگر آنها تنها در بازی های که نیاز به یک برنده — مسابقات در لیگ بازی دور مقدماتی و جوانان بازی های خوب در سمت چپ به عنوان روابط — مجازات shootouts غیر معمول نیست و باید به شدت تعیین ریسک بالا بازی ها در سراسر جهان است. سه نفر از چهار ملی فوتبال زنان لیگ یک چهارم نهایی شد تصمیم گرفت مجازات shootouts در اوایل این ماه و یک ضربه پنالتی اهدا شد در دقیقه باز از آن قهرمانی بازی یکشنبه ثابت محوری. سی بازی های جام جهانی باید مجازات پس از کامل 90 به همراه اضافه کاری از جمله دو جام جهانی. و شاید شناخته شده ترین تصویر های ورزشکاران زن اگر نه به یاد ماندنی ترین هدف این جشن در تاریخ ایالات متحده است که از برندی Chastain, بر روی زانو های خود را در سیاه و سفید سینه بند ورزشی دست دراز در وجد و سرور پس از تبدیل او ضربه پنالتی را به نفع خود 1999 جام جهانی زنان.

در حالی که روشهای قبلی از سکه پایین بپرد و یا تکرار برای تعیین برنده نداشت بهتر McCrum پیشنهاد از ضربه پنالتی به ارمغان آورده لحظات هر دو شادی عظیم و دلخراش ویرانی که باید تعریف جدیدی از بازی خود را.

در مظهر خود جنجال به سلامتی و اشک است این ایده که ضربات پنالتی بازی را تغییر دهید از یک تیم ورزشی به یک فرد. شما می توانید استدلال می کنند که پرتاب آزاد در بسکتبال همان را انجام دهید یا این که دیگر ورزش هایی مانند هاکی و همچنین استفاده از "ضربات پنالتی" تعیین کننده اگر بازی باقی مانده گره خورده است پس از تنظیم. فوتبال متفاوت از سایر رشته های ورزشی است که در پایین به ثمر رساند طبیعت از این بازی بی نظیر مقدار فشار بر روی فرد است.

در بسکتبال یکی از دست رفته و رایگان در پرتاب به ندرت باعث تفاوت در نتیجه یک بازی است. و اگر یک بازی بسکتبال بودند به پایین آمدن به یک بازیکن احتمالا نمی خواهد احساس شخصا مسئول برای این تیم از دست دادن اگر آنها هنوز هم وجود دارد که فرصت های بی شماری برای یک تیم به نمره بیش از این دوره از مسابقه. هر چند ضربات پنالتی و پرتاب آزاد تبدیل می شوند در نرخ مشابه (در حدود 70 ٪ تا 80 ٪ از زمان) پرتاب آزاد به مراتب شایع تر است در حالی که دریافت یک ضربه پنالتی در طول مقررات یک هدیه است. چه بهتر شانس به نمره از زمانی که تیراندازی از فقط 12 متری از دروازه بان که تنها چیزی که بین شما و 24-پا-دهان گسترده ای از هدف ؟ عدم سرمایه گذاری در چنین فرصتی می امد و شد زیاد یک بازیکن برای سال — فقط بخواهید روبرتو باجو یا آساموا جیان. شاید اگر یک پرتاب آزاد به ارزش 10 یا 15 امتیاز دو خواهد بود قابل مقایسه است.

  1. وجود دارد بسیاری از نمایشهایش درگیر

اما با عذاب می آید هنر تئاتر جنبه ضربات پنالتی فراهم می کند که به همان اندازه جذاب سرگرمی به عنوان اهداف واقعی انجام دهد. آیا کیکر در آغوش شخصیت یک جانور اعتماد به نفس و unperturbed در نهایت حفاری توپ را به گوشه پایین و سمت چپ? و یا آنها را تجسم یکی از یک پروانه با ظرافت پذیرش توپ از داور تنظیم آن بر روی علامت و شناور بیش از آن دست های دراز از حافظ? بازیکنان باید تمام انواع از روال و روانی تاکتیک اما در هسته بهترین کسانی هستند که می توانند آرامش سرد و جمع آوری شده در مرکز صحنه.

  1. ضربه خود را می تواند رولرکوسترهای احساسی

در نهایت ضربات پنالتی مسلما وحشیانه ترین سنت در همه رشته های ورزشی است. از دست دادن در ضربات پنالتی پس از 120 دقیقه از خسته کننده بازی که در آن اینچ می توانست تفاوت بین نمره در قوانین و مقررات در مقابل از دست دادن در یک تقریبا خودسرانه مد ویرانگر است. و برنده در ضربات پنالتی به عنوان یک نتیجه از تیم مقابل را از دست ندهید لزوما رضایت هر دو — با توجه به غیر ممکن است مانور به درستی حدس زدن مسیر و صرفه جویی در یک شات نیز قرار داده شده در کمتر از یک ثانیه goalies مجبور به واکنش نشان می دهند به یک توپ در آینده آنها را در بیش از 80 کیلومتر در ساعت, پیروزی در این دست از مخالفت با فرد اشتباه است که معمولا چگونه آن را ایفا می کند.

به عنوان بی رحمانه و به عنوان دلخراش به ضربات پنالتی ممکن است احساسی غلتک coaster از یک فرایند است که نمی دور در هر زمان به زودی. مدافعان باید پاسخگو برای تمیز کردن بازی در جعبه و بازیکنان نمی تواند اجرا شود و برای همیشه لطفا برای. مگر اینکه هر کسی یک ایده برای یک جایگزین — دو در مقابل دو از بالای جعبه در حال حرکت علامت جریمه برگشت ... شاید یک چرخ ارابه در مسابقه ؟ — حداقل می توانید به نظاره نشست و لذت بردن از این دوگانگی از ضربه پنالتی.

Allie Coyne می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب